Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    gorzow wlkp

    Domyślnie Przykro mi!!!!!!!!!!


    Polecamy

    Jest mi niezmiernie przykro ale muszę opuścić to forum choć i tak się mało udzielałem.Sytuacja w kraju w firmie i mało tego w SZPITALU W GORZOWIE WLKP.!!! A TAM pracuje moja żona zmusiła mnie do tego aby opuściś ten nędzny kraj i szukać kasy na obczyźni! Więc żegnam Emzeta z Mirellą i soryy ale nie jestem agentem poprostu mam dojście i już!!! Mam nadzieje że będę miał okazję się pochwalić czymś bo jadę w okolice EDDF więc coś ustrzelę!!!! ok pozdro dla wszystkich i mam nadzieje lądowania
    na epsc lotem z eddf pa

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Powodzenia. Naszczescie internet jest wszedzie

  3. #3
    Awatar Sl@wcio

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Powodzenia! Zarabiaj kase i wracaj.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC, TXL

    Domyślnie

    Spokojna głowa - szybko przestanie ci byc przykro!

    I przypadkiem nie wracaj. Nie bądź głupi. Dosśij się do porządnej kaski i spotuj sobie spokojnie na EDDF. Życie stanie się prostsze.

    Powodzenia.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Nowogard (EPSC)

    Domyślnie

    3maj się mocno! Zarabiaj grubą forsę i spokojnie spottuj na EDDF!

    P.S. dzięki, wiesz za co...

    Powodzenia!

  6. #6
    Awatar sweetseptember

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    szczecin

    Domyślnie


    Polecamy

    Powodzenia i nikomu nie powinno byc przykro, jesli jedziesz poprawic los rodziny.
    No moze troszke tym, ktorzy musza tutaj zostac. Bedziemy dalej zadzierali glowy i aparaty w niebo, a moze nastepni wyjada....... moze ostatni zgasi swiatlo
    pozdrawiam
    R
    Pozdrawiam :) R

    Skromny Samsung PRO815
    radziecka lufka z bazaru 30x-60x
    zapraszam w wolnej chwili na link poniżej

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •