Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 97

Wątek: Centralwings

  1. #1
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie Centralwings


    Polecamy

    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    SZZ

    Domyślnie

    Czy ktoś wie jak sprzedają się bilety na Dublin

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EIDW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jeszczeniestary
    Czy ktoś wie jak sprzedają się bilety na Dublin
    Jesli takich jak ja jest duzo, to sprzedaz powinna isc swietnie - mam 3 bilety na te trase.
    Nie wiem, jak inne miesiace, ale maj jest rewelacyjny cenowo - za bilety w dwie strony dla dwoch osob zaplacilem ok 150 euro.

    Pozdrawiam
    Rafal

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    SZZ

    Domyślnie

    Jeszcze 3 dni i startuje Central z Dublinem.
    Podobno mają być tańce, może hulanka i sfawole.
    Żeby nie było tylko tak jak z pierwszym Dublinem (Ryan'a) w Rzeszowie.

  5. #5
    Awatar Lan Chile

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBY/BZG

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RafalM
    Cytat Zamieszczone przez Jeszczeniestary
    Czy ktoś wie jak sprzedają się bilety na Dublin
    Jesli takich jak ja jest duzo, to sprzedaz powinna isc swietnie - mam 3 bilety na te trase.
    Nie wiem, jak inne miesiace, ale maj jest rewelacyjny cenowo - za bilety w dwie strony dla dwoch osob zaplacilem ok 150 euro.

    Pozdrawiam
    Rafal
    to 150 euro to jest przerpaszam za co? Za wszystkie bilety, czy tylko jeden? Bo jesli jeden w dwie strony to nie rozumiem tej rewelacji... W Ryania mozna teraz kupic DUB z przesiadka na STN z 2tygodniowym wyprzedzeniem za polowe tej kwoty...

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EIDW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lan Chile
    Cytat Zamieszczone przez RafalM
    Cytat Zamieszczone przez Jeszczeniestary
    Czy ktoś wie jak sprzedają się bilety na Dublin
    Jesli takich jak ja jest duzo, to sprzedaz powinna isc swietnie - mam 3 bilety na te trase.
    Nie wiem, jak inne miesiace, ale maj jest rewelacyjny cenowo - za bilety w dwie strony dla dwoch osob zaplacilem ok 150 euro.

    Pozdrawiam
    Rafal
    to 150 euro to jest przerpaszam za co? Za wszystkie bilety, czy tylko jeden? Bo jesli jeden w dwie strony to nie rozumiem tej rewelacji... W Ryania mozna teraz kupic DUB z przesiadka na STN z 2tygodniowym wyprzedzeniem za polowe tej kwoty...
    Wydawalo mi sie, ze wyrazilem sie dosc jasno: 'w dwie strony dla dwoch osob'. Poza tym nie kazdy lubi lub ma czas na przesiadki - zwlaszcza na Stansted.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Latamy do Dublina

    Po roku od uruchomienia połączenia lotniczego z Londynem, z Goleniowa rusza druga linia międzynarodowa, tym razem do Irlandii
    Połączenie z Irlandią uruchomił Centralwings, niskokosztowy przewoźnik należący do Lotu. Pierwszy samolot ze stolicy Irlandii odleci w poniedziałek o godz. 8.10. Na płycie w Goleniowie przywitany zostanie o 11.30. Po 45 minutach postoju uda się w drogę powrotną.

    - Na lot do Polski wykupione mamy 139 rezerwacji, natomiast w drogę powrotną bilety wykupiło 133 pasażerów - wyliczał w piątek Maciej Mianowski z biura marketingu Centralwings.

    Do 23 marca samoloty na trasie Szczecin - Dublin będą latały dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i czwartki. Od sezonu wiosenno-letniego częstotliwość lotów wzrośnie do czterech tygodniowo: w poniedziałki, środy, czwartki i niedziele. Cena biletu jest uzależniona od tego, jak wcześnie wykupujemy rezerwację. Najtańszy bilet teoretycznie kosztuje 19 zł. W praktyce wygląda to inaczej. Po doliczeniu opłat lotniskowych (99 zł), ceny paliwa (22 zł) i innych opłat, najtańszy bilet może kosztować ok. 150 zł. Trzeba go zarezerwować jednak kilka tygodni przed wylotem. Cena biletów rezerwowanych na kilka dni przed lotem może wzrosnąć nawet do tysiąca złotych. 80 proc. biletów przewoźnik sprzedaje poprzez internet, pozostałe za pomocą call-centre i w biurach, z którymi współpracuje.

    Przedstawiciele Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów i polskiego przewoźnika, siadając do negocjacji w sprawie uruchomienia połączenia, byli zgodni, że lotniskiem docelowym powinien być Dublin.

    - To kierunek najczęściej wskazywany przez pasażerów, którzy wypełniali nasze ankiety - mówi Krzysztof Domagalski, rzecznik lotniska w Goleniowie.

    - Z naszych badań także wynikało, że Dublin będzie najbardziej opłacalnym połączeniem - mówił w listopadzie Maciej Kwiatkowski, prezes linii Centralwings, kiedy uruchamiano sprzedaż biletów.

    Według najnowszych szacunków w Irlandii mieszka obecnie ponad 200 tys. Polaków.

    - Nasz język można tu usłyszeć na każdym kroku. Nie ma problemu z zakupem czegokolwiek czy złożeniem zamówienia w pubie, posługując się wyłącznie polskim - zapewnia Alan Górski, szczecinianin, który od kilku lat mieszka pod Dublinem.

    Większość polskich portów lotniczych już obsługuje niskokosztowe połączenia ze stolicą Irlandii. Centralwings, zanim zdecydował się na loty ze Szczecina, obsługiwał połączenia z trzema innymi miastami: Wrocławiem i Katowicami (od sezonu zimowego 2005) oraz Gdańskiem od lata 2006.

    - Jak na razie, te połączenia sprzedają nam się nieco lepiej niż loty ze Szczecina, ale zwykle tak jest, że pasażerowie przekonują się do istnienia linii wtedy, gdy ona już lata - mówi Mianowski.

    Średnie obłożenie boeingów 733 (Centralwings ma dziewięć takich maszyn w dwóch wersjach: na 145 i 162 miejsca) na trasach z Polski do Irlandii wynosi 82 proc.

    - To nasz najsilniejszy rynek - mówi Mianowski.

    Centralwings oferuje latającym do Dublina możliwość sumowania bagażu dla osób kupujących bilet na wspólną rezerwację. Pozwala to uniknąć opłat za nadbagaż.

    Linia szacuje, że w tym roku przewiezie 55-60 tys. ludzi na nowej trasie. W ubiegłym roku latający codziennie z Goleniowa do Londynu Ryanair przewiózł 86,5 tys. pasażerów.

    - Chcielibyśmy uruchomić kolejne połączenia. Najchętniej do Skandynawii i na przeciwległe rejony Anglii i Irlandii - mówi Domagalski.


    Rozkład lotów do Dublina

    Do 23marca (poniedziałki i czwartki):

    Dublin wylot godz. 8.10, Szczecin przylot godz. 11.30

    Szczecin wylot godz. 12.15, Dublin przylot godz. 14.00



    Od 23 marca (poniedziałki, środy, czwartki, niedziele):

    Dublin wylot godz. 10.45, Szczecin przylot godz. 14.10

    Szczecin wylot godz. 14.50, Dublin przylot, godz. 16.35.
    źródło: gazeta.pl
    http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3928428.html

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC, TXL

    Domyślnie

    I co? Przyleciał?

    Ktoś się wybrał może?

  9. #9
    ptr
    ptr jest nieaktywny
    Awatar ptr

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    epsc|epsk

    Domyślnie

    Witam wszystkich (mój pierwszy post na tym forum).

    Krótkie "sprawozdanie" z dzisiejszego dnia w Goleniowie:
    Pierwszych 140 pasażerów odleciało wczoraj z goleniowskiego lotniska do Dublina.

    Do 23 marca samoloty Centralwings będą latać dwa razy w tygodniu - w poniedziałki i czwartki. Od 24 marca rejsy z Goleniowa do Dublina odbywać się mają cztery razy w tygodniu - w każdy poniedziałek, środę, piątek i niedzielę. Wczoraj ze stolicy Irlandii do Goleniowa przyleciało 135 osób. Do Dublina na pokładzie boeinga 737 odleciało prawie tyle samo pasażerów.

    - Potrzebę otwarcia połączenia do Irlandii zgłaszało nam wiele środowisk z regionu. I to środowisk zarówno gospodarczych, jak i turystycznych, a także operujących na rynku pracy za granicą. Uruchamiając to połączenie byliśmy głęboko przekonani o jego potrzebie - powiedział nam Maciej Jarmusz, prezes poru lotniczego.

    Nowy rozkład lotów przygotowano tak, żeby pasażerom zapewnić najlepsze godziny wylotów i przylotów. Zarządzający lotniskiem oraz przewoźnik, pomyśleli też o pasażerach wylatujących i przylatujących z Irlandii na weekend.

    Do Dublina można polecieć już za 19 zł plus opłata lotniskowa 99 zł. Za bilet można zapłacić gotówką, kartą kredytową oraz przelewem i wszystko to można załatwić przez internet.
    no i zdjecie do artykułu.
    źródło: Głos Szczeciński
    + zdjecie ze strony Radia Szczecin.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    I jeszcze jedno sprawozdanie, tym razem mnie statyczne.

    http://saton.pl/video/2007_02_19.wmv
    źródło: Telewizja Kablowa Saton

    Dla zainteresowanych, materiał o inauguracji połączenia nie jest na początku, więc odrobina cierpliwości. A i jeszcze jedno link będzie aktywny może przez 2 tygodnie.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Nowogard (EPSC)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wr50m2
    I co? Przyleciał?
    Ktoś się wybrał może?
    Powiedz mi dlaczego Ty żeś się nie wybrał? myślałem że będziesz jako pierwszy na lotnisku ;-)
    A tak na serio to byłem, widziałem, kilka fotek zrobiłem. Zachęcony wczorajszą pogodą myślałem że dzisiaj też będzie więcej słońca, a tak takie ponure i szare te fotki wyszły.
    Lądowanie oglądałem z tarasu, przy lądowaniu pojawiły się bardzo widowiskowe smugi za samolotem, niestety nie sfociłem bo pan z lornetką tak się wychylił że w kadr mi wlazł! Następnie wybrałem się pod bramę od strony Marszewa żeby stamtąd pstryknąć zdjęcia startu (tak nawiasem, na starej bramie pojawił się nowy łańcuch), myślałem że będzie startował z 13, a tu wieża podała że z 31, no więc "ogień na kotły" i pojechałem tą polną drogą w kierunku bramy pożarowej od strony drogi głównej, zdążyłem na ostatnią chwilę
    Oto moje wypociny, byłyby zdecydowanie lepsze gdyby pogoda dopisała...

  12. #12
    ptr
    ptr jest nieaktywny
    Awatar ptr

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    epsc|epsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emzet
    Oto moje wypociny, byłyby zdecydowanie lepsze gdyby pogoda dopisała...
    ... e tam... mimo wszystko ładne foty wyszły
    fajnie, ze na premierę C0 przyleciał w swoim oryginalnym malowaniu, bo jakoś to "eks-lotowskie" nie jest już takie fotogeniczne i miejmy nadzieje, ze takie juz zostanie...

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Lecimy do Dublina
    Wczoraj uruchomione zostało połączenie lotnicze pomiędzy Goleniowem a Dublinem.

    Od wczoraj port lotniczy w Goleniowie zyskał drugie międzynarodowe połączenie - z Dublinem. Linię obsługiwał będzie należący do PLL LOT tani przewoźnik Centralwings. Do końca zimowego sezonu samoloty latać będą do stolicy Irlandii dwa razy w tygodniu, częstotliwość lotów zwiększy się wraz z następną zmianą rozkładu. Od 25 marca rejsy będą odbywały się 4 razy w tygodniu. Póki co, do Dublina można polecieć w poniedziałki i czwartki o 12:15 (lądowanie o godz. 14:00 czasu lokalnego), z Irlandii samoloty wylatują o godz. 8:10 (lądowanie w Goleniowie o 11:30).

    źródło: gazeta goleniowska

    [ Dodano: Wto 20 Lut, 2007 09:35 ]
    Latamy już z Goleniowa do Dublina
    Centralwings zainaugurował wczoraj stałe połączenie Szczecin - Dublin. Na pierwszy samolot z Irlandii czekał w sali przylotów goleniowskiego lotniska tłum krewnych i znajomych pasażerów

    Przyleciał punktualnie o godz. 11.30. Na pokładzie byli niemal sami młodzi ludzie. Co kilkadziesiąt sekund otwierały się automatyczne drzwi sali przylotów. Z pomieszczenia wychodzili kolejni pasażerowie, szybko dopadał do nich ktoś z tłumu oczekujących.

    - Jak dobrze synku, że już jesteś - ściskała mama może 20-letniego chłopaka obładowanego prezentami.

    Jacek Klimecki z Dziwnowa na tarasie wypatrywał córki. - Kaśka pojechała w czerwcu na wakacje do Dublina i już została - mówi. - Znalazła pracę, zaczęła studiować. Na razie na zerowym roku, ale już planuje startować na turystykę albo filologię.

    Zarówno on, jak i jego córka bardzo się cieszą, że wreszcie uruchomiono połączenie z Goleniowa.

    - Wcześniej lataliśmy z Berlina - opowiada pan Jacek. - Jak była słaba pogoda, to bus wyjeżdżał ze Szczecina o godz. 5 rano, a lot był po godz. 10. A jeszcze do Szczecina z Dziwnowa trzeba było się dostać.

    Teraz lot trwa raptem 2 godz. 20 min.

    - Wspaniała pogoda i niesamowicie krótki lot - cieszyła się Kasia, witając z ojcem.

    To najkrótsze połączenie w sieci Centralwings - polskiego operatora niskokosztowego należącego do Lotu.

    - Dla nas to idealne rozwiązanie. Lot trwa o godzinę krócej niż z Warszawy, więc ma najniższe koszty z możliwych, a o obłożenie połączenia ze Szczecinem się nie martwię. Z Irlandii jest kogo wozić - mówi Maciej Kwiatkowski, prezes linii Centralwings. - Ten kierunek jest naszym numerem jeden we wszystkich miastach, gdzie uruchomiliśmy połączenia.

    Słowa prezesa potwierdziła choćby Pani Dorota Skumiał, która czekała na przyjaciółkę, która na dwa tygodnie przyjechała do Szczecina.

    - Ze wszystkich moich znajomych tylko ja zostałam w Polsce - smuci się pani Dorota. - Ale ja nigdzie nie wyjadę, bo nie wyobrażam sobie, bym mieszkała gdzieś poza Szczecinem.

    Na zwiedzanie miasta nie mógł się doczekać Aidan O'Hara, który po raz drugi z przyjaciółką przyjechał do nas. Poprzednio był tylko przejazdem w Szczecinie, teraz przyjechał na cztery dni: - Najbardziej podobają mi się stare, duże budynki, dzielnica portowa, centrum ze swymi kamienicami - tyle zapamiętał z pierwszej wizyty.

    Większość z pasażerów cieszyła też cena biletów. O'Hara za bilety dla dwóch osób w dwie strony zapłacił niespełna 150 euro. - Rezerwowałem bodaj w listopadzie - mówi.

    Byli też tacy, którzy w ostatnich dniach przed poniedziałkowym wylotem do Irlandii za rezerwację zapłacili ponad 600 zł. Cena zależy bowiem od tego, kiedy rezerwujemy bilet - im później, tym więcej płacimy.

    Do Dublina samolot wraca po zaledwie 45 minutach postoju na płycie w Goleniowie. Na pokład wsiadali równie młodzi ludzie, jak ci, którzy przylecieli z Irlandii.

    - Po co do Dublina? Do pracy, jak ci wszyscy ludzie - mówi pan Paweł, kiedyś mieszkający pod Słupskiem. - Dobrze, że jest ten samolot. Im większy wybór połączeń, tym lepiej. Ja nie musiałem jechać z Gdańska - jak dotychczas, tylko będąc w Szczecinie, skorzystałem z tego lotu.

    Do Dublina latać będziemy samolotami Boeing 737 (może zabrać do 162 osób), dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i czwartki (przylot do Szczecina o godz. 11.30, wylot o godz. 12.15). Od 23 marca samoloty będą latać cztery razy w tygodniu.

    Połączenie ze stolicą Irlandii, to druga stała linia międzynarodowa z Goleniowa. Od ponad roku możemy latać codziennie do Londynu tanimi liniami - Ryanair.

    źródło: gazeta wyborcza

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC, TXL

    Domyślnie

    Fajne fotki!

    Ja pozwoliłem sobie na mały bojkot.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Tanio do Irlandii
    Wczoraj odleciał z Goleniowa do Irlandii pierwszy rejsowy samolot tanich linii Centralwings. Dla mieszkańców regionu, którzy pracują w Irlandii, połączenie z Goleniowa oznacza oszczędność czasu. Najbliższe połączenie ze stolicą Zielonej Wyspy oferowali dotąd przewoźnicy operujący w Berlinie.

    Pierwszy lot do Irlandii
    Linia pracownicza...
    Wczoraj z lotniska w Goleniowie odleciał pierwszy samolot na nowej trasie polskich tanich linii lotniczych Centralwings do Dublina. Z połączenia korzystać będą głównie Polacy pracujący w Irlandii i ciekawi Polski Irlandczycy, dla których przygotowywana jest w regionie oferta turystyczna, a także medyczna.

    Na pasażerów inauguracyjnych lotów czekały niespodzianki, gadżety i szybki kurs nauki tańca irlandzkiego. Maciej Jarmusz, prezes zarządu spółki Port Lotniczy Szczecin-Goleniów oraz Maciej Kwiatkowski, prezes Centralwings nie kryli zadowolenia z nowo otwartej linii. I wiele wskazuje na to, że był to strzał w dziesiątkę. Już na inauguracyjnych lotach do Dublina i z Dublina do Szczecina obłożenie wyniosło około 90 %.
    - Potrzebę otwarcia połączenia do Irlandii zgłaszano nam wiele środowisk z regionu Pomorza Zachodniego. I to środowisk zarówno gospodarczych, jak i turystycznych, a także operujących na rynku pracy za granicą. To istotny element realizacji ambitnych planów rozwoju naszego Portu Lotniczego - powiedział Maciej Jarmusz.
    Maciej Kwiatkowski podkreślił natomiast "doskonałą" współpracę przy realizacji tego przedsięwzięcia z władzami regionu, miasta oraz przede wszystkim ze spółką zarządzającą lotniskiem. - Połączenie to jest idealne z punktu widzenia linii niskokosztowej; zapewnia krótki czas lotu. Ale najważniejsze jest to, że mieszkańcy regionu zabiegali o uruchomienie lotów do Dublina , teraz kupują bilety... - powiedział prezez Centralwings.
    Do końca sezonu zimowego samoloty Centralwings będą latały na uruchomionych dziś połączeniach dwa razy w tygodniu. Wraz ze zmianą rozkładu zwiększy się częstotliwość lotów. Od 25 marca rejsy ze Szczecina do Dublina będą odbywały się aż 4 razy w tygodniu. Nowy rozkład lotów przygotowano tak, aby pasażerom zapewnić jak najlepsze godziny wylotów i przylotów. Rejsy zaplanowano w ten sposób, aby do Szczecina lub do Dublina można było polecieć ne weekend.
    Teoretycznie najtańszy bilet kosztuje 19 złotych. W praktyce okazuje się jednak, że - po doliczeniu opłat lotniskowych i paliwowych - jego cena będzie co najmniej kilka razy wyższa.
    źródło: kurier szczeciński

  16. #16
    ptr
    ptr jest nieaktywny
    Awatar ptr

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    epsc|epsk

    Domyślnie Baza Centralwings??

    Natknąłem się na takie ploteczki na jednym ze szczecińskich portali. Nie wiem, ile w tym prawdy i czy temat byl poruszany (jesli tak prosze o usuniecie ;-) )
    Baza Centralwings być może powstanie na lotnisku Szczecin-Goleniów.

    Baza dla samolotów jedynej polskiej taniej linii lotniczej, powstanie być może na szczecińskim lotnisku. Jest to szansa na nowe połączenia i pieniądze.

    Port lotniczy Szczecin-Goleniów pozostaje w tyle za lotniskami w Poznaniu, Gdańsku czy Wrocławiu. Dla przykładu Poznań ma połączenie z 8 miastami, Gdańsk z 25 a Wrocław z 17. Szczeciński port łączy nas zaledwie z 3 miastami- Warszawą, Londynem i od niedawna z Dublinem. Zapewne dojdą jeszcze loty do Frankfurtu, Dusseldorfu oraz Lipska. Nie będą to jednak połączenia stałe , tylko loty dla kuracjuszy chcących wypoczywać w polskich uzdrowiskach. Mamy zdecydowanie większe pole manewru, by się rozwijać: bliskość granicy, duży ośrodek miejski w pobliżu, a samo lotnisko swoim zasięgiem obejmuje 1,6 mln. pasażerów! Z całą pewnością nie musimy odstawać od Poznania i Wrocławia.

    Baza dla samolotów Centralwings
    Gdyby u nas ulokowano taką bazę, zyskalibyśmy wiele nowych połączeń lotniczych, a wraz z nimi potencjalnych turystów. Szczecin jest brany pod uwagę, jednak wszystko zależy od tego co zaoferujemy. Wybór padnie na ten port, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki. Iza Bogus- rzecznik prasowy Centralwings przyznaje, że ze szczecińskim portem współpracuje się bardzo dobrze.

    Z portem lotniczym Szczecin Goleniów bardzo dobrze nam się współpracuje.
    Negocjacje w sprawie uruchomienia stąd rejsów Centralwings przebiegały bardzo sprawnie, a z połączenia do Dublina jesteśmy bardzo zadowoleni. Jest to jednak lotnisko, z którego latamy od niedawna, dopiero rozpoczęliśmy współpracę- mówi Iza Bogus.

    Obecnie porównujemy oferty polskich portów regionalnych, rozważamy kilka wariantów, ostateczną decyzję w sprawie bazy Centralwings
    będziemy chcieli podjąć do końca roku- dodaje rzecznik Centralwings

    Nasze lotnisko może zaoferować bardzo dużo. Mamy przecież najnowocześniejszą w Polsce wieżę kontroli lotów, nowoczesny terminal o przepustowości 1 mln. pasażerów.

    Port lotniczy Szczecin-Goleniów należy też do Transeuropejskiej sieci transportowej TEN-T. Dzięki temu uzyska dofinansowanie z UE w latach 2007-2013, a to oznacza inwestycje i rozwój lotniska. Port lotniczy we Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie oraz Bydgoszczy nie dostanie takich pieniędzy( Wrocław jest na liście rezerwowej).

    Centralwings decyzję o lokalizacji swojej bazy zamierza podjąć jeszcze w tym roku. Ulokowanie takiej bazy z pewnością pomogłoby nam ściągnąć Ryanair’a do Szczecina. Ten przewoźnik również bierze pod uwagę Goleniów, pod lokalizacje swojej bazy samolotów.
    źródło: www.wszczecinie.pl

    EDIT: link do artykułu

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    No, fajnie by było, ale czy to nie informacje wyssane z palca?


    Myślę, że jeszcze parę lotów dojdzie ;)
    ---
    Pozdrowienia od Adama!

  18. #18
    piter_EPTM_EPKK
    Goście

    Domyślnie

    jestem zwiazany z Centralem w Krakowie u nas otworzyli baze i dali jeden samolot podobnierz kolejny bedzie od pazdziernika a o Szczecinie to nic niestety nie słyszałem ale zycze Wam jak najlepiej

  19. #19
    Awatar Sl@wcio

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    A na czym miała by polegać ta baza?

  20. #20
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Sl@wcio
    A na czym miała by polegać ta baza?
    Baza linii X w Polsce to bardzo wzgledne okreslenie.
    Zwykle to informacja o tym iz na lotnisku nocuje na codzien jedna maszyna.

    Tak naprawde baze w Warszawie ma LOT, Wizzair w Katowicach czy SkyEurope w Krakowie
    Pozdrawiam, Airliner

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •