Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 109
Like Tree21Likes

Wątek: EPSC/SZZ Informacje medialne

  1. #21
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez ArkoG Zobacz posta
    Tak, był. Swego czasu Airbus OLTExpreess.
    Tak. To były czasy gdy po 7 rano już wszystkie dzienniki były wykupione w kiosku na lotnisku
    ArkoG likes this.

  2. #22

  3. #23
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    To ciekawe. LOT robi nocne rotację na Dashlinerach z regionów. U nas nie ma nocnej rotacji WAW-SZZ-WAW więc i nie ma rotacji na Ukrainę. A skoro LOT nire chce, to nie dziwne że Ryan chce spróbować ten kierunek. Bardzo dobrze.
    ArkoG likes this.

  4. #24

  5. #25

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Ukraina, Kraków, poranna Warszawa... Robi się ciekawie:-)

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    pasazernagape likes this.

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

  7. #27

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Link nie działa. Chodzi o kasy parkingowe? Jeśli tak to dołączam się...

    Dzisiaj p.Komorek z FR mówił o nowym połączeniu z WAW. Wiecie może coś więcej w temacie?

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  8. #28
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Tak, chodzi o kasy. W komentarza do artykułu lotniskowe kasy nie mają obrońców
    Sam miałem z nimi kłopot. Skarżący ma też rację w kwestii automatu w budynku. Jedna kasa powinna być w terminalu.

  9. #29

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Tak, chodzi o kasy. W komentarza do artykułu lotniskowe kasy nie mają obrońców
    Sam miałem z nimi kłopot. Skarżący ma też rację w kwestii automatu w budynku. Jedna kasa powinna być w terminalu.
    No pewno, że nie mają. To jest jeden z dwóch problemów tego lotniska. Pierwszym jest oczywiście czekanie na wejście do samolotu w deszczu, bo sensownej wiaty nikt nie zaplanował. Dobrze, że temat wypłynął.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  10. #30
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    No pewno, że nie mają. To jest jeden z dwóch problemów tego lotniska. Pierwszym jest oczywiście czekanie na wejście do samolotu w deszczu, bo sensownej wiaty nikt nie zaplanował. Dobrze, że temat wypłynął.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Z deszczem bym nie przesadzał. Szedłem pieszo na Teglu do samolotu w deszczu jak inni i korona mi z głowy nie spadła.

  11. #31

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Z deszczem bym nie przesadzał. Szedłem pieszo na Teglu do samolotu w deszczu jak inni i korona mi z głowy nie spadła.
    Co innego iść, a co innego stać i czekać. Kawałek wiaty i po sprawie.

    Wiesz coś o porannej rotacji do WAW FR?

  12. #32
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Co innego iść, a co innego stać i czekać. Kawałek wiaty i po sprawie.

    Wiesz coś o porannej rotacji do WAW FR?
    Z wiatą masz rację. Koszt lekkiej aluminiowej wiaty to małe pieniądze a komfort oczekiwania od razu lepszy.
    https://ogrodosfera.pl/wiaty-garazowe

    Co do FR wiem tyle co relacje prasowe. Nie znam szczegółów. Moim zdaniem jest kilka możliwości:
    1) tylko poranna rotacja do WAW i samolot przylatuje wcześniej do Goleniowa nie wiemy skąd chyba że planowana jest wcześniej nocna rotacja na Ukrainę.
    2) jak wyżej ale jest rotacja SZZ-WAW-SZZ
    3) samolot Ryana nocuje w Goleniowie i robi skoro świt rotację SZZ-WAW-SZZ.
    4) jak w punkcie 3 ale tylko rotacja SZZ-WAW.

  13. #33

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    To jest właśnie pytanie: skąd ten samolot ma przelecieć. Komunikat prasowy wspomina o dodatkowym połączeniu WAW-SZZ, o trasie powrotnej nie ma mowy. Tylko skąd maszyna FR w WAW z rana, skoro nic tam nie bazują i nic nowego nie ogłosili? Pozostaje tylko czekać:-)

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  14. #34

    Dołączył
    Mar 2017

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC
    emircoo likes this.

  16. #36

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Tylko niech skończą remont a6, betonówkę do Chociwla i dociągną s6 do zjazdu na lotnisko. Wtedy będzie toto miało sens. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  17. #37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Wg planów budowa S6 do Koszalina na się zakończyć w czerwcu 2019 (podobno wyprzedzają plany), "chociwelka" podobno w czerwcu tego roku. A pamiątka po Adolfie, grudzień 2019, z tym że węzeł Kijewo czerwiec 2020, ze względu na firmę (Energopol) termin mało realny. Do tego węzeł Kliniska (czerwiec 2021). Więc zakończenie większości inwestycji zbiegnie się z oddaniem terminala. Jak dla mnie cargo powinno być głównym obszarem działalności portu.
    ArkoG likes this.

  18. #38

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

  19. #39

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...izej-3618.html

    Prośba na przyszłość: § 1.8 Cytując artykuły z innych serwisów należy podać link do artykułu oraz źródło. Podanie samego linku oraz źródła bez cytowania, wymaga opisu artykułu. Dzięki. Styro.
    Ostatnio edytowane przez STYRO ; 16-07-2018 o 21:52

  20. #40

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •