http://radioszczecin.pl/1,385566,lot...polaczenie-z-u
Chciałoby się powiedzieć wreszcie.
Ostatnio edytowane przez macieju ; 02-01-2019 o 13:36
http://radioszczecin.pl/1,385566,lot...polaczenie-z-u
Chciałoby się powiedzieć wreszcie.
https://www.pasazer.com/news/40915/r...,z,polski.html
Przewoźnik zapewnia, że chce rozwijać trasy krajowe w Polsce. Ze Szczecina zamierza latać nie tylko do Krakowa, ale również do Katowic i Rzeszowa. Podobne plany rozwoju krajówek ma także z Gdańska.
Miesięczna perspektywa wskazuje na to, że mamy do czynienia z redukcją spowodowaną uziemnieniem MAXów. Szkoda, że nie pocięto rotacyjne kilku miast. Nie dość, że pociąg EIC Chrobry wyrusza w środku nocy i jedzie ponad 6 godzin, to teraz redukcja ze strony LOTU.
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Dawno się tak nie uśmiałem.
Ryan mówił o skardze zanim uruchomił Szczecin po kasacji WRO i GDN.
Dwa lata i może wtedy rozważą.
Dobra wiadomość ostatnich dni to dogadanie się wykładowców WMI na kredyt który jest konieczny do rozbudowy. Prędzej Ryan uruchomi połączenie do WMI niż WAW.
Wiem, że podajesz to czysto informacyjnie, ale... czytać się tego nie da. Do WAW latała maszyna z STN i problem bazy nie istniał. Teraz brak bazy w SZZ czy gdzieś na Ukrainie jest problemem.
Po cichu liczę, że Wizz uruchomi KTW i Lwów równocześnie. U nas naprawdę jest potencjał na Ukrainę.
Pozdrawiam!
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Bełkotu dziennikarzowi nie można im odmówić. Teksty pisane na siłę. Jednego dnia piszą, że są chętni na nowe połączenia, drugiego padają argumenty, że jednak nie teraz. Z tematu połączeń SZZ z ukraińskimi portami zrobił się serial, i tu zastanawiam się czy jest to horror czy raczej opera mydlana.
Podobnie prowadzony jest temat Ryan i ich połączenia z Warszawą.
Zakładki