Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 210
Like Tree30Likes

Wątek: Kraków - Pobiednik Wielki (EPKP)

  1. #81
    Awatar Pavlo

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    KROSNO[EPKR]

    Domyślnie


    Polecamy

    Akcja Lisy.

  2. #82
    Awatar kaziuniof16

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    GEVNA-BRZESKO

    Domyślnie

    jeanz_1 Zapewne do akcji Lis Loty nad całym województwem

  3. #83
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    A tymczasem wracając z Niepołomic zahaczyłem o Pobiednik - oto wyniki mojej pierwszej wizyty

    cdn
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 17-06-2011 o 10:11
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  4. #84
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Antek w FullHD:
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  5. #85
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Jeszcze dwa w FullHD:

    oraz ultralight:
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  6. #86

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Czy wybiera się ktoś na jutrzejszy dzień otwarty ? Ja tam będę na 90% . Oby tylko pogoda wszystkiego nie popsuła.

    Aeroklub Krakowski - Strona główna
    Pozdrawiam
    Dawid =)

  7. #87

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPKC

    Domyślnie

    Czu orientuje się ktoś, w jakich godzinach odbywają się szkolenia szybowcowe w części praktycznej? Czy da się to pogodzić z pracą (np. przed lub po południu), czy trzeba być na lotnisku od rana do wieczora?

    pozdr.
    mj

  8. #88

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Są różne grupy, rok temu grup podstawowych było trzy, pracujący zwykle byli na porannej lub popołudniowej grupie. Od rana do wieczora możesz siedzieć lecz polatasz tylko w swojej grupie. Większość szkolących się uczniów to pracujący. Spokojnie pracujący wyszkoli się.

  9. #89

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPKC

    Domyślnie

    Bardzo się cieszę

  10. #90
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Moje łowy podczas "Akcji Lisy":
    FullHD:

    reszta:

    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  11. #91
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Zawody w celności lądowania:
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  12. #92

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie



    Ośrodek Szkolenia Lotniczego Aeroklubu Krakowskiego serdecznie zaprasza na szkolenie teoretyczne do licencji pilota szybowcowego PL(G) oraz licencji pilota samolotowego PPL(A).


    Spotkanie organizacyjne dla kandydatów na pilotów szybowcowych odbędzie się 14 stycznia o godzinie 10:00 w sali wykładowej na lotnisku w Pobiedniku Wielkim. Natomiast spotkanie dla chętnych na kurs samolotowy, będzie miało miejsce 15 stycznia o godzinie 10:00, również w sali wykładowej w budynku Aeroklubu Krakowskiego.

    Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy specjalną ofertę pomocy finansowania szkoleń teoretycznych i praktycznych. Dzięki tej unikatowej ofercie, będziecie mogli Państwo spełnić marzenia, nie naruszając mocno budżetów domowych! Aeroklub Krakowski jest jedynym stowarzyszeniem lotniczym, który dba o przyszłych adeptów lotnictwa! Naszym głównym celem jest popularyzacja lotnictwa w jego różnorakich dziedzinach. Chcemy, aby nasze grono zasilili ludzie z pasją i zamiłowaniem do latania! Skontaktuj się z biurem Aeroklubu, by dowiedzieć się o szczegółach pomocy.

    Informacje dotyczące szkoleń znajdą Państwo w dziale „Szkolenia”. Wszystkich zainteresowanych prosimy o rejestrację przez nasz Formularz Zgłoszeniowy, bądź nawiązanie kontaktu telefonicznego - Dział szkolenia – 603 389 842, 535 549 324, biuro Aeroklubu Krakowskiego – (012) 287-04-70.

    Zespół AeroklubKrakowski.pl

  13. #93

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    System rezerwacji samolotów – FlightScheduler

    Aeroklub Krakowski ma przyjemność poinformować, iż wdrożyliśmy elektroniczny system rezerwacji samolotów – FlightScheduler. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, nawiązaliśmy współpracę z Panem Wojciechem Maziarzem, jednym z naszych pilotów, który jest twórcą tego innowacyjnego programu dla ośrodków lotniczych. Możemy się pochwalić, że jesteśmy pierwszym w Polsce Aeroklubem, który zrozumiał potrzebę całkowitej informatyzacji stowarzyszenia. Już od ponad pół roku, korzystacie Państwo z elektronicznego chronometrażu i personalnego konta dotyczącego spraw finansowych. Jednak, aby całkowicie usprawnić organizację w Aeroklubie Krakowskim, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu programu rezerwacyjnego.

    System umożliwia rezerwację poprzez Internet statku powietrznego w wybranym przez Państwa wolnym terminie. Jego największą zaletą jest fakt, iż rezerwacja odbywa się w czasie rzeczywistym, dzięki czemu wszyscy zainteresowani mogą śledzić dostępność samolotów na bieżąco przez stronę internetową. Kolejną zaletą systemu jest generacja automatycznej wiadomości e-mail lub sms potwierdzającej rezerwację, jej zmianę, akceptację lub usunięcie. Unikalny i intuicyjny podgląd dostępności samolotów, pilotów czy uczniów odsyła do lamusa papierowe kalendarze! Każdy z użytkowników zarejestrowanych w systemie, może zdefiniować swoją dostępność czasową w danym okresie, z pewnością ułatwi to instruktorom ułożenie planu szkolenia danego ucznia. Innym ciekawym rozwiązaniem jest funkcja rezerwowej rezerwacji, co w przypadku zwolnienia się statku powietrznego, pozwala szybko uzupełnić lukę. System FlightScheduler jest aplikacją elastyczną, posiada moduł administracji, który pozwala na optymalizację konfiguracji pod własne wymagania.

    Jesteśmy pewni, że decyzja o wdrożeniu takiego systemu spotka się z Państwa uznaniem i będziemy mogli cieszyć się lepszym wykorzystaniem floty Aeroklubu Krakowskiego. Jednak to nie jedyna zaleta, jesteśmy niezmiernie dumni, że ułatwimy Państwu realizację lotniczych marzeń i czas, który dotychczas traciliście na telefoniczne umawianie, wykorzystacie latając.

    System już dziś jest dostępny na stronie Aeroklubu Krakowskiego w zakładce „Rezerwacje samolotów”, jednak jego całkowite wykorzystanie rozpoczniemy z początkiem wiosennego sezonu lotniczego. Należy pamiętać o tym, że po całkowitym uruchomieniu systemu, nie będzie możliwości rezerwacji samolotu poza programem FlightScheduler. Wszyscy, którzy chcą latać samolotami klubowymi muszą zarejestrować się w systemie. Możecie Państwo zrobić to już od dzisiaj, z tym, że należy pamiętać, iż rezerwacje w systemie na razie są zablokowane do rozpoczęcia sezonu.

    Jeśli chcą Państwo zapoznać się z programem i poznać dogłębnie wszystkie jego możliwości, zapraszamy do rejestracji w „wersji demonstracyjnej”, udostępnionej przez Pana Wojciecha Maziarza dla zainteresowanych.

    Zespół AeroklubKrakowski.pl
    martineho likes this.

  14. #94

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Aeroklub Krakowski pragnie wystawić na sprzedaż szybowiec Jantar 1, produkcji Szybowcowych Zakładów Doświadczalnych w Bielsko-Białej. Egzemplarz został wyprodukowany w 1974 roku, jego numer fabryczny to B-625 seria 2. Szybowiec posiada rejestrację SP-2788. W swojej karierze wylatał 631 lotów z nalotem całkowitym 1500 godzin. Ostatni lot wykonał 25 sierpnia 1999 roku. Od tego czasu hangarowany i konserwowany w hangarze Aeroklubu Krakowskiego. Kosmetyczny stan płatowca oceniamy na dobry.
    Szybowiec Jantar 1, aby ponownie wzbił się w powietrze potrzebuje przejść przegląd okresowy oraz niezbędną wymianę trzpieni głównych po wylataniu 1500 godzin. Konieczna będzie również wymiana pasów pilota, zaczepu, linek oraz przegląd przyrządów pokładowych. Reszta według uznania właściciela i organizacji przeprowadzającej przygotowanie szybowca do ponownego wzbicia się w powietrze. Koszt przywrócenia szybowca do lotu to około 14-17 tyś zł.
    Szybowiec Jantar 1 jest na sprzedaż za 20000 zł. Członkowie Aeroklubu Krakowskiego posiadają prawo pierwokupu i ewentualnej negocjacji. Szybowiec można oglądać na lotnisku naszego stowarzyszenia w Pobiedniku Wielkim.
    Jeśli posiadacie Państwo jakieś pytania prosimy je kierować na adres e-mail Biura Aeroklubu Krakowskiego: biuro@aeroklubkrakowski.pl lub bezpośrednio do Dyrektora Aeroklubu Krakowskiego Stanisława Filipka +48 603 389 842 lub +48 535 549 324.

    Zespół AeroklubKrakowski.pl

  15. #95

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Zarząd Aeroklubu Krakowskiego ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Aeroklubu Krakowskiego. Stowarzyszenie prowadzi działalność szkoleniową i popularyzacyjną w zakresie lotnictwa cywilnego. Bazą Stowarzyszenia jest lotnisko w Pobiedniku Wielkim.
    Zakres obowiązków związanych ze stanowiskiem:
    - realizacja celów statutowych stowarzyszenia,
    - zarządzanie operacyjne Aeroklubem Krakowskim,
    - budżetowanie i zarządzanie finansowe aeroklubem,
    - współpraca z organami lotniczymi RP,
    - współpraca z władzami na szczeblu samorządowym i centralnym,
    - pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania, w tym dotacji unijnych,
    - prowadzenie działalności gospodarczej Aeroklubu Krakowskiego,
    - nadzór nad pozyskiwaniem oraz utrzymywaniem niezbędnych certyfikatów,
    - promocja działalności Aeroklubu Krakowskiego w środowisku lotniczym
    oraz poza nim.

    Idealny kandydat będzie posiadał:
    - wykształcenie wyższe,
    - co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w tym dwa lata na stanowisku kierowniczym,
    - znajomość zagadnień związanych z lotnictwem cywilnym,
    - dyspozycyjność,
    - umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi i prowadzenia projektów,
    - umiejętność prowadzenia akcji marketingowych,
    - uczciwość, sumienność i systematyczność,
    - wysoka komunikatywność,
    - umiejętność szybkiego uczenia się.

    Dodatkowym atutem będzie:
    - znajomość przepisów unijnych z zakresie programów pomocowych i dotacji unijnych.

    Oferujemy:
    - uczestnictwo w interesujących projektach,
    - możliwość rozwoju zawodowego w branży związanej z lotnictwem cywilnym.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie życiorysu oraz listu motywacyjnego na adres:
    biuro@aeroklubkrakowski.pl
    Termin nadsyłania ofert ubiega z dniem 15.05.2012r.
    Dokumenty prosimy zaopatrzyć w klauzulę:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

    Zarząd Aeroklubu Krakowskiego

  16. #96
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Dawno nie było żadnych fotek z Pobiednika, trzeba więc zacząć sezon:

    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  17. #97
    Awatar nicram

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Kraków, Mielec

    Domyślnie

    Też musze tam podjechać i zrobić kilka nowych maszyn, a tu coś z archiwum

    Piper PA-38 Tomahawk SP-IOO:

    SP-IOO Private Piper PA-38 Tomahawk - Planespotters.net Just Aviation


    www.photoart.net.pl/

    Pozdrawiam, Marcin ;)

  18. #98
    Awatar martineho

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK_OSKAR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stawka Zobacz posta
    Fajnie tu wyglądają te maszynki. W AKR miałem kiedyś okazję pooglądać wszystkie wręgi od środka ;-)

  19. #99
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  20. #100

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Bochnia

    Domyślnie


    Polecamy

    W końcu i na Pobiedniku się coś dzieje. Najbardziej uśpione z aeroklubowych lotnisk przeżywa najazd (raczej nalot) samolotów uczestniczących w 50 -tym Locie południowo - zachodniej Polski. Moja skromna relacja z konkurencji precyzyjnych lądowań , odbytej wieczorem w piątek.
    Witamy na naszej stronie! - 50 Lot południowo-zachodniej Polski

    Pozdrawiam , szczególnie organizatorów, dla których kibice sportów lotniczych są raczej niemile widziani!

    P.S.
    Strona internetowa zawodów:50 Lot Południowo-Zachodniej Polski - Home

Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 16-11-2015, 18:58
  2. 15-05-2015, 12:08
  3. 08-03-2015, 01:12
  4. 21-07-2014, 19:42
  5. 30-06-2014, 08:43
  6. 30-05-2014, 11:40
  7. 11-04-2014, 23:53
  8. 31-03-2014, 20:09
  9. 13-10-2013, 21:19
  10. 15-08-2013, 11:51
  11. 05-07-2013, 12:58
  12. 23-04-2013, 16:10
  13. 16-09-2012, 10:04
  14. 02-09-2012, 16:44
  15. 15-07-2012, 15:03
  16. 13-07-2012, 08:43
  17. 02-07-2012, 07:31
  18. 14-05-2012, 08:08
  19. 11-04-2012, 16:57
  20. 22-03-2012, 14:14
  21. 17-03-2012, 22:43
  22. 26-02-2012, 14:39
  23. 28-01-2012, 08:48
  24. 14-12-2011, 09:55
  25. 22-09-2011, 14:12
  26. 31-08-2011, 21:33
  27. 22-08-2011, 12:35
  28. 21-08-2011, 23:08
  29. 22-06-2011, 10:26
  30. 21-01-2011, 21:54
  31. 18-12-2010, 15:16
  32. 16-11-2010, 23:07
  33. 08-09-2010, 09:59

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •