Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 112
Like Tree90Likes

Wątek: EPRA/RDO Nowe/Skasowane Połączenia

  1. #41
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DeeSmont Zobacz posta
    Jak dadzą bilety studenckie za 50zł to może i się opłaci.
    Czy ja dobrze zrozumiałem, że Twoim zdaniem opłaci się latanie z Radomia do Wrocławia za 50 zł?
    STYRO, samotnik and sven like this.

  2. #42
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    obok EPBC

    Domyślnie

    też do Łodzi, Modlina, Lublina a na grzyby/ryby Szymany
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  3. #43

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    WAW/RDO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Asta Zobacz posta
    Czy ja dobrze zrozumiałem, że Twoim zdaniem opłaci się latanie z Radomia do Wrocławia za 50 zł?
    Nie wszystkim

  4. #44

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez komichal Zobacz posta
    Znając życie nastąpi cisza gdy to zacznie działać poprawnie...
    Miałeś absolutną rację...
    BTW: jutro w południe konferencja i ogłoszenie nowych kierunków.

  5. #45

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Na cokolwiek wartego skomentowania czekamy z utęsknieniem.

  6. #46
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    SprintAir będzie latać z Radomia. 4 nowe kierunki od 18 kwietnia [NA ŻYWO]

    Od 18 kwietnia na lotnisku w Radomiu swoją bazę z jednym samolotem będzie miał SprintAir. Przewoźnik będzie latał na 4 destynacjach: do Berlina, Pragi, Gdańska i Wrocławia. Sprzedaż biletów ma się rozpocząć w najbliższy wtorek.
    Czy Sprint Air liczy, że osiągnie zyski na tych trasach, czy też wszystko będzie działać z dopłatami?
    Dlaczego jest takie parcie na tą Pragę, jeśli po kilku miesiącach wiadomo, że nie ma popytu?
    Lukasz likes this.

  7. #47

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Berlin TXL, Praga PRG, Gdańsk GDN oraz Wrocław WRO to nowe kierunki, które zostaną uruchomione od 18 kwietnia b.r. Bilety krajowe od 99 złotych w jedną stronę, bilety zagraniczne od 149 złotych w jedną stronę. Sprzedaż ruszy we wtorek 1-go marca na stronie SprintAir.
    przemass18 likes this.

  8. #48

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato Zobacz posta
    Dlaczego jest takie parcie na tą Pragę, jeśli po kilku miesiącach wiadomo, że nie ma popytu?
    Wręcz przeciwnie. Pani prezes Sidorko stwierdziła, że ten kierunek się przyjął i zamierzają go rozwijać dalej z innym przewoźnikiem. Już wiemy jaki to przewoźnik i na jakich warunkach będą wykonywane loty.

  9. #49
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mathevv Zobacz posta
    Pani prezes Sidorko stwierdziła, że ten kierunek się przyjął i zamierzają go rozwijać dalej z innym przewoźnikiem. Już wiemy jaki to przewoźnik i na jakich warunkach będą wykonywane loty.
    Z Portu Lotniczego Radom od kwietnia polecimy do Berlina, Pragi, Gdańska i Wrocławia - echodnia.eu
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  10. #50
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Tragikomedii ciąg dalszy...
    I tyle w temacie.





  11. #51

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mathevv Zobacz posta
    Pani prezes Sidorko stwierdziła
    Skoro stwierdziła, to fakty nie mają tu nic do rzeczy. W końcu to prezes decyduje o nowym połączeniu, nie popyt na nie.

  12. #52

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    Tragikomedii ciąg dalszy...
    I tyle w temacie.
    Czy mógłbyś rozwinąć? Co jest według Ciebie tragikomedią? Fakt, że polska linia lotnicza zdecydowała się na uruchomienie większej ilości połączeń z lotniska, na które wszyscy narzekają, że ich nie posiada?

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Skoro stwierdziła, to fakty nie mają tu nic do rzeczy. W końcu to prezes decyduje o nowym połączeniu, nie popyt na nie.
    Nie mając pojęcia o czym się pisze, czasem warto się po prostu powstrzymać. O nowych połączeniach nie zadecydowała Pani Prezes czy Prezydent, a jedynie zarząd SprintAir na bazie popartych faktami analiz.

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato Zobacz posta
    Dlaczego jest takie parcie na tą Pragę, jeśli po kilku miesiącach wiadomo, że nie ma popytu?
    A skąd taka myśl, że nie ma popytu? Czy wiesz że popyt na tym kierunku przekroczył podaż? Niestety CSA blokowało większą część biletów na trasę Ostrawa - Praga. Nie było lotu, aby samolot na tym odcinku miał wolne miejsca. Czasami zdarzało się, że podstawiali AT7, ale decyzje zapadały zbyt późno, aby dodatkowe bilety z RDO się sprzedały.

    Analizując przedstawioną siatkę połączeń odbieram ją pozytywnie:
    - Praga na nadchodzące ciepłe miesiące: 33-miejscowy Saab jest idealnym samolotem
    - Gdańsk bardzo podobnie. Do tego dochodzi możliwość lotu nad morze dla naszych południowych sąsiadów,
    - Berlin z możliwościami przesiadkowymi na Tegel, lub załatwienia spraw biznesowych w jeden dzień (np. spotkanie kontrahentów) - idealny,
    - Wrocław - największa niewiadoma, aczkolwiek z pełnym uzasadnieniem: połączenie podobnie jak TXL daje możliwości jednodniowych wypadów w biznesie, ale też ogólne możliwości przemieszczenia się pomiędzy naszymi miastami (samochód co najmniej 4h jazdy w jedną stronę, pociąg to co najmniej 6h jazdy w jedną stronę z przynajmniej jedną przesiadką, nie mówiąc, że większość połączeń kolejowych daje czas około 7,5 h)

    Dyrektor ze SprintAir zapowiedział analizę połączeń po ich uruchomieniu i wsłuchaniu się w głos podróżnych co do godzin lotów oraz ich ewentualnych dat. Moim zdaniem świadczy to prawidłowo o ich podejściu do tematu.

  13. #53

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Tegel z przesiadkami? Jakimi?! Przeciez do tego trzeba miec umowe code share/interline i bilety sprzedawac przez GDS a nie strone internetowa.

    Gdansk byl z kolei probowany juz przez wiele lotnisk i wiekszych osrodkow, rowniez w systemie weekendowym. Dla przypomnienia z ostatnich lat - Lublin (Eurolot), Zielona Gora (SprintAir), Wroclaw (ostal sie jedynie sezonowo we Francy), Krakow (jedyny sukces). Nawet Poprad/Tatry (jako Zakopane) sie nie przyjelo... Wiec o czym tu mowa...

  14. #54

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Panowie grodek75, adamuto, Tupungato - grztus wypowiedział się merytorycznie w temacie więc liczę na to, że jeśli macie cokolwiek interesującego do powiedzenia (poza różnej maści docinkami) to się wykażecie. A @ grodek75 to sądząc po twoim profilu reprezentujesz WAW i moim skromnym zdaniem reprezentujesz typową logikę dla wyznawców "jedynie słusznego lotniska/lotnisk na Mazowszu" (przepraszam za personalną wycieczkę ale póki co nie przedstawiłeś nic merytorycznego). Przyjmij do wiadomości (jeśli do tej pory tego nie zrobiłeś), że Radom nigdy nie miał i nie ma aspiracji żeby stać się drugim Okęciem czy Modlinem. Nie wiem czy jesteś świadomy chociażby tego, że założenia w stosunku do Modlina były zupełnie inne niż to co się dzieje obecnie. Czy aż tak bardzo Cię to boli, że mamy przewoźnika?

  15. #55

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Tegel z przesiadkami? Jakimi?! Przeciez do tego trzeba miec umowe code share/interline i bilety sprzedawac przez GDS a nie strone internetowa
    Czy leciałeś kiedyś samolotem wykupując bilet w biurze podróży? Ja robię to nagminnie i nie dość, że code share'y są niepotrzebne do przesiadek, to latam jeszcze taniej. Proponuję spróbować.

  16. #56
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    Czy leciałeś kiedyś samolotem wykupując bilet w biurze podróży? Ja robię to nagminnie i nie dość, że code share'y są niepotrzebne do przesiadek, to latam jeszcze taniej. Proponuję spróbować.
    I jak długo zwykle koczujesz w porcie przesiadkowym? Zakładam, że bierzesz zapas czasowy skoro bez CS jest taniej.
    Teraz zagadka: co wybierze przecietny Radomianin: o 2-3 stowki droższy lot p2p z WAW czy przesiadkowy z RDO via TXL spędzając tam pół dnia czy dluzej?
    Nie życzę Wam źle ale musie mieć toto (w miare) ręce i nogi.

    Ps' przymierzam się do "poświęcenia" RDO jak ruszy sprzedaż biletów Jestem skłonny dolozyc bak paliwa

  17. #57

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Sven, nie jest tak źle. Zwykle moja przesiadka mieści się w 70 minutach, rzadko przekracza 1,5 h.

  18. #58

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    Czy leciałeś kiedyś samolotem wykupując bilet w biurze podróży? Ja robię to nagminnie i nie dość, że code share'y są niepotrzebne do przesiadek, to latam jeszcze taniej. Proponuję spróbować.
    Owszem. Co chciales zasugerowac, ze agent wejdzie na strone SprintAir i wykupi Ci tam bilet? Wdrazalem systemy rezerwacji dla korporacji i zawsze bilety linii niedostepnych w GDS byly bookowane na zasadzie "wejdz na strone przewoznika i sobie kup", ewentualnie przez zewnetrznego dostawce, z ktorym jednak linia musi miec podpisana umowe... Kto bierze odpowiedzialnosc za Twoja przesiadke, jesli segmenty podrozy nie znajduja sie w jednym PNR?

  19. #59

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Co chciales zasugerowac [...]
    Nic nie sugeruję, stwierdzam fakt, że jest to możliwe. Latałem liniami nie figurującymi w żadnych systemach, podróżami łączonymi liniami z różnych aliansów, nie widzę zatem zbytniego problemu w konieczności zakupu dwóch biletów zamiast jednego, co można uczynić u pośrednika, np. w biurze podróży. Takie biura są w stanie wyszukać świetne połączenia, a sprzedając nam bilet biorą odpowiedzialność za podróż. Ot cała filozofia.

  20. #60

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    Takie biura są w stanie wyszukać świetne połączenia, a sprzedając nam bilet biorą odpowiedzialność za podróż.
    No i jak Ci takie biuro pomoże jak będziesz siedział na Teglu bo Sprint się spóźnił i przegapiłeś przesiadkę?

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •