Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 112
Like Tree90Likes

Wątek: EPRA/RDO Nowe/Skasowane Połączenia

  1. #81

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie


    Polecamy

    O to chodzi... Wiekszosc pax z CSA tez bylo takimi cegielkowiczami... Gdyby nie karykaturalnosc tego portu, grztus moglby twierdzic, ze CSA celowo blokuje caly samolot - wszak z Ostrawy lata pelny... ehh...

  2. #82
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Na ostatnim rejsie oprócz mnie były co najmniej 3 osoby które leciały "dla beki", żeby skorzystać z tego kuriozalnego połączenia .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #83

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    z takimi twierdzeniami to do Czechów, a nie "do nas"
    I podtrzymuję to co napisałem, nie jestem rzecznikiem CSA, więc nie zamierzam się za nich wypowiadać lub pisać swoje domysły na temat niepowodzenia RDO-PRG w wydaniu CSA.

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Niezależnie od frekwencji wszystko wskazuje na to, że połączenie RDO-PRG było nierentowne.
    Takie wnioski może wysnuć jedynie CSA. Poza tym frik, jeżeli już coś miało by być nierentowne, to musiałby to być odcinek RDO-OSR, chyba że CSA przy pełnych samolotach przynosi straty również na trasie OSR-PRG.

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Wiekszosc pax z CSA tez bylo takimi cegielkowiczami...
    Cegiełkowicze czy nie, polecieli z RDO, zostając naszymi klientami, co nas bardzo cieszy.

  4. #84

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Połączenie Radom - Praga może i było nierentowne ale na odcinku Radom - Ostrawa? Twoja logika mnie rozbraja. Może jednak jakieś 50NM w powietrzu przed Ostrawą stawało się rentowne?
    frik, 12wit and Drzemi like this.

  5. #85
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    Takie wnioski może wysnuć jedynie CSA.
    I taki właśnie wysnuło zamykając połączenie. My też możemy spokojnie to stwierdzić na podstawie dostępnych przesłanek (ceny, obłożenie, lot łączony, likwidacja).
    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    Poza tym frik, jeżeli już coś miało by być nierentowne, to musiałby to być odcinek RDO-OSR, chyba że CSA przy pełnych samolotach przynosi straty również na trasie OSR-PRG.
    Nie było sprzedawanych biletów RDO-OSR. Bilet i połączenie było PRG-RDO, było to przedłużone połączenie PRG-OSR, bo inaczej nie byłoby wcale rentowne, tak była na to szansa, ale jak widać i tak zbyt mała.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #86

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    ja też leciałem dla beki PRG-RDO i takich ja było więcej nawet na moim locie ale raczej większość na tym skończy swoją przygodę z RDO a chodzi o to chyba by utrzymać paxa
    po za tym co do odcinka PRG-OSR to ze mną leciały 3 osoby w biznesie! ale domyślam się, że mieli po prostu bilety X-PRG-OSR bo latanie samolotem na odcinku PRG-OSR jest nieopłacalne i czasowo i pieniężnie (pendolino i prywatne koleje plus autobusy robią tam robotę)

  7. #87

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    I taki właśnie wysnuło zamykając połączenie. My też możemy spokojnie to stwierdzić na podstawie dostępnych przesłanek (ceny, obłożenie, lot łączony, likwidacja).
    Nie było sprzedawanych biletów RDO-OSR. Bilet i połączenie było PRG-RDO, było to przedłużone połączenie PRG-OSR, bo inaczej nie byłoby wcale rentowne, tak była na to szansa, ale jak widać i tak zbyt mała.
    Dalsza wymiana opinii pomiędzy osobą, która poleciał raz i zobaczyła co zobaczyła, a osobą która ma dostęp do pełnych statystyk i zna ograniczenia jakie były w sprzedaży, jest bezsensowna.
    Jak pisałem wcześniej: podaję suche fakty. Kto uważa, że wie lepiej, niech żyje w tej satysfakcjonującej świadomości.

    SprintAir za nieco ponad miesiąc uruchomi RDO-PRG, zobaczymy jakie będą wtedy wyniki.

  8. #88

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    ale na odcinku Radom - Ostrawa?
    Trzeba czytać ze zrozumieniem, może wtedy moja logika nie będzie Cię tak rozbrajała.

  9. #89

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Ponieważ jesteś osobą o tak zupełnej wiedzy to opowiedz nam jeszcze na dobranoc jak to się stało że CSA w ogóle zaczęły latać przez OSR, skoro początkowo latały bezpośrednio i tak było dogadane. Czy to spisek CSA na nieograniczony potencjał przewozowy na trasie? Może chcieli sprzedawać bilety tylko w biznesie?
    Drzemi, 12wit and frik like this.

  10. #90
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    a osobą która ma dostęp do pełnych statystyk i zna ograniczenia jakie były w sprzedaży, jest bezsensowna.
    Jakie statystyki widziałeś? Sugerujesz, że ludzie się rzucali na bilety w biznesie i elastycznym ekonomiku i tylko blokada sprzedaży nałożona przez CSA ograniczała ten potencjał? Podaj może suche statystyki bezpośredniego połączenia RDO-PRG z zeszłego roku. Było większym sukcesem niż loty przez OSR? Tak wielkim, że je zamknięto i otwarto po pewnym czasie gorsze?
    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    Jak pisałem wcześniej: podaję suche fakty. Kto uważa, że wie lepiej, niech żyje w tej satysfakcjonującej świadomości.
    Czyli podsumowując połączenie było fontanną pieniędzy, tylko CSA perfidnie je zamknęła sobie na złość? Suchy fakt jaki na razie podałeś to tyle, że CSA nie oferowało całego samolotu z RDO.

    Przy okazji suchy fakt: z SZY skorzystało w pierwszy miesiąc więcej pasażerów niż z RDO w 2015. Obłożenie bliskie 47%.

    Skąd niby satysfakcja? RDO traktuję jako pewne kuriozum, błędnie zakładasz, że jestem zaangażowany emocjonalnie jak Ty. Z początku próbowałem merytorycznie, ale wobec Twojego oporu na rzeczywistość i różowych okularów pozostaje szydera.
    Cytat Zamieszczone przez grztus Zobacz posta
    SprintAir za nieco ponad miesiąc uruchomi RDO-PRG, zobaczymy jakie będą wtedy wyniki.
    Zobaczymy ilu wożą pasażerów, wyników raczej publikować nie będą. Zapełnić samolot ze stratą to nie sztuka (OLT). Jak samorząd dopłaca dosyć, to też się opłaca latać (IEG).

    Swoją drogą nie mogę nigdzie znaleźć informacji: jak wygląda kwestia ewentualnych dopłat RDO/miasta dla przewoźników?
    12wit and grodek75 like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  11. #91

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Latać do Lwowa?


    Pozdrowienia,
    Kamil

  12. #92
    Awatar agentF

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Chyba już bez znaku zapytania, podobno SprintAir oficjalnie stara się o trasę Radom-Lwów z częstotliwością dwa razy w tygodniu już od końca czerwca

  13. #93

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez agentF Zobacz posta
    Chyba już bez znaku zapytania, podobno SprintAir oficjalnie stara się o trasę Radom-Lwów z częstotliwością dwa razy w tygodniu już od końca czerwca
    Dziś połączenie zostało oficjalnie uruchomione, loty według rozkładu:

    RDO-LWO
    ---4--- 18.50-21.05
    ------7 12.10-14.35

    LWO-RDO

    ---4--- 21.35-21.35
    ------7 15.00-15.00

    Port Lotniczy Radom - Nowa trasa do Lwowa!





  14. #94
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    Tymczasem wciąż nie ma oficjalnej informacji o przedłużeniu umowy pomiędzy liniami a radomską spółką.
    Port Lotniczy Radom. Nieoficjalnie: linie Sprint Air zostają w Radomiu, ale bez lotów do Berlina - echodnia.eu
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  15. #95

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    29.10.2016 do 25.03.2017
    RDO-WRO pon. 09:00-10:10 / czw. 13:40-14:50
    WRO-RDO pon. 17:10-18:20 / czw. 15:20-16:30
    RDO-LWO* czw. 17:30-19:45 / niedz. 15:45-18:00
    LWO-RDO* czw. 20:15-20:15 / niedz. 18:30-18:30
    RDO-GDN pt. 08:00 -09:15 / niedz. 19:00-20:15
    GDN-RDO pt. 09:45-11:00 / niedz. 20:45-22:00
    RDO-PRG pt. 11:30-13:10 / niedz. 13:35-15:15
    *godziny w czasach lokalnych.
    Port Lotniczy Radom - Zimowa siatka połączeń

  16. #96

  17. #97
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  18. #98

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    WAW/RDO

    Domyślnie

    Jak poinformowało PPL, w przyszłym roku z lotniska Warszawa-Radom będą dostępne pierwsze regularne rejsy. Chodzi o loty do stolic Danii, Francji i Włoch realizowane przez narodowego przewoźnika PLL LOT. Loty ruszą w sezonie Lato 2023, będą odbywać się trzy razy w tygodniu i będą obsługiwane Boeingami 737-800.
    https://businessinsider.com.pl/bizne...krajow/nek3l1d





    FighterMan and kwiatek.pl like this.

  19. #99

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Radom

  20. #100

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie


    Polecamy

    Poczekajmy. Słynne radomskie biuro już też oferowało pakiety z RDO... Z drugiej strony, Zielona Góra chwyciła, więc może chociaż standardowe Burgas + Antalya się uda.
    kwiatek.pl likes this.

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •