Miło by było zobaczyć na tej mapie RDO,może władze lotniska w Radomiu wezmą to pod uwagę
Mapa rejsĂłw|easyJet
Miło by było zobaczyć na tej mapie RDO,może władze lotniska w Radomiu wezmą to pod uwagę
Mapa rejsĂłw|easyJet
Mateusz fantazja to jedno,natomiast "na razie" nie zanosi się ( i nie wiadomo czy w ogóle będą ) by z RDO latały samoloty WZZ czy RYR z tego względu,że ten pierwszy lata z WAW i LUZ,a drugi z WMI i LUZ. Te lotniska są zbyt blisko Radomia.
Dlatego jako alternatywę na tych dwóch LC przewoźników podałem EZY,który kiedyś latał za EPWA i miał spore obłożenie. Dziwi mnie to,że władze lotniska w Radomiu nie pomyślały aby na początek dogadać się z nisko kosztowym przewoźnikiem.
Ostatnio edytowane przez poki767 ; 22-10-2015 o 17:30 Powód: interpunkcja
Tym bardziej, że akurat wycofali się z Moskwy. I z pewnością chętnie by polatali do jakiegoś prawdziwego miasta...
A co, jeśli pomyślały? I może nawet próbowały?...Dziwi mnie to,że władze lotniska w Radomiu nie pomyślały aby na początek dogadać się z nisko kosztowym przewoźnikiem.
For every solution there is a problem.
Brak pasazerow.
Może za wyciągarką?
Na RDO jest ILS ?
Nie.
Czy to nie będzie zwiastować końca połączenia do Radomia ? Skoro AirBaltic umacnia loty z WAW
HELSINKI I OLSO NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI – LOT ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ CODE-SHARE Z AIRBALTIC
22.10.2015
Warszawa/Ryga, 22 października 2015 roku – LOT podpisał umowę o współpracy code-share z łotewskimi liniami lotniczymi airBaltic. Dzięki nawiązanej współpracy pasażerowie airBaltic, podróżujący przez wygodny hub LOT-u w Warszawie, będą mogli skorzystać z dogodnych połączeń polskiego przewoźnika do Bułgarii i Serbii. Pasażerowie LOT-u uzyskają lepszy dostęp do krajów Europy Północnej – Finlandii i Norwegii.
„LOT konsekwentnie buduje swój hub w Warszawie oferując wygodną I szeroką siatkę połączeń rosnącej liczbie pasażerów. Cieszy nas, że dzięki współpracy z airBaltic jeszcze więcej pasażerów podróżujących z Łotwy będzie mogło przesiąść się na Lotnisku Chopina na dalsze rejsy LOT-u. Jednocześnie nasi pasażerowie w ramach jednego biletu będą mogli skorzystać z połączeń do Helsinek i Oslo obsługiwanych przez airBaltic. Współpraca code-share to dla pasażerów obu linii jeszcze bardziej komfortowa i bezproblemowa podróż” – mówi Michał Nowak, Dyrektor Biura Strategii, Partnerstwa i Aliansów LOT-u.
„Wzmocnienie naszej siatki połączeń z Rygi do innych hubów daje naszym pasażerom natychmiastową korzyść, zwłaszcza, gdy w grę wchodzą miasta, do których nie ma możliwości dotarcia bez przesiadek. Silna rodzina partnerów code-share, w skład której wchodzą główni europejscy przewoźnicy, zapewnia płynną i bezproblemową podróż. Cieszymy się, że LOT dołącza do tej rodziny, która liczy już 20 linii lotniczych. To symboliczny moment, bo w tym miesiącu airBaltic obschodzi swoje 20 urodziny” – mówi Christophe Viatte, Członek Zarządu ds. Handlowych airBaltic.
LOT i airBaltic oferują do czterech lotów dziennie na trasie Ryga-Warszawa. Dzięki nowej umowie partnerskiej pasażerowie LOT-u będą mogli korzystać z dogodnych połączeń pomiędzy Warszawą i Oslo w Norwegii, a także na trasie Warszawa-Helsinki. Jednocześnie linie airBaltic zaoferują swym pasażerom dwa nowe, dogodne połączenia do Sofii (Bułgaria) i Belgradu (Serbia).
Linie lotnicze airBaltic obsługują rejsy do ponad 60 portów z macierzystego portu na Łotwie, Rygi. Z każdej z tych lokalizacji przewoźnik oferuje dogodne połączenia przez Rygę do portów zrzeszonych w sieci obejmującej swym zasięgiem całą Europę, Skandynawię, państwa członkowskie WNP i Bliski Wschód. Ponadto linie airBaltic oferują także nowe połączenia bezpośrednie z Tallinna i Wilna.
Filmik kręcony pionowo, ale ważna treść:
Chcesz poczuÄ siÄ jak VIP? PoleÄ z Radomia do Pragi - Joe Monster
Co tu napisać....
Flightradar24.com - Live flight tracker! Czyżby pusty samolot, skoro poleciał 25 min przed czasem?
MD-11 rules :)
W rozkładzie ma 1.5 h postoju, ale załogi, kiedy to tylko możliwe, wolą wcześniejszy odlot. Jeśli tylko są już wszyscy pasażerowie, a załoga jest gotowa, to robimy boarding i lecą przed czasem. 25 minut jest w zupełności wystarczające na obsługę.
... do
oraz
wniosek racjonalizatorski niniejszym się zgłasza:
Wyraz obu w drugim cytacie wcale nie jest najważniejszy. Dlatego warto byłoby rozszerzyć program produkcyjny Łucznika i wybudować na Sadkowie, obok lotniska, Jedyną Prawdziwą Polską Fabrykę Polskich Śmigłowców.
Co się tyczy nazwy przyszłych produktów - branża jest wprawdzie przyzwyczajona do słowiańskich nazwisk, ale Świerczewski to chyba jednak niekoniecznie. Za to 25 Października, dawniej K. Walter - już całkiem całkiem...![]()
For every solution there is a problem.
Alien, jak masz patent przerobienia KBK AK na powiedzmy UH-60, AW-149 czy Caracala to ja jestem jak najbardziej za. Ilu terrorystom "wywalimy" broń z rąk
![]()
a z maszyny do szycia Łucznik zrobić motolotnię![]()
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
ASZdziennik już na lepszą koncepcję wpadł.
Radom w miejsce lotniska wybuduje port morski. "Liczymy na 10 saudyjskich tankowcĂłw w tygodniu" | ASZdziennik.plRadom w miejsce lotniska wybuduje port morski. "Liczymy na 10 saudyjskich tankowców w tygodniu"
Jakiś czas nie miałem już do czynienia z topologią, i chyba trochę pozapominałem. A nie mogę znaleźć książek, gdzieś je zapodziałem w domu. Ale w weekend poszukam, przekartkuję, i coś się później poprzekształca.
I myślę, że na początek, dla wprawy to spróbujemy przekształcić tego kałacha w kamowa, bo chyba najbliżej. Będzie dobrze.
Dobra, a lotnictwo to gdzie w tej koncepcji?
Gdyż ja to zasadniczo myślałem o całkowicie polskim śmigłowcu z polskiej fabryki. Obok polskiego lotniska.![]()
Najpierw się utworzy całkowicie polskie biuro konstrukcyjne (jakieś dwa tygodnie na organizację), potem zdobycie certyfikatu organizacji projektującej (może ze trzy tygodnie to zajmie), i już zaraz się zaprojektuje.
Płatowiec się narysuje w miesiąc (wiadomo, sama puszka to najmniejszy problem), głowicę - powiedzmy - w półtora miesiąca, a silnik to już się kupi (przynajmniej do pierwszych 500 sztuk, zanim zbudujemy własny), nie bądźmy tacy drobiazgowi.
Gdyż trzeba zdążyć z rozruchem produkcji, zanim pas się zacznie sypać. (Fabryce lotniczej przydaje się jednak kawałek pasa. No i budowa terminalu cargo też musi mieć uzasadnienie, pas nie może być pokruszony. A jak zdążymy, to z zysków będzie za co później pas klajstrować).
Czasu może nie jest za dużo, ale jak człowiek wierzy w siebie, to cała reszta to betka.
Bierzmy przykład z wadzy - akurat mamy pokaz (i to darmowy!) szybkiego i zdecydowanego działania. Przynajmniej na razie darmowy.
![]()
For every solution there is a problem.
Zakładki