Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 153
Like Tree45Likes

Wątek: EPRA/RDO Hyde Park

  1. #41

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie


    Polecamy

    Czasami bywa że jest międzylądowanie w Ostrawie.
    poki767 likes this.

  2. #42
    Zbanowany
    Dołączył
    Oct 2015

    Domyślnie

    Miło by było zobaczyć na tej mapie RDO ,może władze lotniska w Radomiu wezmą to pod uwagę

    Mapa rejsĂłw|easyJet

  3. #43
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez poki767 Zobacz posta
    Miło by było zobaczyć na tej mapie RDO ,może władze lotniska w Radomiu wezmą to pod uwagę

    Mapa rejsĂłw|easyJet
    Ale masz fantazję. Wizzair i Ryanair nie chcą narazie latać z RDO a ty piszesz o Easy który w PL jest tylko w KRK
    poki767 likes this.
    Pozdrawiam Mateusz :)

  4. #44
    Zbanowany
    Dołączył
    Oct 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mateusz_95 Zobacz posta
    Ale masz fantazję. Wizzair i Ryanair nie chcą narazie latać z RDO a ty piszesz o Easy który w PL jest tylko w KRK
    Mateusz fantazja to jedno,natomiast "na razie" nie zanosi się ( i nie wiadomo czy w ogóle będą ) by z RDO latały samoloty WZZ czy RYR z tego względu,że ten pierwszy lata z WAW i LUZ,a drugi z WMI i LUZ. Te lotniska są zbyt blisko Radomia.
    Dlatego jako alternatywę na tych dwóch LC przewoźników podałem EZY,który kiedyś latał za EPWA i miał spore obłożenie. Dziwi mnie to,że władze lotniska w Radomiu nie pomyślały aby na początek dogadać się z nisko kosztowym przewoźnikiem.
    Ostatnio edytowane przez poki767 ; 22-10-2015 o 17:30 Powód: interpunkcja

  5. #45
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez poki767 Zobacz posta
    Dlatego jako alternatywę na tych dwóch LC przewoźników podałem EZY, ...
    Tym bardziej, że akurat wycofali się z Moskwy. I z pewnością chętnie by polatali do jakiegoś prawdziwego miasta...

    Dziwi mnie to,że władze lotniska w Radomiu nie pomyślały aby na początek dogadać się z nisko kosztowym przewoźnikiem.
    A co, jeśli pomyślały? I może nawet próbowały?...
    poki767 likes this.
    For every solution there is a problem.

  6. #46
    Zbanowany
    Dołączył
    Oct 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    Tym bardziej, że akurat wycofali się z Moskwy. I z pewnością chętnie by polatali do jakiegoś prawdziwego miasta...

    A co, jeśli pomyślały? I może nawet próbowały?...
    Szczerze to nawet nie wiedziałem,że wycofali się z Moskwy.
    Jeśli administracja RDO próbowała rozmawiać z EZY to co stanęło na przeszkodzie by uruchomić połączenia ?

  7. #47

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Brak pasazerow.
    hypne, adamsc, poki767 and 2 others like this.

  8. #48
    Awatar m..m

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    domu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Brak pasazerow.
    ... i kilkuset metrów drogi startowej
    M..M
    poki767 likes this.

  9. #49

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Może za wyciągarką?
    poki767 and vivere like this.

  10. #50
    Zbanowany
    Dołączył
    Oct 2015

    Domyślnie

    Na RDO jest ILS ?

  11. #51

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie.

  12. #52
    PMM
    PMM jest nieaktywny

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Czy to nie będzie zwiastować końca połączenia do Radomia ? Skoro AirBaltic umacnia loty z WAW


    HELSINKI I OLSO NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI – LOT ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ CODE-SHARE Z AIRBALTIC


    22.10.2015

    Warszawa/Ryga, 22 października 2015 roku – LOT podpisał umowę o współpracy code-share z łotewskimi liniami lotniczymi airBaltic. Dzięki nawiązanej współpracy pasażerowie airBaltic, podróżujący przez wygodny hub LOT-u w Warszawie, będą mogli skorzystać z dogodnych połączeń polskiego przewoźnika do Bułgarii i Serbii. Pasażerowie LOT-u uzyskają lepszy dostęp do krajów Europy Północnej – Finlandii i Norwegii.
    „LOT konsekwentnie buduje swój hub w Warszawie oferując wygodną I szeroką siatkę połączeń rosnącej liczbie pasażerów. Cieszy nas, że dzięki współpracy z airBaltic jeszcze więcej pasażerów podróżujących z Łotwy będzie mogło przesiąść się na Lotnisku Chopina na dalsze rejsy LOT-u. Jednocześnie nasi pasażerowie w ramach jednego biletu będą mogli skorzystać z połączeń do Helsinek i Oslo obsługiwanych przez airBaltic. Współpraca code-share to dla pasażerów obu linii jeszcze bardziej komfortowa i bezproblemowa podróż” – mówi Michał Nowak, Dyrektor Biura Strategii, Partnerstwa i Aliansów LOT-u.
    „Wzmocnienie naszej siatki połączeń z Rygi do innych hubów daje naszym pasażerom natychmiastową korzyść, zwłaszcza, gdy w grę wchodzą miasta, do których nie ma możliwości dotarcia bez przesiadek. Silna rodzina partnerów code-share, w skład której wchodzą główni europejscy przewoźnicy, zapewnia płynną i bezproblemową podróż. Cieszymy się, że LOT dołącza do tej rodziny, która liczy już 20 linii lotniczych. To symboliczny moment, bo w tym miesiącu airBaltic obschodzi swoje 20 urodziny” – mówi Christophe Viatte, Członek Zarządu ds. Handlowych airBaltic.
    LOT i airBaltic oferują do czterech lotów dziennie na trasie Ryga-Warszawa. Dzięki nowej umowie partnerskiej pasażerowie LOT-u będą mogli korzystać z dogodnych połączeń pomiędzy Warszawą i Oslo w Norwegii, a także na trasie Warszawa-Helsinki. Jednocześnie linie airBaltic zaoferują swym pasażerom dwa nowe, dogodne połączenia do Sofii (Bułgaria) i Belgradu (Serbia).
    Linie lotnicze airBaltic obsługują rejsy do ponad 60 portów z macierzystego portu na Łotwie, Rygi. Z każdej z tych lokalizacji przewoźnik oferuje dogodne połączenia przez Rygę do portów zrzeszonych w sieci obejmującej swym zasięgiem całą Europę, Skandynawię, państwa członkowskie WNP i Bliski Wschód. Ponadto linie airBaltic oferują także nowe połączenia bezpośrednie z Tallinna i Wilna.
    poki767 likes this.

  13. #53

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem
    kasjanek and poki767 like this.
    Co tu napisać....

  14. #54
    Awatar lynxmr

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Flightradar24.com - Live flight tracker! Czyżby pusty samolot, skoro poleciał 25 min przed czasem ?
    MD-11 rules :)

  15. #55

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    W rozkładzie ma 1.5 h postoju, ale załogi, kiedy to tylko możliwe, wolą wcześniejszy odlot. Jeśli tylko są już wszyscy pasażerowie, a załoga jest gotowa, to robimy boarding i lecą przed czasem. 25 minut jest w zupełności wystarczające na obsługę.

  16. #56
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Lightbulb W nawiązaniu...

    ... do

    oraz

    Cytat Zamieszczone przez an21drzej Zobacz posta
    ... postępowanie było nieadekwatne do możliwości produkcyjnych obu POLSKICH fabryk sprzętu wojskowego. ... MON weryfikuje przetarg na śmigłowce - fakty.interia.pl
    wniosek racjonalizatorski niniejszym się zgłasza:

    Wyraz obu w drugim cytacie wcale nie jest najważniejszy. Dlatego warto byłoby rozszerzyć program produkcyjny Łucznika i wybudować na Sadkowie, obok lotniska, Jedyną Prawdziwą Polską Fabrykę Polskich Śmigłowców.

    Co się tyczy nazwy przyszłych produktów - branża jest wprawdzie przyzwyczajona do słowiańskich nazwisk, ale Świerczewski to chyba jednak niekoniecznie. Za to 25 Października, dawniej K. Walter - już całkiem całkiem...
    For every solution there is a problem.

  17. #57

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Alien, jak masz patent przerobienia KBK AK na powiedzmy UH-60, AW-149 czy Caracala to ja jestem jak najbardziej za. Ilu terrorystom "wywalimy" broń z rąk

  18. #58
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    a z maszyny do szycia Łucznik zrobić motolotnię
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  19. #59
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Drzemi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPGD / EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    Dlatego warto byłoby rozszerzyć program produkcyjny Łucznika i wybudować na Sadkowie, obok lotniska, Jedyną Prawdziwą Polską Fabrykę Polskich Śmigłowców.
    ASZdziennik już na lepszą koncepcję wpadł.

    Radom w miejsce lotniska wybuduje port morski. "Liczymy na 10 saudyjskich tankowców w tygodniu"
    Radom w miejsce lotniska wybuduje port morski. "Liczymy na 10 saudyjskich tankowcĂłw w tygodniu" | ASZdziennik.pl

  20. #60
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez an21drzej Zobacz posta
    Alien, jak masz patent przerobienia KBK AK na powiedzmy UH-60, AW-149 czy Caracala to ja jestem jak najbardziej za. Ilu terrorystom "wywalimy" broń z rąk
    Jakiś czas nie miałem już do czynienia z topologią, i chyba trochę pozapominałem. A nie mogę znaleźć książek, gdzieś je zapodziałem w domu. Ale w weekend poszukam, przekartkuję, i coś się później poprzekształca.
    I myślę, że na początek, dla wprawy to spróbujemy przekształcić tego kałacha w kamowa, bo chyba najbliżej. Będzie dobrze.

    Cytat Zamieszczone przez Drzemi Zobacz posta
    ASZdziennik już na lepszą koncepcję wpadł.
    Dobra, a lotnictwo to gdzie w tej koncepcji?

    Gdyż ja to zasadniczo myślałem o całkowicie polskim śmigłowcu z polskiej fabryki. Obok polskiego lotniska.
    Najpierw się utworzy całkowicie polskie biuro konstrukcyjne (jakieś dwa tygodnie na organizację), potem zdobycie certyfikatu organizacji projektującej (może ze trzy tygodnie to zajmie), i już zaraz się zaprojektuje.
    Płatowiec się narysuje w miesiąc (wiadomo, sama puszka to najmniejszy problem), głowicę - powiedzmy - w półtora miesiąca, a silnik to już się kupi (przynajmniej do pierwszych 500 sztuk, zanim zbudujemy własny), nie bądźmy tacy drobiazgowi.

    Gdyż trzeba zdążyć z rozruchem produkcji, zanim pas się zacznie sypać. (Fabryce lotniczej przydaje się jednak kawałek pasa. No i budowa terminalu cargo też musi mieć uzasadnienie, pas nie może być pokruszony. A jak zdążymy, to z zysków będzie za co później pas klajstrować).
    Czasu może nie jest za dużo, ale jak człowiek wierzy w siebie, to cała reszta to betka.
    Bierzmy przykład z wadzy - akurat mamy pokaz (i to darmowy! ) szybkiego i zdecydowanego działania. Przynajmniej na razie darmowy.
    For every solution there is a problem.

Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •