Powyższa informacja się nieco uściśliła:
Cessna 650 Citation III, przylot 10:00, odlot 18:00 LMT.
Powyższa informacja się nieco uściśliła:
Cessna 650 Citation III, przylot 10:00, odlot 18:00 LMT.
Czyżby z Budapesztu? Cessna 650 Citation VI
Nie wylądował.. wrócił... mgła?
Wybrał Kraków.
Tak, mgła. Właściwie widzialność oscylowała na granicy minimów, podstawa chmur była jednak zbyt niska (200 ft) na wykonanie podejścia. Wylądował bezpiecznie w Krakowie.
Na 3.11 zapowiedział się Pilatus PC-12 LX-JFR. Przylot ok. 14.30, start 16.30 (UTC).
CSA24 zdecydował się na powrót do Ostrawy - podstawa chmur 400 ft.
EOS 450D/EOS 1200D+Tamron AF70-300 F/4-5,6; DSC-QX10; HDC-SD100; MAK90
Radar FR24: T-EPRA1, T-EPRA20
Flightaware: http://flightaware.com/adsb/stats/user/sq5irz
Obłożenie w RDO: https://goo.gl/Mxp1sQ
pfff, odprawia sie czlowiek jak czlowiek na jutro, a tam podmiana na AT7... W seatmapie 15 rzedow, wiec by sie zgadzalo. Biletow na jutro brak, 2 dni temu byly 2 (czesc pasazerow to oczywiscie Ostrava).
Ten?
Samolot i właściciel
Cessna 650Citation III
PrivateLotnisko
Poland: Krakow - Balice / John Paul II International (KRK EPKK)Data /REG / CN
19.10.2015 / HA-JEC /Autor
Marcin Dąbrowski (EPKK Spotters)
A z PRG wrócili wszyscy z piątku. Poza Czechami oczywiście, którzy w piątek wracali do Pragi.![]()
19 lutego spodziewamy się podmianki CSA z AT4 na AT7.
Dodatkowo w tym samym czasie powinien pojawić się Falcon 7X (prawdopodobnie VP-CMW).
Zakładki