Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22
Like Tree1Likes

Wątek: Z Babimostu do Gdańska

  1. #1
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie Z Babimostu do Gdańska


    Polecamy

    W weekendy samolotem z Babimostu do Gdańska. Nowe połączenie wprowadza przewoźnik obsługujący Port Lotniczy Zielona Góra. Pierwszy lot na wybrzeże odbędzie się 25. czerwca.


    Jak poinformował Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze, samolot będzie latał na trasie Drezno-Zielona Góra-Warszawa-Gdańsk, ale tylko w weekendy.

    Potrzeba takiego połączenia wynika z dużego zainteresowania pasażerów taką możliwością podróżowania. Nowe połączenie z pewnością przyczyni się do promocji naszego województwa - przekonuje biuro prasowe marszałka.
    Radio Zielona Góra 97,1 FM

    Już nie tylko Warszawa i Drezno - teraz także Gdańsk. Od najbliższego piątku pasażerowie korzystający z połączeń lotniczych z Babimostu będą mogli bez przesiadki dolecieć na polskie wybrzeże.

    Zdaniem Tomasza Hałasa, członka zarządu województwa lubuskiego, nowe połączenie z powinno się cieszyć sporym zainteresowaniem. - Już teraz w samolotach lecących z Drezna przez Zieloną Górę do stolicy często brakuje miejsc. Będzie to doskonałe uzupełnienie dotychczasowej oferty naszego lotniska, szczególnie w okresie wakacyjnym, bo będzie można bardzo łatwo wybrać się na weekendowy wypoczynek nad morzem - podkreśla Hałas.

    Za bilet lotniczy z Babimostu do Gdańska zapłacimy początkowo od 399 do nawet 700 złotych. Powrót samolotem z Wybrzeża na Ziemię Lubuską będzie kosztował nawet o 1/3 mniej.

    Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie przewoźnika: www.jetair.pl
    http://www.zachod.pl/articles/view/samolotem-nad-morze

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Podobnie jak na trasie między Babimostem i Dreznem, tak i tu - między Babimostem i Gdańskiem - nie widzę szans na sprzedanie więcej niż kilku biletów. Podobny scenariusz, jeśli chodzi o kierunki przerabiała już Bydgoszcz. Nie tędy droga.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    A JetAir nie ma ATRa? Nie mogą puścić jakichś lotów do UK?

  4. #4
    Moderator
    Awatar macieju

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    A i owszem - JetAir ma ATR-ra
    Tylko kto by od nas do UK latał

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Całe lubuskie...
    EPZG likes this.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    ATRem do UK??!

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    No co?! Przecież doleci, ledwo, ale doleci...

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Doleci bez najmniejszego problemu, pytanie o komfort.

  9. #9
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    No nie wiem czy "trzysetka" doleci. Paliwa byłoby naprawdę na "styk" ale czy piloci by sobie na taki lot pozwolili biorąc pod uwagę naprzykład niemożność lądowania na lotnisku docelowym albo chociażby długi holding. Paliwa musi być więcej właśnie na takie wypadki więc wydaje mi się, że jednak by nie dolecieli. Wikipedia podaje, że zasięg wynosi 1150, a mierząc "linijką" na Google Earth to w linii prostej z EPZG mniej więcej do centrum GB jest właśnie jakieś 1150km.

  10. #10

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Bez przesady, z EPZG do UK jest niecale 700 mil, dystans bez problemu w zasiegu ATRa. Z Wawy codziennie lata ATR do Paryza. Pytanie tylko o komfort takiego latania dla ewentualnych paxow, i konkurencyjnosc.

  11. #11
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Przy stosunkowo niedużej maszynie jak na taką trasę to cenowo by raczej rynku nie zawojowali

  12. #12
    Moderator
    Awatar macieju

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Ale większej maszyny JetAir nie ma - pytanie też czy większy samolot(gdyby mieli) by zapełnili

  13. #13
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    No to kółko się chyba zamyka. Wydaje mi się, że ATR = drogo, a nie wiadomo czy większą maszynę zdołalibyśmy zapełnić.

  14. #14

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Z Wawy codziennie lata ATR do Paryza
    Czy aby na pewno
    Dziś nie leciał.



    Wczoraj też nie i przedwczoraj też nie.

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Raczej nie Lotowski.

  16. #16

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    To raczej jaki?

  17. #17
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    AFR chyba nie ma w użytku żadnego ATR-a.

  18. #18
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Oprócz ruchu pasażerskiego jest również ruch cargo. Strzelam, że chodzi o FedEx.

  19. #19

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    OK. Cargo lata na AT72 (Fedex Feeder). Dobre 3 h potrzebuje z Warszawy do Paryża.

  20. #20

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie


    Polecamy

    IMHO, gdyby było dobre połączenie do zagranicznego huba, to i A319 dałoby radę zapełnić w Babimoście.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •