Strona 3 z 13 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 254
Like Tree29Likes

Wątek: Sprint Air, IEG-WAW

  1. #41

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie


    Polecamy

    No jasne, że nie ma, bo pociąg turla się niewiarygodnie długo i nie oferuje żadnego standardu. To nie znaczy, że ludzie nie przemieszczają się między WAW i Zielonką. Oznacza to tylko tyle, że robią to samochodem.

  2. #42
    Awatar ukash14

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Sulechow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez EPZG Zobacz posta
    Zobacz jak wygląda tańsza alternatywa. Jeszcze kilka lat temu były 2 pociągi dziennie do Warszawy i 2 z powrotem. TLK Zielonogórzanin i ekspres Lubuszanin. Teraz jeździ tylko TLK i w zasadzie już od Poznania przedziały są zapełnione może w max. 20 procentach. A jeśli nie ma tylu chętnych na przejazd za 59zł w drugiej klasie, to nie widzę sensu na 2 samoloty z biletami po 199zł. To już chyba lepiej byłoby wziąć jakiegoś ATR-a 72 i zaoferować bilety po 99zł.
    To wez i zaoferuj. Łatwo sie mówi. JetAir próbował. I teraz jest bankrutem.

  3. #43

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    JetAir latał jeszcze mniejszą maszyną, tj. 19-miejscowym samolotem Jetstream 32EP. A to już w ogóle nie wróżyło powodzenia. Wygląda na to, że urzędnicy nie znają takiego zjawiska jak 'efekt skali'. To, że mały samolot nie lata wypełniony po brzegi, wcale nie oznacza, że 100-miejscowa maszyna będzie latać niemal pusta. Wręcz przeciwnie! Tańsze bilety bardziej zachęcą ludzi do wybrania lotu zamiast 5-godzinnej wyprawy PKP.

  4. #44

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Jasne. Podobnie jak przy zwiększeniu maszyny przez JetAir, 100 osobowej maszynie będzie towarzyszyć 3-krotne zwiększenie dotacji. Ogarnij się troszkę. ;-)

  5. #45

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że taki Rzeszów ma 8 kierunków zagranicznych od Ryanair w komfortowych i nowoczesnych (średni wiek: 2-3 lata) Boeingach 738, a nie w 26-letnich trupach mniejszych od średniego autobusu PKS, za co płaci zaledwie 3 mln na pół roku? To, że Urząd Marszałkowski wykazuje się mega niegospodarnością, nie oznacza, że 3x większy samolot = 3x większa dotacja. I proszę Cię, jeśli nie masz argumentów merytorycznych, to powstrzymaj się od pisania postów typu "ogarnij się", bo to naprawdę nic nie wnosi do tematu.

  6. #46

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    EPZG nie wiem ktory boeing 737-800 Ryanaira jest "komfortowy" ale zapewniam Cie ze w Sprintair jest wiecej miejsca na nogi i fotele sa wygodniejsze! A Saab 26 letni jest w zdecydowanie lepszym stanie w srodku niz 4letni boeing w malowaniu Dreamlinera. A cenie sobie fakt ze nie musze walczyc o miejsce z jakimis nerwowymi pasazerami a personel pokladowy jest zadowolony ze swojej pracy i to ze pasazera traktuje sie jak klienta a nie mase bydla ktore trzeba wcisnac do samolotu...

  7. #47
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Jesli EIG byloby rozwojowe ,to Ryan i jego flota by wam latala az milo.Niestety Berlin za blisko i tylko dotacja zwabia przewoznika. Ciekawe ,jak by Franca zareagowala na taka sumke?
    Come on Arsenal--))

  8. #48

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Pewnie nie zareagowala dlatego nic nie lata poza Sprintairem... To nie jest tak ze sie zaplaci i Ryanair na pewno sie pojawi... oni jednak tez przeprowadzaja jakies analizy.

  9. #49
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez omenair Zobacz posta
    Pewnie nie zareagowala dlatego nic nie lata poza Sprintairem... To nie jest tak ze sie zaplaci i Ryanair na pewno sie pojawi... oni jednak tez przeprowadzaja jakies analizy.
    Oczywiście! Mimo, że FR lata "w pole" to "pole" zwykle jest oddalone o 40-50km ale od METROPOLII, a nie miast średniej wielkości (jasne! od tego są wyjątki). W sumie FR ostatnimi czasy zbliża się do centrów metropolii. Ponadto "polne" lotnisko ma mieć dobrą dostępność komunikacyjną (IEG nie ma, choćby miłośnicy tego miejsca bardzo chcieli w to wierzyć). Przywołany tu wcześniej - chyba jako coś gorszego lub conajwyżej podobnego - taki 175 tys. Rzeszów, mimo tego że ma z 5 razy więcej ludności w promieniu 20km niż IEG też musi płacić. Zasilanie paxami LCC ze strony 350 tys. Lublina (mimo że spora część wybiera WAW) pomijam zupełnie w ocenie całkowitego potencjału RZE. IEG leży zupełnie nigdzie nie tylko na mapie Europy, ale również Polski i z całym szacunkiem dla mieszkańców tych stron, ale setek tysięcy paxów region nie przyciągnie, choćby za darmo były loty, a samorządy dorzuciły nawet 100mln EUR dotacji. Wtedy wożono by powietrze na większą skalę - i tyle.

    Życzę wszystkiego najlepszego połączeniu, przede wszystkim by lubuski biznes nie musiał rezygnować z przewoźnika z powodu notorycznych odwołań.
    klemenko likes this.

  10. #50

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez omenair Zobacz posta
    Pewnie nie zareagowala dlatego nic nie lata poza Sprintairem... To nie jest tak ze sie zaplaci i Ryanair na pewno sie pojawi... oni jednak tez przeprowadzaja jakies analizy.
    Ryan czeka na ILS.
    macieju likes this.

  11. #51
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Przedprzedmowca wyczerpal ,co mialem napisac
    Come on Arsenal--))

  12. #52

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975 Zobacz posta
    Ciekawe ,jak by Franca zareagowala na taka sumke?
    Śmiem podejrzewać że tak ja z Ciudad Real albo ostatnio Lleidą. Polataliby i potem przestali jakby się dotacja skończyła. Chociaż Londyn albo Dublin by się jeszcze może jakoś wybronił.

  13. #53

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Wycieczki się skończyły i ponoć wczoraj rano leciało 5 paxów

  14. #54
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    oblozenie pierszych 4 lotow wzorowe... przewiezionych 130 osob na 4loty
    Więc chyba nie masz racji.

  15. #55
    mg84
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez EPZG Zobacz posta
    Wycieczki się skończyły i ponoć wczoraj rano leciało 5 paxów
    Wg mnie to 5 lot o którym kolega EPZG pisze...

    Czy może to ktoś potwierdzić ?

  16. #56

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    4 loty, czyli 20 i 21 czerwca, a ja napisałem o 22 (wczoraj)

  17. #57
    mg84
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez EPZG Zobacz posta
    4 loty, czyli 20 i 21 czerwca, a ja napisałem o 22 (wczoraj)
    no właśnie

    p.s. a te info o 5 ludkach na pokładzie jest potwierdzone?

  18. #58
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Dzisiejszy WAW - IEG prawie pełny Trochę się pogubiłem przy liczeniu ale było ok. 30 osób.

  19. #59

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    W tym osiemnaścioro dzieciaków z jakieś wycieczki czy sami duzi?
    EPZG likes this.

  20. #60
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie


    Polecamy

    Hehe kolejny szyderca Z tego co widziałem to wysiadło może dwoje dzieciaków i były chyba w towarzystwie rodziców.

Strona 3 z 13 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 06-06-2012, 12:14

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •