JetAir latał jeszcze mniejszą maszyną, tj. 19-miejscowym samolotem Jetstream 32EP. A to już w ogóle nie wróżyło powodzenia. Wygląda na to, że urzędnicy nie znają takiego zjawiska jak 'efekt skali'. To, że mały samolot nie lata wypełniony po brzegi, wcale nie oznacza, że 100-miejscowa maszyna będzie latać niemal pusta. Wręcz przeciwnie! Tańsze bilety bardziej zachęcą ludzi do wybrania lotu zamiast 5-godzinnej wyprawy PKP.
Jasne. Podobnie jak przy zwiększeniu maszyny przez JetAir, 100 osobowej maszynie będzie towarzyszyć 3-krotne zwiększenie dotacji. Ogarnij się troszkę. ;-)
Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że taki Rzeszów ma 8 kierunków zagranicznych od Ryanair w komfortowych i nowoczesnych (średni wiek: 2-3 lata) Boeingach 738, a nie w 26-letnich trupach mniejszych od średniego autobusu PKS, za co płaci zaledwie 3 mln na pół roku? To, że Urząd Marszałkowski wykazuje się mega niegospodarnością, nie oznacza, że 3x większy samolot = 3x większa dotacja. I proszę Cię, jeśli nie masz argumentów merytorycznych, to powstrzymaj się od pisania postów typu "ogarnij się", bo to naprawdę nic nie wnosi do tematu.
EPZG nie wiem ktory boeing 737-800 Ryanaira jest "komfortowy" ale zapewniam Cie ze w Sprintair jest wiecej miejsca na nogi i fotele sa wygodniejsze! A Saab 26 letni jest w zdecydowanie lepszym stanie w srodku niz 4letni boeing w malowaniu Dreamlinera. A cenie sobie fakt ze nie musze walczyc o miejsce z jakimis nerwowymi pasazerami a personel pokladowy jest zadowolony ze swojej pracy i to ze pasazera traktuje sie jak klienta a nie mase bydla ktore trzeba wcisnac do samolotu...
Jesli EIG byloby rozwojowe ,to Ryan i jego flota by wam latala az milo.Niestety Berlin za blisko i tylko dotacja zwabia przewoznika. Ciekawe ,jak by Franca zareagowala na taka sumke?
Come on Arsenal--))
Pewnie nie zareagowala dlatego nic nie lata poza Sprintairem... To nie jest tak ze sie zaplaci i Ryanair na pewno sie pojawi... oni jednak tez przeprowadzaja jakies analizy.
Oczywiście! Mimo, że FR lata "w pole" to "pole" zwykle jest oddalone o 40-50km ale od METROPOLII, a nie miast średniej wielkości (jasne! od tego są wyjątki). W sumie FR ostatnimi czasy zbliża się do centrów metropolii. Ponadto "polne" lotnisko ma mieć dobrą dostępność komunikacyjną (IEG nie ma, choćby miłośnicy tego miejsca bardzo chcieli w to wierzyć). Przywołany tu wcześniej - chyba jako coś gorszego lub conajwyżej podobnego - taki 175 tys. Rzeszów, mimo tego że ma z 5 razy więcej ludności w promieniu 20km niż IEG też musi płacić. Zasilanie paxami LCC ze strony 350 tys. Lublina (mimo że spora część wybiera WAW) pomijam zupełnie w ocenie całkowitego potencjału RZE. IEG leży zupełnie nigdzie nie tylko na mapie Europy, ale również Polski i z całym szacunkiem dla mieszkańców tych stron, ale setek tysięcy paxów region nie przyciągnie, choćby za darmo były loty, a samorządy dorzuciły nawet 100mln EUR dotacji. Wtedy wożono by powietrze na większą skalę - i tyle.
Życzę wszystkiego najlepszego połączeniu, przede wszystkim by lubuski biznes nie musiał rezygnować z przewoźnika z powodu notorycznych odwołań.
Przedprzedmowca wyczerpal ,co mialem napisac
Come on Arsenal--))
Wycieczki się skończyły i ponoć wczoraj rano leciało 5 paxów
Więc chyba nie masz racji.oblozenie pierszych 4 lotow wzorowe... przewiezionych 130 osob na 4loty
4 loty, czyli 20 i 21 czerwca, a ja napisałem o 22 (wczoraj)
Dzisiejszy WAW - IEG prawie pełny Trochę się pogubiłem przy liczeniu ale było ok. 30 osób.
W tym osiemnaścioro dzieciaków z jakieś wycieczki czy sami duzi?
Zakładki