T154 Belavii:
Więcej i szczegółowiej tu: tinek6 HD aviation: Flying the Belavia Tupolev 154
Concorde w pełnym gazie ;-)
Samolot i właściciel
Aérospatiale / British Aircraft Corporation Concorde
British AirwaysLotnisko
United Kingdom: Brooklands ( EGLB)Data /REG / CN
16.07.2015 / G-BBDG /Autor
Marcin Bryja
T154 Belavii:
Więcej i szczegółowiej tu: tinek6 HD aviation: Flying the Belavia Tupolev 154
https://www.instagram.com/igor.k.photo/
Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)
http://flyinglodz.blogspot.com/
Fotograficzna działalność lotnicza
to SASowski (a dokładniej Cimberowy) CRJ900
całość:
tinek6 HD aviation: SAS CRJ900
320 Aerofłotu.
Samolot i właściciel
Airbus A320-214
AeroflotLotnisko
Russia: Moscow - Sheremetyevo (SVO UUEE)Data /REG / CN
18.08.2009 / VQ-BAY / 3786Autor
Sławomir Winkiel (Wlkp_Spotters)
Enterowy 738
Samolot i właściciel
Boeing 737-85F
EnterAirLotnisko
Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO)Data /REG / CN
31.08.2017 / SP-ENZ / 28823Autor
Michał Furmańczak (Wlkp_Spotters)
Pozdrawiam
W pierwszym odruchu: dość ciekawa data rejsu... Ale jak się adekwatnie weźmie "rejsu" w cudzysłów, to już OK.(Chociaż, tak serio, *bardzo* by się chciało żeby ten cudzysłów był niepotrzebny...)
A swoją drogą, skoro są dwa wyświetlacze, to na jednym mogliby podawać ile mianowicie wynosi Mach 2.02 (dla jakiejś "statystycznej" wartości, także jeśli chodzi o prędkość względem terenu), no i wysokość w metrach. Na tym zdjęciu wychodzi 16459.2 m. Podobno latały na 18 kilometrach, to by było nieco ponad 59 tys. stóp.
PS. Czy on rzeczywiście nie miał *żadnych* schowków na bagaż podręczny? Czy tylko gdzieś przed lub za kabiną (-ami)?
Zakładki