a jeszcze pytanie czy ktos zna sie na eurocopterach bo nie badzo rozpoznaje jaki to typ
Hmmm...wydaje mi się, że to EC-120B Colibri, ale jak się mylę to proszę mnie poprawić.Zamieszczone przez filipg
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Zależy ile mają zdjęć w kolejce, ja na jp.net czekałem 3 dni :/Zamieszczone przez filipg
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Eurocopter EC-120 ColibriZamieszczone przez filipg
jakość - za duża kompresja .jpg
jakość - brak ostrości
Możesz spróbować publikować swoje zdjęcia również na :Zamieszczone przez filipg
www.planes.cz
Serwis w Polsce chyba mało znany, a szkoda bo mają tam dużo ciekawych zdjęć. Co do kryteriów oceniania myślę, że są mniej rygorystyczne niż jetphotos i airliners i myślę że bardziej się zwraca tam uwagę na kompozycję i sam temat niż jakość (choć na pewno nie przejdą zdjęcia nieostre i źle wypoziomowane). Nie przejdzie również kilka podobnych ujęć tego samego samolotu, co np. na airfoto (i tu się pewnie narażę Kolegom, ale mam nadzieję, że jest to może temat do osobnej dyskusji ) jest raczej standardem.
Pozdrawiam
J.net czy tym bardziej a.net sobie odpuść na początku. Dlaczego ? Dlatego że dwadzieścia albo więcej wywalonych zdjęc jedno za drugim może bardzo zniechęcić więc lepszą drogą jest zaczynać na polskich serwisach. Fotki będą publikowane, radość będzie, będzie mobilizacja i dzięki temu stopniowo będziesz podnosił jakość aż do momentu gdy na j.net będą Ci większość przyjmować. I pamiętaj jedną okrutną prawdę: Zdjęcie niestety musi się podobać screnerom (oceniającym) a nie Tobie, a że wśród nich jest wielu ludzi niemających bladego pojęcia o fotografii to o rozczarowania łatwo. Dla nich często zdjęcie może być nudne czyli 150 zdjęcie z tego samego samolotu , z tej samej miejscówki i przyjma bo jest dobre jakościowe. Inne zdjęcie będzie jedyne w swoim rodzaju ale jakości nie rewelacyjnej i masz odrzut.
Powysyłasz trochę i się przyzwyczaisz. Zacznij od Lotnictwo.net i Airfoto i powoli się pnij do góry.
Wskazówek co do obróbki nie daje bo otrzymałes je od lepszych ode mnie.
Ależ ja skromny
[quote="Quantas"]
Powysyłasz trochę i się przyzwyczaisz. Zacznij od Lotnictwo.net i Airfoto i powoli się pnij do góry.
quote]
a tak przy okazji to jak wysyłać swoje zdjęcia na Lotnictwo.net??
[SIGPIC][/SIGPIC]
A ktory polski serwis jest lepszy?
PS.Eurocopter został wywalony za:
jakość - brak ostrości (czyżby??)
jakość - za duża kompresja .jpg(wysłałem najlepsze jakie miałem)
Pisałem Ci juz wczoraj za co odlpadną. Wychodzi na to że drugi screaner zgodził się ze mną...Zamieszczone przez filipg
Nikt nie mówil ( pisał ), że będzie łatwo..Zamieszczone przez filipg
NIKON D5100, , MTO 11CA
Na początku przeglądaj też często te strony ze zdjęciami, patrz jak wyglądaja fotki innych pod kątem ostrości, kontrastow itd. może pomoże Ci to w odpowiednim opracowywaniu własnych zdjęć i tak jak pisali koledzy wytrwałość, watrwałość i jeszcze raz wytrwałość, bo nie zawsze spotkasz sie z obiektywizmem, ale...takie życie. Powodzenia.
Zakładki