Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 68
  1. #21
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie


    Polecamy

    to moze troszkę potrwac bo ja nie jestem osobą szybką
    a poza tym czatuje na podejście samolotu z wawy wiec wyczulam słuch

  2. #22
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    a jeszcze pytanie czy ktos zna sie na eurocopterach bo nie badzo rozpoznaje jaki to typ

  3. #23
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    a jeszcze pytanie czy ktos zna sie na eurocopterach bo nie badzo rozpoznaje jaki to typ
    Hmmm...wydaje mi się, że to EC-120B Colibri, ale jak się mylę to proszę mnie poprawić.
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

  4. #24
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    ok teraz weryfikują... po jakim czasie średni zostają przyjęte lub odrzucone??

  5. #25
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    ok teraz weryfikują... po jakim czasie średni zostają przyjęte lub odrzucone??
    Zależy ile mają zdjęć w kolejce, ja na jp.net czekałem 3 dni :/
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

  6. #26
    Awatar KAWA

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    ok teraz weryfikują... po jakim czasie średni zostają przyjęte lub odrzucone??
    Eurocopter EC-120 Colibri

    jakość - za duża kompresja .jpg
    jakość - brak ostrości

  7. #27
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    aha
    ale na airfoto to chyba mniej zdjęć mają??

  8. #28
    Awatar Bus127

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    Ok to sproboje wyslac moją wersję (podobna do tej)
    tylko powiedzcie mi czy:
    1.Czy są jakies limity co do rozdzielczosci zdjęcia??
    2.Jaki większy serwis (najlepiej zagraniczny) jest mniej wymagający??
    3.Czy przy wysyłaniu zdjęcia trzeba zakładac na serwisie konto??
    4.Jakie info nalezy przeslac wraz ze zdjęciem??

    PS. Ja niestety mam tylko PS Album Starter ale podstawowe korekty da sie zrobic
    Możesz spróbować publikować swoje zdjęcia również na :
    www.planes.cz
    Serwis w Polsce chyba mało znany, a szkoda bo mają tam dużo ciekawych zdjęć. Co do kryteriów oceniania myślę, że są mniej rygorystyczne niż jetphotos i airliners i myślę że bardziej się zwraca tam uwagę na kompozycję i sam temat niż jakość (choć na pewno nie przejdą zdjęcia nieostre i źle wypoziomowane). Nie przejdzie również kilka podobnych ujęć tego samego samolotu, co np. na airfoto (i tu się pewnie narażę Kolegom, ale mam nadzieję, że jest to może temat do osobnej dyskusji ) jest raczej standardem.
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam, Piotr



  9. #29
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    J.net czy tym bardziej a.net sobie odpuść na początku. Dlaczego ? Dlatego że dwadzieścia albo więcej wywalonych zdjęc jedno za drugim może bardzo zniechęcić więc lepszą drogą jest zaczynać na polskich serwisach. Fotki będą publikowane, radość będzie, będzie mobilizacja i dzięki temu stopniowo będziesz podnosił jakość aż do momentu gdy na j.net będą Ci większość przyjmować. I pamiętaj jedną okrutną prawdę: Zdjęcie niestety musi się podobać screnerom (oceniającym) a nie Tobie, a że wśród nich jest wielu ludzi niemających bladego pojęcia o fotografii to o rozczarowania łatwo. Dla nich często zdjęcie może być nudne czyli 150 zdjęcie z tego samego samolotu , z tej samej miejscówki i przyjma bo jest dobre jakościowe. Inne zdjęcie będzie jedyne w swoim rodzaju ale jakości nie rewelacyjnej i masz odrzut.
    Powysyłasz trochę i się przyzwyczaisz. Zacznij od Lotnictwo.net i Airfoto i powoli się pnij do góry.
    Wskazówek co do obróbki nie daje bo otrzymałes je od lepszych ode mnie.
    Ależ ja skromny



  10. #30
    Awatar pbciderek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    [quote="Quantas"]
    Powysyłasz trochę i się przyzwyczaisz. Zacznij od Lotnictwo.net i Airfoto i powoli się pnij do góry.
    quote]
    a tak przy okazji to jak wysyłać swoje zdjęcia na Lotnictwo.net??
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  11. #31
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pbciderek
    a tak przy okazji to jak wysyłać swoje zdjęcia na Lotnictwo.net??
    Wysyłasz na mail zamieszczony na ich stronie. Formularza jeszcze niema choć z tego co mi wiadomo jest w przygotowaniu.



  12. #32
    Awatar pbciderek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    Cytat Zamieszczone przez pbciderek
    a tak przy okazji to jak wysyłać swoje zdjęcia na Lotnictwo.net??
    Wysyłasz na mail zamieszczony na ich stronie. Formularza jeszcze niema choć z tego co mi wiadomo jest w przygotowaniu.
    Dzięki
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  13. #33
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    Cytat Zamieszczone przez pbciderek
    a tak przy okazji to jak wysyłać swoje zdjęcia na Lotnictwo.net??
    Wysyłasz na mail zamieszczony na ich stronie. Formularza jeszcze niema choć z tego co mi wiadomo jest w przygotowaniu.
    A jeśli komuś nie chce się szukać
    galeria(at)lotnictwo(dot)net
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  14. #34
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    A ktory polski serwis jest lepszy?
    PS.Eurocopter został wywalony za:

    jakość - brak ostrości (czyżby??)
    jakość - za duża kompresja .jpg(wysłałem najlepsze jakie miałem)

  15. #35
    Awatar KAWA

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    A ktory polski serwis jest lepszy?
    PS.Eurocopter został wywalony za:

    jakość - brak ostrości (czyżby??)
    jakość - za duża kompresja .jpg(wysłałem najlepsze jakie miałem)
    Pisałem Ci juz wczoraj za co odlpadną. Wychodzi na to że drugi screaner zgodził się ze mną...

  16. #36
    Awatar Blank

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ZCH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    A ktory polski serwis jest lepszy?
    PS.Eurocopter został wywalony za:

    jakość - brak ostrości (czyżby??)
    jakość - za duża kompresja .jpg(wysłałem najlepsze jakie miałem)
    Nikt nie mówil ( pisał ), że będzie łatwo..
    NIKON D5100, , MTO 11CA

  17. #37
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    Będe uczył się na błędach
    musze sie wybrac na lotnisko

  18. #38
    Awatar Marcin Domanski

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EDDL

    Domyślnie

    Na początku przeglądaj też często te strony ze zdjęciami, patrz jak wyglądaja fotki innych pod kątem ostrości, kontrastow itd. może pomoże Ci to w odpowiednim opracowywaniu własnych zdjęć i tak jak pisali koledzy wytrwałość, watrwałość i jeszcze raz wytrwałość, bo nie zawsze spotkasz sie z obiektywizmem, ale...takie życie. Powodzenia.
    Pozdrawiam Marcin


  19. #39
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    Juz wysłałem kolejną fotkę (wygrzebałem z folderów)
    mam nadzieje ze sie im spodoba

  20. #40
    Awatar KAWA

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    Juz wysłałem kolejną fotkę (wygrzebałem z folderów)
    mam nadzieje ze sie im spodoba
    Zaraz zobacze

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •