Drzemi, bez fish-eye nie ma co się wybierać?
Co tu napisać....
Jest ciasno, do tego blisko barierki i sznurki. Bez ryby też się da (najgorzej jest w największym hangarze, ale reszta nie jest tak tragiczna), ale czasem trzeba zrobić zbliżenie na przód, ewentualnie kadłub, bo bez ucinania nie wszystko by się dało zrobić. Na zdjęciu szarego BSL-a widać w tle jak poupychany sprzęt jest, tego niczym się sensownie zrobić nie da.
Ja ryby nie zdejmowałem z innego powodu - ona ma światło 2.8 i musiałem używać ISO 500 nawet, żeby nie było za ciemno (nie miałem statywu, a nie chciałem lampą wbudowaną błyskać), więc kitem nic by mi nie wyszło co by się do pokazania nadało.
Naprawdę warto tam zajrzeć. Więcej o muzeum na VHU PRAHA .
Jak ogarnę zdjęcia to trochę wstawię. Robiłem Sigmą 10-20
Ił przeznaczony do renowacji:
Samolot i właściciel
Ilyushin Il-18V
CSA Ceskoslovenske AerolinieLotnisko
Czech Republic: Kbely ( LKKB)Data /REG / CN
05.05.2018 / OK-NAA / 189001604Autor
Bartosz
MiG na wejściu:
Samolot i właściciel
Aero S-106
Czechoslovakia - Air ForceLotnisko
Czech Republic: Kbely ( LKKB)Data /REG / CN
05.05.2018 / 0212 / 560212Autor
Bartosz
Delfin - w hangarze jest jeszcze TS-11, L-39 i Mig15UTI:
Samolot i właściciel
Aero L-29 Delfin
Czech Republic - Air ForceLotnisko
Czech Republic: Kbely ( LKKB)Data /REG / CN
05.05.2018 / 3247 / 993247Autor
Bartosz
MiG z czasów funkcjonowania Układu Warszawskiego:
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-21UM Mongol B
Czech Republic - Air ForceLotnisko
Czech Republic: Kbely ( LKKB)Data /REG / CN
05.05.2018 / 3166 / 516931066Autor
Bartosz
Podrzucam najświeższe zdjęcia z muzeum. Wstęp w dalszym ciągu jest bezpłatny, aktualnie niedostępne są dwa hangary po drugiej stronie ulicy (remont).
Eksponaty na zewnątrz upchane bez zmian, niektóre w stanie fatalnym!
Dodatkowo barierki odgradzają niektóre samoloty na przesadnie sporą odległość (Tu-104) - na szczęście nie ma tam kamer, a obsługa siedzi w hangarach
pozdr, m
Zakładki