Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 42
Like Tree2Likes

Wątek: Szkocja

  1. #21
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    I ostatnia fota z Glasgow, mały Robinsonek startujący:
    http://airfoto.pl/index.php?module=P...h=58485&size=2
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  2. #22
    Awatar Joorek

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Sosnowiec

    Domyślnie

    Edynburg / 23.07 - 05.08 / Fotorelacja

    D-ABXY B737-300 Lufthansa
    http://img484.imageshack.us/img484/3298/dabxypq9.jpg

    D-AGWD A319 Germanwings
    http://img169.imageshack.us/img169/3424/dagwdre5.jpg

    EI-CPD A321 Aer Lingus
    http://img178.imageshack.us/img178/1784/eicpdym9.jpg

    EI-CZO BAe 146-200 Air France CityJet
    http://img181.imageshack.us/img181/9222/eiczome0.jpg

    EI-DCL B737-800 Ryanair [Dreamliner]
    http://img170.imageshack.us/img170/4644/eidclux1.jpg

    EI-REF ATR 72 Aer Arann
    http://img174.imageshack.us/img174/5314/eirefhm6.jpg

    G-BUSK A320 British Airways
    http://img295.imageshack.us/img295/1382/gbusklk3.jpg

    G-BVZH B737-500 BMI Baby
    http://img519.imageshack.us/img519/9468/gbvzhum8.jpg

    G-BYML Do-328 Scot Airways
    http://img341.imageshack.us/img341/8225/gbymlbb2.jpg

    G-BZAU ARJ-100 British Airways
    http://img341.imageshack.us/img341/4581/gbzausm9.jpg

    G-CELA B737-300 Jet2
    http://img49.imageshack.us/img49/9427/gcelagf4.jpg

    G-CPEM B757-200 British Airways
    http://img355.imageshack.us/img355/7563/gcpemyv0.jpg

    G-ERJG ERJ-145 FlyBE
    http://img183.imageshack.us/img183/9835/gerjgrq6.jpg

    G-EZBM A319 EasyJet
    http://img502.imageshack.us/img502/8858/gezbmpo6.jpg

    G-GSPN B737-300 Globespan
    http://img373.imageshack.us/img373/5016/ggspnen1.jpg

    G-JEDW DHC-8D FlyBE
    http://img72.imageshack.us/img72/5990/gjedwsv5.jpg

    G-MIDR A320 BMI
    http://img488.imageshack.us/img488/9936/gmidroe0.jpg

    G-MIDX A320 BMI [Star Alliance]
    http://img457.imageshack.us/img457/3463/gmidxwh5.jpg

    G-MONB B757-200 Monarch
    http://img169.imageshack.us/img169/8748/gmonbtf1.jpg

    G-RJXI ERJ-145 BMI Regional [Star Alliance]
    http://img172.imageshack.us/img172/9517/grjxigk3.jpg

    LN-KKR B737-300 Norwegian
    http://img170.imageshack.us/img170/4443/lnkkrax7.jpg

    N1612T B767-300 Delta Airlines
    http://img111.imageshack.us/img111/9900/n1612tcx6.jpg

    N14120 B757-200 Continental
    http://img248.imageshack.us/img248/3373/n14120hq7.jpg

    N34137 B757-200 Continental
    http://img300.imageshack.us/img300/1924/n34137ay4.jpg

    OH-LVC A319 Finnair
    http://img369.imageshack.us/img369/6770/ohlvcem7.jpg

    OY-API B737-500 Sterling
    http://img179.imageshack.us/img179/8434/oyapidg2.jpg

    PH-KZD F70 KLM Cityhopper
    http://img181.imageshack.us/img181/8331/phkzdad1.jpg

    SP-FDO An-26 Exin
    http://img440.imageshack.us/img440/556/spfdouk8.jpg

    TF-FIS B757-200 Globespan
    http://img483.imageshack.us/img483/6255/tffisin3.jpg

    Pozdrawiam.

  3. #23

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Edinburgh ( EGPH)

    Domyślnie

    Witam
    Mam takie pytanie. Jakiego programu graficznego uzywacie zeby polepszyc jakosc zrobionego zdjecia ??
    Rozkins

  4. #24
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Robię zdjęcia w RAWach, potem RAWshooter, potem Photoshop.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  5. #25

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Edinburgh ( EGPH)

    Domyślnie

    frik - wielkie dzieki sprobuje moze sie uda. Wszystkie swoje zdjecia ktore zamieszczalem na stronie jetphotos lub airliners mialy slaba jakosc i ich niezamiescili.
    Pozdraiwam.
    Rozkins

  6. #26

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Edinburgh ( EGPH)

    Domyślnie

    A oto jedna z moich fotek

    Centralwings SP-LMC
    http://www.galeria.spotter.com.pl/ws...0_002.JPG.html

    Niedlugo zamieszcze kolejne.
    Rozkins

  7. #27

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Edinburgh ( EGPH)

    Domyślnie

    A oto moje kolejne zdjecia z lotniska Edinburgh ( EGPH ).
    Z tygodnia na tydzien moja galeria na tej stronie bedzie sie powiekszac.

    http://www.galeria.spotter.com.pl/ma...g2_userId=5000.
    Rozkins

  8. #28

  9. #29
    Awatar marecki

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EPLU

    Domyślnie

    Jeśli ktoś chciałby pofocić ptaszki podchodzące do lądowania w EDI a,lubi fajne widoczki to polecam się wybrać na Cramond można dojechać ,z Princes Street linią 41 naprawdę fajne miejsce ,ale tylko wtedy kiedy podchodzą na 24 czyli od wschodu -czyli lecą nad zatoką są wtedy na jakiś 300m.

    Pozdrawiam .
    Mak102+K10D
    UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
    Pozdrawiam,Marek.

  10. #30
    Awatar lukasekm1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie

    ja potrzebuję jakiegoś info o spottingu w PIK. Od 3 do 15 lipca jestem w Glasgow i zamierzam trochę pofocić na Prestwick na pewno, pomyślę o Glasgow. Czy ma ktoś mapkę albo info o miejscu gdzie można złapać dobre ujęcia? A może ktoś chce się umówić na dzień focenia?

  11. #31
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Przejezdzalem wczoraj kolo Prestwick.Ciekaw jestem co to za maszynki tam staly. Szare malowanie to pewnie Armia. Trzeci silnik na skrzydle.Rano byl jeden .Po poludniu dwa. Do tego Ryan do polowy w hangarze.Fajnego 747 ma straz do cwiczen

  12. #32
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukasekm1
    ja potrzebuję jakiegoś info o spottingu w PIK. Od 3 do 15 lipca jestem w Glasgow i zamierzam trochę pofocić na Prestwick na pewno, pomyślę o Glasgow. Czy ma ktoś mapkę albo info o miejscu gdzie można złapać dobre ujęcia? A może ktoś chce się umówić na dzień focenia?
    Po wyjściu z terminala skręć w lewo i idź wzdłuż ulicy Shawfarm Road, przez duże rondo prosto, potem w lewo w Shaw Road i przed siebie, dojdziesz wkrótce do żwirowo-ziemnego parkingu, na jego północnej granicy jest wał na który sobie wchodzisz i jesteś bliziutko drogi kołowania i pasa, ponad płotem. O tutaj. Jak siadają na 31 (od lądu) masz piękne zdjęcia lądujących maszyn i tych kołujących na start, jak siadają na 13 (od morza) to po lądowaniu większość maszyn przed Twoim nosem kołuje, a startujące też można ładnie łapać, jak już się odrywają. Na piechotę to jakieś 20 minut spaceru od terminala było. Ruch jest fajny, z linii to co prawda same Ryany, Wizze i jakieś inne pomniejsze LCC, albo czartery, ale jest pełno cargo (koło 20x747 tygodniowo), zdarzają się rosyjskie cargo, USAF, RAF wpada, nawet Dreamlifter był. Do tego kilka linii szkoli pilotów na PIK. Całkiem fajne lotnisko pod względem ruchu i miejscówek. Na GLA jest więcej ruchu i o wiele więcej heavies (codziennie m.in. 777 Emirates, 757 Continental i US Airways), ale gorzej ciut z miejscówkami. Jak chcesz to Ci mogę napisać co, gdzie jak mniej więcej na GLA z miejscówkami (rozkład GLA możesz spisać z ich strony)
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  13. #33
    Awatar lukasekm1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie

    dzięki za dokladny opis jeśli możesz to napisz też coś o GLA

  14. #34
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    To tak pokrótce o GLA. Najlepsze słońce jest rano (na drugą stronę się nigdy nie wybierałem z braku samochodu, tam później popołudniu może byc dobrze). Dojazd jest prosty, jedziesz autobusem do Paisley (na przykład 9 Firsta z centrum, albo różnymi Arrivami). Wysiadasz w centrum, mijasz pomnik żołnierzy poległych w II WŚ i idziesz na północ kolejno Moss Street, Love Street, która za stadionem St. Mirren FC przechodzi w Ichinnan Road, przy rondzie prawie pod autostradą możesz skręcic w lewo i dojdziesz do terminali, ale tam nie ma wielu ciekawych miejsc, choc tam byłem dwa razy tylko, więc mogłem nie trafic, gdzieś dalej na południe od terminala jest miejsce skąd można trzaskac takie zdjęcia przy startach z 23. Idziesz dalej prosto pod autostradą Abbotsnich Road, mijasz terminal GA i docierasz do pierwszego miejsca (jakieś 40 minut spaceru od Paisley), przy tej bramie jest kilka dziur w płocie przez które możesz robic zdjęcia. Jak operacje są na 15 to po lądowaniu wszystko prócz drobnicy będzie przejeżdżac koło Ciebie i możesz robic foty, tylko przy słonecznej pogodzie uważaj na falowanie, większośc startujących maszyn złapiesz też nad płotem jak odskoczysz na parę metrów, albo przez dziury jak masz dłuższe szkło. Jak operacje są na 23 to wszystko do startu kołuje przy Tobie, ale ciężko o dobry kadr, za to przez dziury możesz focic lądowania z ładnym tłem szkockich pagórków. Jak pójdziesz dalej, to mniej więcej tutaj obok bramy będą dwie dziury w płocie (ale mogą byc załatane, czasem były otwarte, czasem nie) skąd możesz łapac lądujące na 23 maszyny, albo nosy tych kołujących na start ew. starty z 23 (ale przed oderwaniem przedniego koła nawet), startujące z 15 maszyny jak odejdziesz od płotu będziesz łapał ładnie w momencie chowania podwozia, zaś lądujące możesz strzelac en face jak będą skołowywac z pasa. Możesz też pójśc dalej na podejście 23, idziesz dalej Abbotsnich, skręcasz w lewo w Greenock i z mostu możesz robic zdjęcia, albo pójśc dalej, na polu są światła podejścia, możesz klapnąc przy nich na trawie i łapac lądujące maszyny od mordy. Pewnie jak dalej pójdziesz to możesz złapac podchodzące maszyny od drugiej strony (popołudniu jak słońce przejdzie na drugą stronę).

    Najciekawszy ruch jest z rana, Emiraty siadają koło 10-11, rano przylatuje Continental i US Airways na 757 (w zeszłym roku CO były dwa rano). Poza tym w niektóre dni (to już sprawdź dokładnie na stronie lotniska, w które dni i w jakich godzinach) przylatuje Icelandair na 757, Air Transat (310 i 330), Zoom na 767, w lato lata Virgin na 747 (tylko jeden dzień w tygodniu zazwyczaj) i sporo brytyjskich czarterów m.in. Flyglobespan, Thomas Cook, Monarch, Thomson i inne (głównie 757 i 737, ale też 767 i 330 się trafiają). Regularne to zatrzęsienie EasyJeta, sporo BA (od 757 przez 737, 320 Avra do Saabów 340 i Twin Otterów), bmi na 320 i ERJ-145 i inne.

    To by było chyba tyle, jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to wal śmiało .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  15. #35
    Awatar lukasekm1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie

    dzięki bardzo za wszystko TUTAJ można zobaczyć moje fotki (pierwsze 5 folderów) z jednym zastrzeżeniem, że obrabiał i wrzucał na JP będę dopiero pod koniec miesiąca, bo jutro znowu wyjeżdżam. to są takie "surowe"

  16. #36

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Glasgow

    Domyślnie

    panowie szkoda ze nie odezwaliscie sie wczesniej to bysmy kawe wypili
    male sprostowanie 757 BA nie lata na GLA
    a EK nie ma ladowania pomiedzy 10 a 11 tylko w okolicach 13 zawsze przylatuje z poslizgiem
    --
    Can't keep my mind from the circling skies
    Tongue-tied and twisted Just an earth-bound misfit, I

  17. #37
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    male sprostowanie 757 BA nie lata na GLA
    Hmm, jak mieszkałem w GLA to w 2007 na bank widziałem 757 BA.
    Cytat Zamieszczone przez mehow
    a EK nie ma ladowania pomiedzy 10 a 11 tylko w okolicach 13 zawsze przylatuje z poslizgiem
    Niewykluczone że też zmienili, jak pamiętam najpóźniej przylatywał po 11.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  18. #38
    Awatar lukasekm1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mehow
    panowie szkoda ze nie odezwaliscie sie wczesniej to bysmy kawe wypili
    male sprostowanie 757 BA nie lata na GLA
    a EK nie ma ladowania pomiedzy 10 a 11 tylko w okolicach 13 zawsze przylatuje z poslizgiem
    ale jak ja tam byłem to VS przyleciał o 9:44, a EK o 12:18

  19. #39

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Glasgow

    Domyślnie

    757 BA nie lataja od czasow otwarcia T5 same airbusy teraz sa mowie o LHR
    --
    Can't keep my mind from the circling skies
    Tongue-tied and twisted Just an earth-bound misfit, I

  20. #40
    Awatar lukasekm1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie


    Polecamy

    Wygrzebałem taką fotkę:

    Samolot i właściciel
    Airport - Spotting Location
    Lotnisko
    UK - Scotland: Edinburgh - Turnhouse (EDI EGPH)
    Data /REG / CN
    09.07.2008 / EGPH /
    Autor
    Mateusz Lukasek (Silesia Spotters)

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •