Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 73
Like Tree69Likes

Wątek: Los Angeles (LAX / KLAX)

  1. #21

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki Piotr Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości wrzucę drugą paczkę.
    pbciderek likes this.


  2. #22
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Zdjęcie zrobione podczas lądowania na LAX, maj 2006, lądujemy na 24 L, za autostradą widać 25 L i 25 R:

    whufc likes this.

  3. #23
    Awatar whufc

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Zdjęcie zrobione podczas lądowania na LAX, maj 2006, lądujemy na 24 L, za autostradą widać 25 L i 25 R:
    Jaka linia?

  4. #24
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    America West, wracamy z LAS.

  5. #25
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wklejam jeszcze raz, bo tamto zniknęło:


  6. #26

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Pytanko - czy jest jakaś reguła w użytkowaniu pasów na tym lotnisku?
    Zależy mi na "heavies" (a380, b787, b747 itd) i nie wiem, czy oba "komplety" pasów są wykorzystywane jednakowo, czy może z jednej strony więcej grubasków, a z drugiej mniejsze i lokalne?
    Nie wiem, którą miejscówkę wtedy obstawiać, Imperial Hill czy okolice In'n'Out... do dyspozycji będę miała cały dzień, ale bez samochodu, zależy mi na egzotach typu Qantas, Hawaiian, Fiji, może jakieś cargo i wszystko co duże
    Ktoś coś może bardzo ładnie proszę?

  7. #27

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Przy zachodniej konfiguracji z Imperial Hill musisz nastawić się na starty. W ciągu dnia jest duże falowanie, ale rano i popołudniu jest znośnie. Północna strona lotniska, to podejście do lądowania i przyziemienia, jeżeli wykorzystasz wiadukt. Samo przemieszczanie się pomiędzy miejscówkami nie jest bardzo trudne. Autobus plus trochę spaceru, pozwoli Ci na odwiedzenie tych dwóch miejsc. Jeżeli masz więcej pytań, to zapraszam na priv.


  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Najgorszy czas na zdjecia w LAX to od maja do wrzesnia. Wtedy to falowanie nawet jest z wiaduktu. Ja bym polecil miejsce pod wiaduktem. Wezmiesz sobie free shuttle z lotniska na long term parking lot C i tam staniesz sobie w cieniu pod wiaduktem. Z tego miejsca widac In N' Out. Co do INO to miejsce jest ok od ~17. Z pytania wyglada ze chcesz zjesc ciastko i je miec. Albo to albo tamto. Wiekszosc ciekawostek laduje na stronie polnocnej.
    Imperial Hill teraz jest tylko dobry na starty, o ladowaniach zapomnij (falowanie).
    Jak masz tylko jeden dzien to idz na parking "C" i tam zlapiesz ciekawsze rzeczy niz na Imperial Hill.

  9. #29

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Na to wygląda - chcę zjeść ciasto i mieć ciastko Zależy mi, by złapać jak najwięcej ciekawostek - czyli dużych maszyn, z ostatnich obserwacji flightradara, faktycznie częściej siadają na północnych pasach (poza chyba Fiji). Czyli mam od rana obstawiać wiadukt, a potem podreptać do INO?
    @Rafaldca - czy masz może jakieś przykładowe zdjęcia z tego wspomnianego wiaduktu? Będę mieszkać w Radissonie, więc chyba spokojnie dojdę tam sobie na piechotę.
    Jak jest zazwyczaj z pogodą z rana, ok. 9-10? Myślę nad zdjęciami air to air i nie wiem, na jaką porę dnia robić sobie rezerwację, czy właśnie na rano, czy może raczej popołudniu..

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    "Pod" wiaduktem bedzie lepiej. Na wiadukcie bedziesz musiala caly czas przechodzic przez ruchliwa ulice na druga strone. Do tego bedzie goraco. Pod wiaduktem na parkingu bedziesz stala w cieniu i napewno spotkasz tam przyjezdnych spotterow.
    Przyklad zdjecia zrobionego stojac "pod wiaduktem":





    Obiektyw na ta miejscowke to od najmniejszego jaki masz do gora 300mm na jakies male bzyki. Wszystko od 737 do 380 zrobisz w przedziale 100mm do 200mm.

    Co do Radissonu to spokojnie na piechotke 5-10 minut spacerkiem "pod wiadukt".
    Jakies 8 lat temu Radisson maial jedna z lepszych miejscowek na zdjecia w LAX. Niestety grupa spotterska z Montrealu spieprzyla ja dla wszystkich na zawsze. Od 2006 roku dach jest zamkniety dla fotografow.
    Takie byly widoki z dachu Radissonu





    Gdy zobaczysz ze swiatlo przechodzi na ogon samolotu to spokojnie spacerkiem przejdziesz sobie do INO. Tam to naprawde im mniejszy obiektyw tym lepiej.
    Tutaj jest fotka miejscowki "pomiedzy" INO a wiaduktem. Swiatla ladowania sa na terenie parkingu C przez ktory przebiega wiadukt.



    I z tej miejscowki "pomiedzy" mozna zrobic wieczorem takie zdjecia




    Co do air to air, gdybym ja mial wybierac, to napewno wybral bym lot miedzy 13ta a 15ta.

  11. #31

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dzięki Rafał

    Miejscówka rzeczywiście niczego sobie, domyślam się, że to pewnie z tego wiaduktu jest ta słynna fota?


    Po cichu liczę, że może jednak się uda złapać jakieś kadry z czymś w tle, nie tylko samo niebo... coś w rodzaju takich zdjęć:


    Czemu akurat 13-15 na air to air? Ze względu na ruch czy na warunki termiczne/światło? Trochę mało ciekawa taka pora, bo "rozwala" mi cały dzień, a jadę nie tylko na foty lotnicze

  12. #32

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    To zdjecie Emiratow i Southwestu zostalo zrobione z wiaduktu ale od strony terminala 1. W tamtym miejscu nie za dlugo zabawisz bo policja ma tam swoj checkpoint. Zrobisz 2, 3 zdjecia i zostaniesz poproszona o przejscie pod terminal.
    Na tym zdjeciu widac parking po prawej stronie. Pamietaj ze wejscie/wyjscie + schodu na wiadukt sa tylko z poludniowej strony parkingu (czyli za plecami jak patrzysz sie na to zdjecie). Nie bedziesz miala samochodu to nie chce abys sie ochodzila na marne szukajac wyjscia
    Dodam jeszcze ze gdy bedziesz stala na wiadukcie po polnocnej stronie to po kazdym zdjeciu bedziesz musiala wracac na poludniowa strone wiaduktu (schody). Inaczej tez zostaniesz poproszona o opuszczenie wiaduktu przez policje.

    Zdjecie Turkish B77W zostalo zrobione z ulicy oddalonej o jakies 15-20 minut spacerem od INO. Jak tam dojdziesz to bedziesz musiala stanac na jersey barrier i bedziesz walczyla z latarniami po stronie lotniska. Bylem tam dwa razy i mi wystarczy. Wszystkie zdjecia sa backlit tak jak ten Turkish.

    Take off zdjecia z wieza to klasyki z Imperial Hill.



    A co do air to air to o 13tej ze wzgledu na ruch i swiatlo.
    Myslisz ze na butach zrobisz LAX w pol dnia? Powodzenia

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Nie zrobię, ale chociaż poliżę i posmakuję To jest po prostu miły dodatek do wakacyjnych wojaży, więc dlatego będę się starać wykorystać dany mi dzień na maksa.

    Czy zawsze jest backlight, to nie jestem pewna, ale faktycznie latarnie włażą...jednak kadry tak mi się podobają, że chyba zaryzykuję któregoś wieczora


    Z kilku wypowiedzi "localsów" wyczytałam, iż generalnie z policją nie ma wiekszych problemów, ale będę mieć w pamięci Twoje uwagi co do wiaduktu.

    Przy okazji - czy dysponujesz równie bogatą wiedzą na temat JFK lub SFO?

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Problemow z policja nie ma. Jedynie sa analni na wiadukcie ze wzgledu na bezpieczenstwo pieszych. Moje dwa spotkania z policja byly wlasnie na miejscowce przy ulicy z Turkish Przyjechali bo ktos zadzwonil i musieli sprawdzic. Zawsze mili, sprawdzili prawo jazdy, przeprosili i pojechali.
    Co do swiatla to nie pamietam czy to jest w lecie czy w zimie ze wieczorem slonce przechodzi na druga strone. Moze w lecie bo gdy tam bylem od wrzesnia do maja to slonce zawsze bylo na nosie i wszystko bylo backlit.

    Zdjecie startujacego Emirates B77W zostalo zrobione z Imperial Hill Nie z miejscowki przy ulicy.

    W SFO bylem kilka razy ale pstrykalem albo z terminalu albo z parkingu wiec nie znam miejsc poza lotniskiem, a co do JFK to sie bardzo dobrze orientuje w miejscowkach na zdjecia. (Wlasnie za 2 godzinki jade do NYC na tydzien, i wieczorkami mam zamiar po pracy wyskoczyc na EWR i JFK)

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    To jeśli mogę jeszcze nadużyć Twojej cierpliwości, to byłabym wdzieczna za kilka słów w temacie JFK, tam też będę mogła się pokręcić przez kilka godzin, za 2 tygodnie Może być na priv, by tu nie robić off topa.

    SFO ma jakiś taras widokowy, coś w ten deseń? Ciężko znaleźć jakieś sensowne opisy w sieci na ten temat..

  16. #36
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    @Jack, skąd robiłeś te fotki?

    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  17. #37
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Ze śmigłowca, które robią loty widokowe nad lotniskiem.
    meschiash likes this.
    EOS 60D + C100-400LII + C24-105L + GIANT OCR7 / KR-5289W :) EPKK

  18. #38

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    www.star-helicopters.com - polecam, piloci doskonale wiedzą, jak się ustawić z maszyną, by zrobić fajne zdjęcia niezapomniane przeżycie
    meschiash likes this.

  19. #39
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Dzięki za info
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  20. #40

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Wszystko zostało już powiedziane Dodam tylko, że warto dużo wcześniej umawiać się na lot, bo czasami jest tak duże zainteresowanie , że trudno o dogodny termin.


Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •