Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 68
  1. #1
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie Wilno (EYVI / VNO)


    Polecamy

    Witajcie, wczoraj mialem okazje byc na Wilenskim lotnisku.
    Po kilku godzinach spottingu przyjechal do mnie patrol policji i zaprosil mnie na lotniskowy posterunek.
    Jak sie okazalo spotting w Wilnie jest zabroniony
    Po tysiacu pytan po co dlaczego itp, musialem skasowac owoc moich kilku godzin spottingu.
    Jedyna mozliwoscia robienia zdjec jest...
    zezwolenie samego dyrektora portu lotniczego.
    Paranoja
    Pozdrawiam, Airliner

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A jak kasowales? I czy nagrales juz cos na to miejsce? Bo w wiekszosci przypadkow na takie "zadanie skasowania zdjec" mozna im ladnie zademonstrowac jak to aparat wycina fotki, a potem w domu na spokojnie odzyskac ;-) A podejrzewam ze z Wilna to mialbys co...

  3. #3
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Jest program do "przypadkowo" usuniętych danych z aparatu Poszukaj i może coś się odkopie
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wyslalem juz linka na priv, ale moze innym sie tez przyda: http://www.z-a-recovery.com/download.htm
    Gwarancji 100% nigdy nie ma, ale sprobowac zawsze warto

  5. #5
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Panowie jak sie uda, stawiam wielkie piwo
    Pozdrawiam, Airliner

  6. #6
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    No to Ty stawiasz browarki, a my z Danielem skoczymy po popcorn i lecimy do Ciebie foty oglądać
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

  7. #7
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Panowie jak sie uda, stawiam wielkie piwo
    chyba Gabik swego czasu opowiadal jak to kasowal zdjecia robione w okolicach ORD po czym w jakis dziwny sposob po kilku minutach dzialania w spokojnych domowych warunkach zdjecia pojawialy sie na komputrze... poprostu cud
    pasowalby gdzies na forum temat jak bedac zmuszonym przez sluzby mundurowe "profesjonalnie kasować" fotki w obecnych czasach mysle ze takie informacje bylyby czesto bardzo przydatne -zwlaszcza za granica
    no risk, no fun ;D


  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Podobny problem miałem jak robiliśmy z kolegą zdjęcia policjantom. Przełączyliśmy na pamięć wewnętrzną aparatu i było po kłopocie
    Jeśli raz posmakowałes latania, bedziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić - Leonardo Da Vinci

  9. #9
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Panowie bardzo dziekuje za pomoc Daniel i Staford.
    Swietna robota.
    Odzyskalem cenne fotki z Wilna
    Chyba je wysle do Wilenskiego SOLu
    Pozdrawiam, Airliner

  10. #10
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Gratuluję
    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Chyba je wysle do Wilenskiego SOLu
    Chyba się trochę zdziwią
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

  11. #11
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafalik
    Gratuluję
    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Chyba je wysle do Wilenskiego SOLu
    Chyba się trochę zdziwią
    Teoretycznie skoro bedzie troche publicznych fotek z Wilna to moze dojda do wniosku ze takie ograniczenia nie maja wiekszego sensu .
    Pozdrawiam, Airliner

  12. #12
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Przede wszystkim to je nam pokaż
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  13. #13
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Panowie bardzo dziekuje za pomoc Daniel i Staford.
    Swietna robota.
    Odzyskalem cenne fotki z Wilna
    Chyba je wysle do Wilenskiego SOLu
    No, moje gratulacje! Czekamy na fotki

  14. #14
    Awatar Maciek_Wadowice

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Airliner nad łóżkiem powies tak cenne fotki ... a ile przeszły to już one same wiedzą

  15. #15
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maciek_Wadowice
    Airliner nad łóżkiem powies tak cenne fotki ... a ile przeszły to już one same wiedzą
    No moze nie az tak, ale sie ciesze.
    Widzie ze w przyszlosci mozna bez problemu dla ewn nieprzychylnych sluzb formatowac karte pamieci po czym w domu odzyskac calosc materialu.
    Pozdrawiam, Airliner

  16. #16
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Cytat Zamieszczone przez Maciek_Wadowice
    Airliner nad łóżkiem powies tak cenne fotki ... a ile przeszły to już one same wiedzą
    No moze nie az tak, ale sie ciesze.
    Widzie ze w przyszlosci mozna bez problemu dla ewn nieprzychylnych sluzb formatowac karte pamieci po czym w domu odzyskac calosc materialu.
    wlasnie, lepij formatowac calosc czy tez kasowac pojedyncze fotki czy tez nie ma to znaczenia?
    no risk, no fun ;D


  17. #17
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Cytat Zamieszczone przez Maciek_Wadowice
    Airliner nad łóżkiem powies tak cenne fotki ... a ile przeszły to już one same wiedzą
    No moze nie az tak, ale sie ciesze.
    Widzie ze w przyszlosci mozna bez problemu dla ewn nieprzychylnych sluzb formatowac karte pamieci po czym w domu odzyskac calosc materialu.
    wlasnie, lepij formatowac calosc czy tez kasowac pojedyncze fotki czy tez nie ma to znaczenia?
    Ja formatowalem (jest napewno szybciej), a czy lepiej nie wiem
    Pozdrawiam, Airliner

  18. #18
    Awatar Gata

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Ja formatowalem (jest napewno szybciej), a czy lepiej nie wiem
    Skoro odzyskałeś zdjęcia po formatowaniu, to po zwykłym kasowaniu też byś odzyskał - chyba o to chodziło Gabecowi.
    Swoją drogą nie wyobrażam sobie kasowania pojedynczych fotek z karty 1Gb - SOL-ista by osiwiał, a Tobie wiza się skończyła

  19. #19
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    wlasnie, lepij formatowac calosc czy tez kasowac pojedyncze fotki czy tez nie ma to znaczenia?
    Bez różnicy, właśnie takim programikiem "odzyskiwaczem" raz odtworzyłem całą zawartość karty, a raz rzeczywiście usunąłem niechcący kilkanaście zdjęć i również spokojnie wróciły Gorzej by było gdybym po tym wykasowaniu zaczął robić nowe zdjęcia, które zapisywało by na kartę, wtedy raczej było by cięzko z taką akcją "ratowniczą".
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

  20. #20
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Gata
    Swoją drogą nie wyobrażam sobie kasowania pojedynczych fotek z karty 1Gb - SOL-ista by osiwiał, a Tobie wiza się skończyła
    Dokladnie, tym bardziej ze to byla 2GB karta

    PS.Wizy a po co?
    Pozdrawiam, Airliner

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •