Co do tego ze znakiem- zaznaczałeś "special scheme"? I gratuluje SC
Ze znakiem ... nie , dzieki ale ten screeners choice to chyba przez pomylke )))
Witam, wybieram się do Londynu od 10.02 do 20.02, czy ktoś byłby zainteresowany wspólnym foceniem w tym czasie na EGLL ?
Jeśli można to prosiłbym o pomoc ewentualnie o podpowiedź.
Interesuje mnie generalnie to co największe czego brakuje mi na EPKK, czyli m.in. a380, 747... jeśli dobrze odczytałem informacje w wątku to na kilka dni przed planowaną datą sprawdzam sobie na stronie Flight Status Information potencjalnych posiadaczy dużych maszyn czym i o której latają na Heatrow. Czy też jakoś inaczej mam się przygotować lub już teraz może ktoś powiedzieć kiedy zazwyczaj jest najlepszy dzień np, sobota/ niedziela ??
I pytanie lekko offtop a mianowicie jaki najlepiej prepaid kupić w londynie dla taniego internetu w telefonie, żebym na bieżąco mógł korzystać z flightradar24
Pozdrawiam
maciek
czyli bez znaczenia weekend czy w tygodniu ? pytam bo muszę małżonkę wcześniej uświadomić że podczas wypadu do londynu w minimum jeden dzień nie ma co na mnie liczyć i chcę jej powiedzieć jaki to będzie dzień tygodnia
Cały tydzień wygląda mniej więcej tak samo może z wyjątkiem niedzieli kiedy jest trochę spokojniej. Wiekszosc "Heavy" laduje od 04:50 do około 9ej rano i te właśnie Heavy odlatują pomiędzy 10:30 a 14:00. Cathay 747 x2, Air India x2 777,Ethiopian 767, South African A330X2 i A340, Saudi 777,Malaysia 744,Jet Airways 777, Kenya 777, Mauritius A340, Brunei 777, Thai 744, Singapore A380, Qantas A380x2 i 744,Gulf A340,Emirates A380 i 777,Sri Lankan A340, Etihad A340,Qatar A340,Cala masa American i United glownie na 777, Wszystkie Delty na 764 !!!,Air Canada na 777 i 2x A330, 767X2 . Wszystkie Heavy Virgin i BA.
Około14:00 zaczyna sie wszystko od nowa: Cathay777 i A340 , EVA777, ASIANA 777,TAM A330 i 777,Malaysia744, ,Kingfisher a330x2, Air India 777,Jet Airways 777X2,Arik Air A340,Thai744, Qatar 777 , Etihad A330, Air China330 , China Airlines 340, Korean 744, Singapore 777 i A380,JAL 777, Kenya 777, Kuwait, ANA 777, Emirates A380....... i tak dalej
Pomiędzytym wszystkim ląduje jeszcze kilka Heavy BA , VIRGIN , Air New Zealand na 777x2, Egipt 777,BIMAN Bangladesh , Qantas 744, Emirates A380,Jedyny United 744 okolo 11, I to tyle.
Mysle , ze w drugiej połowie lutego to od około 6:45-700 powinno byc OK.
przepraszam że w wątku ze zdjąciami ale whufc już mi raz tutaj pomógł więc jeszcze jedno pytanie pozwolę sobie zadać
dostrajam sobie skaner według
http://www.plane-spotter.com/Airport...rGuide_LHR.pdf
i mam pytanie czym się różnią częstotliwości
Approach
119.725 BOV/LAM arrivals
od
134.975 OCK/BIG arrivals ?
Holdingi BOVingdon I LAMbourne sa na północy a OCKham i BIGgin na południu
Czyli naszego LOT'a uslyszysz na LAM tak jak Malaysian , Korean , Asiana, Etihad, Thai, Singapore, Qantas , Air India ... i na tej samej usłyszysz American A , Air Canada, BA , Virgin lecące przez BOV głownie z zachodniego wybrzeża Ameryki
OCK to głównie Karaiby i wschodnie stany USA no i zach Europa (Portugalia, Hiszpania) BIG cala reszta ))
Zakładki