Rodzynek roku. Pakistanski IL-78 na lotnisku w BWI. Spedzilem 12 godzin czekajac na ich start. Matoly (bo inaczej nie moge powiedziec), nie wiedzieli ze potrzebuja flight plan. O godzinie 8 rano zglosili sie na clearance delivery i powiedzieli ze sa gotowi na start. Kontroler powiedzial ze nie ma ich planu lotu w systemie. Ich odpowiedz "Musimy miec?"
Niestety, musza. Zajelo im tylko 3 godziny aby przygotowac ten plan. O godzinie 11tej znowu sie zglosili ze sa gotowi. Tym razem kontroler mial ich plan lotu. Niestety, zapomnieli zatankowac samolot, co zajelo nastepne 2 godziny!!! Okolo godziny 14tej dostali zgode na pushback...
Koncowy efekt, oplacilo sie wstac o 4 rano aby zobaczyc ich start
Do tego kilka innych samolotow z BWI.
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 12-10-2019 o 20:44
Co do Egypt Air to zle skalkulowalem odleglosc wzniesienia Lataja z 50% LF a i tak zabrali ostatni centymetr pasa przy starcie.
Te A-10 na IAD byly z okazji corocznego Plane Pull (zbieraja pieniadze na specjalna olimpiade dla dzieci niepelnosprawnych)
Allegiant nie ma juz MD-80 od kilku ladnych lat. Ostatniego pozbyli sie pewnie 3-4 lata temu.
Zakładki