Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree7Likes
  • 1 Post By tinek6
  • 1 Post By tinek6
  • 2 Post By Airliner
  • 3 Post By Airliner

Wątek: Mińsk 2 (MSQ / UMMS)

  1. #1
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie Mińsk 2 (MSQ / UMMS)


    Polecamy

    Kody: MSQ/UMMS
    strona: Main page | Minsk National Airport

    O spotting jako taki to tutaj raczej ciężko, ale da się zrobić co nieco z płyty przy okazji lotów.
    Ja zacznę filmem, z czasem dodam kilka zdjęć.


  2. #2
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie


  3. #3
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    "Aleja Gwiazd" (dalej w tle YK40, T143, An2 i coś jeszcze)


    rzut oka na terminal:


    czekając na mój lot:


    W trakcie boardingu:



    Całość: tinek6 HD aviation: Flying the Belavia Tupolev 154

  4. #4
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Zdjęcia za jakiś czas, teraz filmy
    Start z:



    Cały lot do WAW:



    Cały lot do MSQ:

  5. #5
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

  6. #6
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Spotting na lotnisku w Mińsku przebiegł bez żadnych problemów.
    Białoruski SOL i Milicja nie interesuje się tym co dzieje się wokół lotniska
    Mimo niewielkiego ruchu 3,5 mln paxów rocznie, bawiłem się doskonale.

    Jeden z 11 (właściwie 12 bo jeden stanowi eksponat przed terminalem) Iliuszynów IŁ-76 na lotnisku w Mińsku.
    Ten egzemplarz należy do Białoruskiej linii Trans Avia Export i jest w wersji TD.



    https://www.jetphotos.com/photo/8677641



    Pozdrawiam, Airliner

  7. #7
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.
    zicherka and ruben323 like this.
    Pozdrawiam, Airliner

  8. #8
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Kilkadzesiąt minut przed moim odlotem z Mińska do Warszawy, przyleciała delegacja rządowa z Kazachstanu.
    Była asytsa wojska limuzyny itp. przyleciała Fokkerem 100 Kazachskiej linii Bek Air, ale niestety samolot postawili z boku a szyby na lotnisku nie tylko były brudne ale także posiadały brudne firanki
    Tym razem nie skorzystanie z rękawa przez LOT, było dla mnie okazją by zrobić zdjęcie tego samolotu z płyty. Fajny ten Fokker który ma bogatą przeszłość , rocznik 1995 a służbę rozpoczął od Brazyliskiego TAMu, potem operował dla Mandarin Airlines, Contactair, OLT Express, DenimAir, Greenland Express, Sky Greenland oraz od 2017 dla Bek Air.
    Samolot ten we wrześniu 2009 roku, miał spektakularne lądowanie bez podwozia w Sztuttgarcie (tak jak nasz 767) wtedy nosił numer rejestracyjny D-AFKE a wykonywał rejs dla Lufthansy z Berlina.


    https://www.jetphotos.com/photo/8697372

    https://www.jetphotos.com/photo/8697347

    https://www.jetphotos.com/photo/8697364




    Pozdrawiam, Airliner

  9. #9
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie


    Polecamy

    Jest to ostatni wyprodukowany, czyli najmłodszy na świecie Boeing 747 w wersji 300.
    Wedle danych z ubiegłego roku w służbie na całym świecie jest zaledwie 5 sztuk tego typu 747 należą do Irańskiej linii Mahan 1szt., Nigeryjskiej linii MaxAir oraz ten Białoruski egzemplarz.
    Maszyna jest dalej w służbie a zdjęcie zostało wykonane w Białoruskim Mińsku w ubiegłym roku.
    Samolot stoi w części przeznaczonej dla maszyn cargo na głównym lotnisku w białoruskiej stolicy,
    w towarzystwie kilkunastu towarowych rosyjskich maszyn czyli Iłów 76, Antonowów 12 i 26.
    Samolot ten należy do firmy z Białorusi Trans Avia Export, rocznik 1990.
    Maszyna ta miała bogatą przeszłość, a pierwszym jej użytkownikiem była Belgijska nieistniejąca już linia Sabena.
    Po sprzedaży firmie FSB została przerobiona na wersję towarową i służyła takim przewoźnikom jak Atlas Air reg. N24837, Polar Air Cargo, Air Atlanta Icelandic reg. TF-ARY, Air Bridge Cargo reg. VP-BIC, AG Air reg. 4L-ACE, Saudi Arabian Airlines a w 2016 roku trafiła na Białoruś.


    Wersja 300 podobno była najkrócej produkowaną serią zaledwie 2 lata, i wyprodukowano zaledwie 81 sztuk.


    https://www.jetphotos.com/photo/8875260

    A to wieczorny Aeroflot w barwach SkyTeam-u
    https://www.jetphotos.com/photo/8875204

    oraz Belavia na 737 w wersji 300
    https://www.jetphotos.com/photo/8875146


    Scorpio86, Concorde and BartEPBY like this.
    Pozdrawiam, Airliner

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •