Udalo sie wyskoczyc, niestety brak samochodu, pierwszy raz, i czeste zmiany podejsc, musialem sie sporo nachodzic. (przepraszam za brak PL znakow)
13.05.2017
UA4534- Bombardier CRJ-702
AC613- Airbus A321
DL3744- Bombardier CRJ-900LR
UA6156- Embraer E-175
9W234- Boeing 777-35RER
AC849- Boeing 777-333(ER)
TS387- Airbus A330-243
Boeing 777-333(ER)
LO45- Boeing 787-8 Dreamliner
Moja perla na tego Pana czekalem, SP-LRA lecialem do Toronto, a przy sobie mialem takze model SP-LRA, ktory kupilem w sklepie w okolicach lotniska
AC859- Boeing 787-9 Dreamliner
Zdjecie wykonala moja kobietka )
PR118- Boeing 777-3F6(ER)
A306, A313, A318, A319, A320, A20N, A321, A330 (23), A343, A359, A388, AT72, B712, B737 (23478), B757 (23), B763, B777 (2W), B787 (89), CRJ7, CRJ9, CRJK, DHC3, DHC8, ER4, E70, E75, E90, E95, F50, F70, PZL104, RJ85
B-1499 B789 HAINAN AIRLINES
C-FDCA A320 AIR CANADA
C-FHNP ERJ-190 AIR CANADA
G-VIID B772 BRITISH AIRWAYS
C-GHLM A333 AIR CANADA
A6-EUJ A388 EMIRATES
C-GDEN DHC-8-400 WESTJET
C-FIVQ B773 AIR CANADA
EI-EWR A332 AER LINGUS
C-FIUL B773 AIR CANADA
C-GPTS A332 AIR TRANSAT
B-2029 B773 CHINA SOUTHERN AIRLINES
TC-JJS B773 TURKISH AIRLINES
C-FNOE B789 AIR CANADA
C-FNND B772 AIR CANADA
C-FKSV B789 AIR CANADA
C-GGOF DHC-8-400 AIR CANADA
C-GIUB AIRBUS A321 AIR CANADA
N18101 ERJ-145 Trans States Airlines
Canon EOS 400D + 70D, MAK 127
Boeing 777-300ER (C-FITL) Air Canada
Boeing 787-9 (C-FVNB) Air Canada
Airbus A320-200 (C-FNVV) Air Canada
Boeing 787-9 (C-FRSE) Air Canada
Bombardier Dash 8-100 (C-FGQK) Air Canada Express
Airbus A319-100 (C-FZUH) Air Canada (Retro livery)
Boeing 737 MAX 8 (C-FSLU) Air Canada
Boeing 747-400 (PH-BFG) KLM
Boeing 787-9 (B-7837) Hainan Airlines
Boeing 777-300ER (C-FNNQ) Air Canada
Airbus A330-200 (EI-DIP) Alitalia
Boeing 777-300ER (F-GZNN) Air France (SkyTeam Livery)
Boeing 787-9 (G-ZBKA) British Airways
Boeing 787-9 (SP-LSA) LOT
Witam wszystkich...dzisiaj znalazlem te forum.
Zdjecie wziete w tamtym roku. A380 podchodzi na 05 w Toronto.
Ostatnio edytowane przez navaidstech ; 14-03-2020 o 01:10 Powód: Quick text edit.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Fajnie. Wrzucaj dużo fotek!
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Oczywiscie! Jak tylko bedzie dobra pogoda (i czas) to bede wrzucac na goraco.
Wziete pare lat temu z wiezy kontrolnej w Toronto. LOT-owiec taksuje Echo zaraz po ladowaniu na 23.
Air Canada B767, C-GAUN, number ogona 604.. tzw "Gimli Glider"
Zdjecie wziete w Toronto w 2007 dwa miesiace przez oddaniem samolotu do kasacji.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Szybowiec_z_Gimli
Jedyną pamiątkę co można dostać teraz (za jedyne $60) to tak zwany PlaneTag wybity z częsci ogona samolotu. Resza pewnie poszla na czesci zamienne.Nie wiem czy muzea (albo np. miejsca pod przydrożne bary?) biją się o egzemplarze 767, ale akurat ten konkretny może można było jakoś zachować...
https://planetags.com/products/boein...lider-tail-604
Ostatnio edytowane przez navaidstech ; 31-03-2020 o 14:23 Powód: Added quoted text
Jeśli ktoś jest zainteresowany zrobieniem spotu w Toronto w poniedziałek, 27 kwietnia 2020. Jezeli pogoda bedzie dobra to przeprowadzimy kontrolę lotu naszych systemów ILS. Nasz specjalnie wyposażony samolot przyleci z Ottawy i wykona serię podejść do pasa 06L (od około 10:43 AM) przez około 30 minut, ze złożonymi kołami. Samolot potem poleci do Hamilton, sprawdzi tam dwa systemy ILS, zatankować, a następnie powróci o 1:56 PM, aby wykonać podejscia do pasa 05. Typ samolotu: niebieski Canadair CRJ z logo Nav Canada z boku.
Nailepsze miejsca na spot to Convair Dr (06L) i Dixie miedzy Midway i Derry (05).
Pierwszy tzw "full length alignment run" na 06L. Video wziete wczoraj.
https://photos.google.com/album/AF1Q...xTpl9yQh2Q6ZuU
Zakładki