Więcej przykładów za rok 2004:
American Airlines 91,6mln
Delta Airlines 110mln
http://www.pasazer.com/czytaj.php?lp=2369Według statystyk przewozów pasażerskich w roku 2006 opublikowanych przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) wynika, że z usług linii lotniczej Ryanair skorzystała największa liczba pasażerów na świecie. Na drugim miejscu znalazła się Lufthansa, która przewiozła ponad 2 miliony pasażerów mniej.
Co za bzdura
A Southwest? I inni?
Może chodzi o ruch międzynarodowy ?
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Nie pierwszy i nie ostatni raz pasazer pisze co mu slina na jezyk niesie i niekoniecznie jest to zgodne z rzeczywistoscia. Uwagi na temat nierzetelnych informacji zbywaja smiesznymi wymowkami. Jak ktos lubi ogladac banery reklamowe to ten portal jest wlasciwym miejscemZamieszczone przez Witek
Witam,
od kilku dni trwa zamieszanie na znanym Wam portalu pasazer.com.
Co myslicie na ten temat?
Spora ilosc postow zostala usunieta.
Natomiast wszystkie posty zostaly skasowane pod art na temat Centralwings i temat zostal zamkniety.
Co sadzicie na ten temat?
Serwis ten wystartował gdy boom na latanie w Polsce rozpoczynał się na dobre, przekazywali informacje nt. nowych połączeń, robili fajne reportaże z różnych lotnisk, konferencji itp. Od paru miesięcy staczali się na dno i od wczoraj wg. mnie na tym dnie się znaleźli.
Dobrym przykładem jest to że przy informacji o nowym połączeniu W6 z POZ, pojawiło sie logo portu Poznań-Ławica co redakcja komentowała tym że nie chcą robić reklamy (hehe) linii W!ZZ, dziwne? Hmm, ale przy informacji nt. linii Norwegian już takie logo się pojawiło, tak jak i przy innych liniach które mają wykupione reklamy na tym serwisie.
Dla mnie oni są na dziennikarskim dnie i nie są oni dla mnie w żaden sposób wiarygodni.
Fajnie by było gdyby w ramach tego forum i serwisu www.lotnictwo.net powstał rzetelny serwis informacyjny nt. nowych połączeń, doniesień z Polskich lotnisk etc. Ale to już tak naprawdę zależy od adminów i właściciela serwisu lotnictwo.net
Wg mnie portal P. pozostawil swoje forum bez cenzury, kazdy na kazdego moze nawet dosc agresywnie wyrazac swoje opinie i obrazac innych.Zamieszczone przez BN
Dodatkowo w kontrowersyjnej sprawie zwiazanej z C0 gdy wypowiadalo sie kilkanascie osob i bodaj napisano 60 postow portal pasazer skasowal wszytskie i zablokowal temat.
Nie ladnie...
PS.Serwis informacyjny jest juz na lotnictwo.net.
Tylko że forum było moderowane i moderatorzy jeśli ktoś kogoś obrażał szybko reagowali, zresztą nie często to się zdarzało.Zamieszczone przez Airliner
Tutaj chodzi właśnie o dziwne działanie tego serwisu, niby rzetelni, ale poprzez takie szczegóły jak logo W6 i tłumaczenie się redakcji jakoś w dziwnym świetle stawiają to forum. Dla mnie jak napisałem, są od paru dni jednym wielkim bannerem z newsami pisanymi na zamówienie...
Tylko że chodziło mi o coś bardziej rozbudowanego, częste newsy, informacje dla pasażerów, sondy etcZamieszczone przez Airliner
Niestety dosc czesto do tego dochodzilo. Forum bylo moderowane slabo.Zamieszczone przez BN
Sam serwis tlumaczy to tym iz forum to tylko dodatek by wciagnac do dyskusji czytelnikow.
Ale jesli nie ma sie na tym kontroli (dobry przyklad moderowania to tak jak u Nas) to efekty sa marnie.
Nierzetelni, nie profesjonalni i na dodatek poszli na komercje. Znalezli nisze w rynku, wykorzystali sytuacje, mieli dobry pomysl i chwala im za to, niestety wyglada na to, ze nie robili tego z milosci dla lotnictwa a jedynie z checi zysku. A czytelnik glupi nie jest wiec coraz czesciej uzytkownicy portalu zaczeli mniej lub bardziej wyrazac swoja krytyke - gdyby redakcja serwisu byla bardziej inteligentna to wysluchalaby krytyki czytelnikow i byloby cacy - niestety karygodnym bledem byly aroganckie zachowania, nieodpowiadanie na maile oraz nagminne kasowanie niewygodnych postow. Pozniej wszystko potoczylo sie z gorki. Ciezko jest odbudowac raz zniszczone zaufanie totez jedyne wyjscie zmiana nazwy i rozpoczecie wszystkiego od nowa (???). Za duzo komercji.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Jak ktoś napisał na komentarzach na pasażer.com - wycięto to na drugi dzień zrobili sie "MEGA biznesmeny"... Proste portal upadł na dno i kwiczy! cenzura i chamstwo na każdym kroku - taki niby profesjonalny a stare newsy wiszą dniami/tygodniami... - muszą zacząć wszyscy o czymś trąbić i przegadać dopiero sie tam info pojawi) nawet kwestia wycięcia logo z tego co w gęstej wodzie można było zrozumieć maja umowę z tymi liniami które maja logo u nich czyli wszystko rozbija sie o $ a to już ostro w dol leci ten portal...
Latwo powiedziec o wiele trudniej zrobic. Wymaga to wiele czasu i poswiecenia od osob, ktore mialyby to powiedziec. Oczywste jest, ze musialby to byc serwis komercyjny, bo serwery kosztuja, przemieszczanie sie (reportaze z lotnisk itp.) a i nikt przez dluzszy czas tego za darmo robil nie bedzie. Komercyjny ale z umiarem i przede wszystkim serwis musialby byc przejrzysty - bez wciskania kitu, ze tylko robi sie to z zamilowania do samolotow. Ja z uwagi na zamieszkanie niewiele moge pomoc, ale obiecuje co jakis czas podsylac newsy z mojego rynku - oczywiscie za darmoZamieszczone przez BN
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Tematy z HydeParku i z serwisów lotniczych dotyczące pasażer.com scaliłem.
Tanie linie lotnicze Ryanair ogłosiły dziś (15.01)uruchomienie swojej 25 bazy operacyjnej w Birmingham, a co za tym idzie kolejnych trzech tras z Wielkiej Brytanii do Polski.
Od 18 czerwca uruchomiona zostanie trasa do Birmingham z Rzeszowa (loty w środy i niedziele), od 1 lipca z Gdańska (loty we wtorki, czwartki i soboty), a od 4 lipca z Bydgoszczy (loty w poniedziałki i piątki).
* Rzeszów - Edynburg (--3---7)
* Rzeszów - Bydgoszcz (--3---7)
* Bydgoszcz - Edynburg (1---5--)
* Edynburg - Bydgoszcz (1---5--)
* Gdańsk - Edynburg (-2-4-6-)
* Gdańsk - Bydgoszcz (-2-4-6-)
W pierwszym roku funkcjonowania nowych połączeń irlandzkie linie lotnicze przewiozą 100 tys. pasażerów na wszystkich trzech trasach, odpowiednio: 30 tys. z Rzeszowa, 40 tys. z Gdańska i 30 tys. z Bydgoszczy.
- Powodzeniem jakim cieszą się wszystkie trasy Ryanair z Polski zachecają nas do rozbudowy siatki połączeń. Już od czerwca każdy, kto będzie chciał udać się do miasta zwanego Wenecją Wielkiej Brytanii, aby zasmakować odrobiny świetnej sztuki, międzynarodowej kuchni i nocnego życia, czy też po prostu poszaleć na zakupach, będzie mógł to zrobić z Ryanair - mówi Tomasz Kułakowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ryanair w Europie Środkowej.
Paweł Cybulak
hehehe
Kilka dni temu uruchomiliśmy bułgarską mutację naszego serwisu. Portal Pytnik.bg (www.pytnik.bg) adresowany jest dla wszystkich planujących podróż lotniczą, do całej bułgarskiej branży lotniczo-turystycznej oraz osób zainteresowanych lotnictwem cywilnym w Bułgarii.
Portal zawiera podstawowe działy informacyjne, przeglądy prasy, rozkłady lotów, opinie o przewoźnikach, forum dyskusyjne, informacje o nowych połączeniach, informacje o liniach lotniczych operujących z/do Bułgarii czy opisy lotnisk docelowych.
To nasz kolejny już projekt. W lutym 2007 roku uruchomiliśmy rumuński portal Pasagair.ro (www.pasagair.ro)
- Potencjał dwóch nowych krajów członkowskich (Rumunii i Bułgarii) jest porównywalny z potencjałem Polski w 2004 roku, kiedy wstępowała do Unii Europejskiej - mówi Paweł Cybulak redaktor naczelny Pasazer.com
Zakładki