Tańsze body a resztę na dobre szkło
Mizuu rada generalnie dobra, a ja przewrotnie poradzę, żeby kolega wydał jeszcze mniej na body i kupił 500D
________________________________________
Pozdrawiam, Krzysiek.
"If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.
40d - świetny aparat, bardzo dobry do spottingu. Jakiś radykalnych zmian w stosunku do 30d nie ma ale parę bajerów zawsze do przodu No może, że różnica w cenie będzie spora to bierz 30d - to też bardzo dobra maszyna.
albo 400d , albo 450d
Generalnie różnica pomiędzy xxd a xxxd jest spora na korzyść xxd (na ten temat duuużo już napisano w google) - zresztą trudno żeby było inaczej.
I myślę, że warto zainwestować pomimo wszystko w wyższą serię.
aparat + kilka obiektywów i lampa
Dzięki za podpowiedzi, a czy Sigma 135-400 f 4-5.6 bez OS będzie dobrym uzupełnieniem do spotingu ?
Co do 400D, 450D, 500D to nie chce żadnego z nich - tak jak napisał Tangier, wole zainwestować w wyższa serie.
Ostatnio edytowane przez Staford ; 10-10-2010 o 08:26
Canon 40D + 17-85 IS USM + 70-300 IS USM
Pozdrawiam Sławek
aparat + kilka obiektywów i lampa
A jak sprawuje się twoja L bo z tego co widze to masz 70-200?
Czy 200 to nie za mało do samolotów ?
Ostatnio edytowane przez Staford ; 10-10-2010 o 08:27
Canon 40D + 17-85 IS USM + 70-300 IS USM
Pozdrawiam Sławek
Tiaa, dobry obiektyw to podstawa
Jako posiadacz takiego samego szkła odpowiem - czasem za mało, na pokazach zawsze za mało do zdjęć w powietrzu (poza zespołami), na lotniskach generalnie ok, choć momentami brakuje ogniskowej. Ale obiektyw to cudo w jako tako przystępnej cenie. Jeśli zamierzasz oprócz spottingu zajmować się inną fotografią to polecam, jeśli tylko spotting - odradzam
Zakładki