W setkach stóp: FL350=350*100=35 000 ft
Mówiąc precyzyjnie, nie musi to być rzeczywista wysokość 35 000 stóp, ale to nieważne - skoro wszyscy mierzą wysokości w ten sam sposób, to nie powinni na siebie powpadać w powietrzu.
Tak.
Squawk Callsign (znak wywoławczy): Jet Airways, rejs 121
GroundSpeed (prędkość względem powierzchni Ziemi) 539 (węzłów)
Track (kurs) 92 (w stopniach kątowych - akurat ten samolot leci na wschód, do Singapuru)
Registration (nr rejestracyjny) 9V-SWF (Singapore Airlines)
Tak.
Wszystko to masz opisane w karcie Preferences piopawlu w punkcie Plane tag;
w polach Line1 i Line2 masz symbole danych, które piopawlu wyświetla ci teraz, a pod spodem są rodzaje zmiennych, które mogą być wyświetlane, jeśli je powpisujesz do pól Line1 i Line2.
Jeśli już, to nie posty po kilkanaście stron, ale całe tematy.
Jak chcesz wyszukiwać pojedyncze posty, zaznaczasz na dole opcję Posty (po lewej, obok przycisku Szukaj)
Tak, to ten.
Airframes rozpoznaje też kombinację 6 cyfr/liter (numer ICAO24, inaczej Hex), jeśli wpiszesz ją w najniższym okienku. Twój Tunisair ma 029126 (podany w 9 kolumnie tabeli z twojego screenu).
B773 Singapore z twojego przykładu z góry ma 76CEE6. Jak wpiszesz to, gdzie trzeba w airframes, wyświetli ci się reg 9V-SWF.
Zakładki