Strona 1 z 84 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 1680
Like Tree313Likes

Wątek: Flightradar24

  1. #1
    Awatar cibarius

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Białogard

    Domyślnie Flightradar24


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez michalek
    Michalek, nie zastanawiałeś się nad delikatną zmianą tła strony gdzie są wyświetlane dane o samolotach? Juz mówię o co chodzi. Radar i jego dane są bardzo czytelne, ale pod warunkiem, że się jest w pomieszczeniu, niestety na czarnym tle, gdy się wyjdzie na dwór lub mamy jasno oświetlony pokój nic nie widać, a gdy jeszcze świeci słońce to staje się to prawie niewykonalne aby coś zobaczyć.Pozdrawiam

    P.s Acha Michalek możesz mi powiedzieć w jakich temperaturach może pracować urządzenie SBS ?

  2. #2
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cibarius
    Cytat Zamieszczone przez michalek
    Michalek, nie zastanawiałeś się nad delikatną zmianą tła strony gdzie są wyświetlane dane o samolotach? Juz mówię o co chodzi. Radar i jego dane są bardzo czytelne, ale pod warunkiem, że się jest w pomieszczeniu, niestety na czarnym tle, gdy się wyjdzie na dwór lub mamy jasno oświetlony pokój nic nie widać, a gdy jeszcze świeci słońce to staje się to prawie niewykonalne aby coś zobaczyć.Pozdrawiam

    P.s Acha Michalek możesz mi powiedzieć w jakich temperaturach może pracować urządzenie SBS ?
    Zmiana tla jak narazie nie jest aktualna, ale w przyszlosci bedzie zupelnie inna mapa.

    Co do temperatury niewiem, powinno byc podane na stronach sbs-1/airnav. Moj jeden radar (sbs-1) jest na dworze pod dachem i przetrzymal juz 2 zimy bez problemu (a temperatura spadala pewnie do -20).

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2008

    Domyślnie

    co oznacza ten czerwony kwadracik ??


    KILK ><

  4. #4
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    A ja mam taka prosbe do naszych znawcow radarow o krotka legende. Co oznaczaja kolory w napisach np. jeden jest na żolto a drugi na bialo albo niebiesko. A pozatym czemu sa rozbierznosci miedzy obrazami z radarow np. na radarze warszawskim http://butik.luftbrandzlung.org/radar.htm widac samolot lotu LO 01 a na skandynawskim radarze juz go niema http://www.flygradar.nu/flygresor.php i jest tak y wieloma samolotami ye na jednych sa a na drugim go niema. Z gory wielkie dzieki za wytlumaczenie!




    Networking the world.

  5. #5
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    http://www.flygradar.nu/flygresor.php ma dane z sieci AirNav = 5-6 min opoznienia.

    http://www.flygradar.nu/svealand.php
    http://www.flygradar.nu/stockholm.php
    http://www.flygradar.nu/goteborg.php
    http://www.flygradar.nu/ostersjon.php
    maja 1-2 min opoznienia.

    Kolory byly wiele razy opisywane, a jak ktos nie chece czytac to wytarczy spojrzec i pomyslec troche, to moze samemu sie domyslec.

    Za miesiac bedzie nowy radar nad polnocna szwecja jezeli kogos to intresuje

    A tak wogule chcialem powiedziecz ze nie odpowiadam na pytania, wysylane prywatnie, w sprawie pomocy instalacji sbs. Niemam niestety mozliwosci prawie codziennie na te same pytania odpowiadac. Na ogolne pytania chetnie w forum odpowiem, ale pomagac komus codziennie z instalacja to juz przekracza moje mozliwosci.

  6. #6
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Ja ostatnio sie przeprowadzalem i dlatego radar sztokholmski tez nie dziala, bedzie dzialac jak elektryk mi pociagnie prad na strychu. Radar nad poska ma jakis problem z antena, niewiem kiedy bede w stanie ta zalatwic. Oprucz tego w poniedzialek dostane 3 nowe sbs-1 z czego jeden postawie w polnocnej szwecji. Gdzie pozostale umieszcze jeszcze niewiem. No i jak czasu starczy to do bazy danych wprowadze prawie 200 zaleglych zamolotow i B768

  7. #7
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie


    Stoja na mojim biurku i czekaja na nowe zadania

  8. #8
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Moglbym postawic jeden radar w polodniowej polsce, ale musze miec gdzie go postawic, a na dzien dzisiajeszy niemam takiego miesjsca.

  9. #9
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Chudy
    michalek, na jakiej wysokosci taki radarek powinien byc ? Byc moze mam pewne dobre miejsce w centralno-zachodniej polsce, jest to dokladnie komin firmy, ktorej zarzadem jest pewna bardzo dobrze znana mi osoba wiec mozna byloby sie jakos moze i dogadac, a mysle ze zasieg bylby naprawde dobry Jak znajde info podma wysokosc NPM...

    Pzdr.
    Nie musi byc bardzo wysoko, ale musi miec pelna widocznosc na 360 stopni, no i musi byc mozliwosc podlaczenia 220v w promieniu 5 metrow od anteny. No i internet musi byc oczywiscie.



    Tak wyglada antena radaru Sztokholm ( http://www.flygradar.nu/stockholm.php ) polozona jakies 10 km na polodnie od napisu ESSB. Dom stoji "jedyne" 45 metrow nad poziomem morza, antena zamontowana odrazu na dachu, bez zadnego masztu, i jak widac widocznosc w strone horyzontu (zachod) jest bardzo dobra i dlatego tez zasieg na radarze.
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 11-12-2010 o 08:40 Powód: Scalone dwa posty.

  10. #10
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Neostrada starczy, nawet mozna ewntualnie na 3G/UMTS jechac.

    Prawnie? Bylo dyskutowane wiele razy. Z tego co wiem udostepnianie informacji typu "Broadcast" nie jest zabronione.

  11. #11
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie



    No juz niedlugo chyba ten radar bedzie dostepny

  12. #12
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    smugi bedzie mozna sobie samemu ustawiac



    dobrze ze okienko DOS zakrylo adres nowego radaru

  13. #13
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Maja transponder ADS-B::

    * Airbus (A300, A310, A318, A319, A320, A321, A330, A340, A380)
    * BAe ATP
    * BAe Avro RJ85
    * BAe Avro RJ100
    * Boeing 737
    * Boeing 747
    * Boeing 757
    * Boeing 767
    * Boeing 777
    * Fokker 70
    * Fokker 100
    * Gulfstream V
    * Nowsze Tupolev

    Niemaja transponder ADS-B:

    * ATR-42
    * ATR-72
    * Boeing 727
    * Bombardier Dash 8
    * Bombardier CRJ
    * Embraer
    * Fokker 50
    * McDonnell Douglas MD
    * Saab 340
    * Saab 2000

  14. #14
    Awatar cibarius

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Białogard

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor
    Nie mają Iły-76
    Jeden ma 8) widziałem na własne oczy na radarku.Chyba ,że to błąd w bazie.Pozdrawiam

  15. #15
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Oczywiscie jest pelno wyjatkow, nawet sa 737 i 747 ktorych nie widac na radarze.

  16. #16
    Awatar b 737

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Staszów

    Domyślnie

    O! kurde Panowie jak zobaczyłem zasięg to szczena opadła
    Pozdrawiam G

  17. #17
    Photo Screener
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wspaniały zasięg!! Pieknie! Szacunek!
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 16-09-2010 o 09:21

  18. #18
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Ten zasieg to iniciatywa wlasciciela radaru Stavanger (ENZV), podlaczyl sie do jakies magicznej sieci

  19. #19
    Awatar pbciderek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    nie wierze

    oby tak zostało na przyszłość!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  20. #20
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Wygląda to niesamowicie, i daje wyobrażenie ile tego żelastwa jest w powietrzu Brawo!!

Strona 1 z 84 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 10-08-2016, 09:45
  2. 01-04-2016, 02:14
  3. 16-03-2016, 17:33
  4. 06-02-2016, 12:18
  5. 19-01-2016, 06:48
  6. 27-06-2015, 18:43
  7. 16-06-2015, 13:08
  8. 10-06-2015, 08:25
  9. 05-05-2015, 14:53
  10. 26-04-2015, 07:48
  11. 01-04-2015, 09:45
  12. 27-02-2015, 12:00
  13. 27-02-2015, 04:10
  14. 16-01-2015, 06:42
  15. 10-01-2015, 08:57
  16. 27-11-2014, 19:52
  17. 24-11-2014, 07:13
  18. 31-10-2014, 19:42
  19. 01-10-2014, 18:31
  20. 27-08-2014, 19:33
  21. 18-08-2014, 16:26
  22. 17-08-2014, 08:58
  23. 29-07-2014, 20:12
  24. 29-07-2014, 20:11
  25. 29-07-2014, 20:10
  26. 28-07-2014, 13:43
  27. 23-07-2014, 16:41
  28. 17-07-2014, 19:34
  29. 19-06-2014, 17:22
  30. 17-06-2014, 17:14
  31. 06-05-2014, 09:35
  32. 27-04-2014, 08:58
  33. 18-04-2014, 23:27
  34. 08-04-2014, 20:12
  35. 26-03-2014, 13:56
  36. 21-03-2014, 17:14
  37. 19-03-2014, 13:48
  38. 17-03-2014, 21:51
  39. 01-03-2014, 11:24
  40. 27-01-2014, 19:13
  41. 22-01-2014, 15:35
  42. 21-01-2014, 22:20
  43. 18-01-2014, 23:53
  44. 06-01-2014, 11:58
  45. 31-12-2013, 07:17
  46. 27-12-2013, 14:09
  47. 23-12-2013, 08:06
  48. 18-12-2013, 17:54
  49. 17-12-2013, 23:36
  50. 13-12-2013, 10:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •