Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Lockheed
    Goście

    Domyślnie Problem z B744 FSX


    Polecamy

    Nigdy nie lądowałem Boeingiem 747-400. Dlaczego... Nigdy nie udało mi sie dolecieć do końca trasy. Otóż lece sobie na FL260 (jestem w trakcie wspinaczki na FL300) z prędkością 340KIAS i pełnym bakiem paliwa nagle na ekraie pojawia sie napis "STALL" prędkość gwałtownie spada do 230, samolot podnosi dziób do góry i spada. Wyłączyłem AP i jak najszybciej nabrałem prędkości do 350KIAS a B744 dalej spadał(!). Nie dzieje sie to pierwszy raz. Tak samo było na trasie Warszawa - Paryż. Co sie dzieje? Czy to moja wina, czy coś źle robie? Proszę o pomoc.
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:24

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    LBN

    Domyślnie Re: Problem z B744 FSX

    Cytat Zamieszczone przez Lockheed
    Nigdy nie lądowałem Boeingiem 747-400. Dlaczego... Nigdy nie udało mi sie dolecieć do końca trasy. Otóż lece sobie na FL260 (jestem w trakcie wspinaczki na FL300) z prędkością 340KIAS i pełnym bakiem paliwa nagle na ekraie pojawia sie napis "STALL" prędkość gwałtownie spada do 230, samolot podnosi dziób do góry i spada. Wyłączyłem AP i jak najszybciej nabrałem prędkości do 350KIAS a B744 dalej spadał(!). Nie dzieje sie to pierwszy raz. Tak samo było na trasie Warszawa - Paryż. Co sie dzieje? Czy to moja wina, czy coś źle robie? Proszę o pomoc.
    Jestem w 99,9% pewnien, że masz za wysoką wartośc vertical speed (V/S)

    89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.

  3. #3
    Lockheed
    Goście

    Domyślnie

    No niewiem bo V/S to 1800ft`s. Zawsze wznosze sie z tą predkością i nigdy problemów nie było w mniejszych samolotach

  4. #4
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie

    Pewnie masz zbytnio obciążony samolot. Poczytaj też o "step climb".

    http://en.wikipedia.org/wiki/Step_climb

    Pzdr.
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


  5. #5
    Lockheed
    Goście

    Domyślnie

    Możliwe, leciałem na pełnych bakach

  6. #6

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ja zawse latam na pelnych bakach, nie moge jakos zabrac sie do licenia paliwa. Twoj przypadek jest bardzo dziwny i szczerze mowiac ciezko stwierdzic co sie dzieje. Ja podcas lotu 744 na poczatku (tak do poziomu 15000) wznosze sie na V/S w okolicach 2500 i nic sie nie dzieje. Fak samolot troche zwalnia (to jasne) ale oprocz tego wszystko gra. Na jakich klapach startujesz ?
    Pilot wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance




  7. #7
    Lockheed
    Goście

    Domyślnie

    Przeważnie startuje na klapach 20. Ale wznoszę sie bez klap ( tak mam w checkliście). A latam na bakach 100% ponieważ nie rozumiem szacowanego zużycia i ile boeing może zabrać, z tego co wiem to chyba 38110lbs

  8. #8

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Klapy wpadly mi do glowy jako pierwsze ale rzeczywiscie, ty piszesz o wznoszeniu sie na wieksze wysokosci wiec klapy nie maja tu nic do tego. Nie mam pojecia co moze byc problemem.

    Przeinstalowanie systemu To dobre podobno na wszystko.

    Ja mam np. problem, że nie mogę zapisać stanu gry ani nie mogę wyjść do mapy podczas lotu bo mi sie zawiesza i wyskakuje do Windowsa. A jak wlacze panel radia to na chwile siada mi grafika. W moim przypadku przeinstalowanie systemu nic nie dalo :/ Co ciekawe takie szopki zaczely sie w momencie zainstalowania Acceleration z tymi wszystkimi service packami.
    Pilot wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance




  9. #9
    Lockheed
    Goście

    Domyślnie

    A ja bez Acceleration nie mogłęm latać. Po godzinie wyłączał mi sie komputer (problem był na forum). Później na jakieś 2-3 tyg. było dobrze, ale znów zaczął sie wyłączać. Gdy zainstalowałem Acceleration, nie było i nie ma problemu.

  10. #10
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Lockheed
    No niewiem bo V/S to 1800ft`s. Zawsze wznosze sie z tą predkością i nigdy problemów nie było w mniejszych samolotach
    Masz moze ustawiona szybkosc V/S na stale podczas wspinaczki? Jesli tak to STALL bedzie murowany wczesniej czy pozniej. W pelni zaladowany 747 nie wyrobi sie z 1800 ft/m na wysokosci FL260. Polecam uzywac albo VNAV albo FLCH, nigdy nie V/S w czasie wspinaczki. V/S jest jedynym modem autpilota gdzie na ma "speed protection". Jak bys pokzal zdjecie panelu zaraz przed tym STALL to pewnie latwo mozna by zidentyfikowac twoj blad.

    Inna odlegla mozliwosc to ze uzywasz pogody z internetu albo jakis inny program pogodowy. Te programy sa znane z wprowadzaniem zamentu.

    A tak wogole to radze przerobic pare lekcji jakie PMDG wypuscila na ten samolot - to skomplikowana symulacja i bez przerobienia podstaw nie masz szans.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •