Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 24
  1. #1
    Awatar b 737

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Staszów

    Domyślnie Problem z samolotem


    Polecamy

    Ściągnąłem stąd MD www.wspilots.com wszystko ładnie pięknie wrzuciłem gau i fx, gdy zaladowal sie samolot wyszedł taki komuikat

    o jakie dźwięki mu chodzi?
    może spotkał się już ktoś z takim problem i wie jak go rozwiązać ?
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:33
    Pozdrawiam G

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPKT ils27

    Domyślnie

    Folder Sound powinien pozostać w głównym katalogu samolotu (nie przenosisz go) - to bardzo słabiutki model :/

  3. #3
    Awatar b 737

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Staszów

    Domyślnie

    Jest tam ten folder.
    Pozdrawiam G

  4. #4
    Awatar kłantas

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    YMML/EPKT

    Domyślnie

    Pomyslalem, zeby to napisac tutaj . A wiec sytuacja stoi tak : po co latas w fs2004 samolotami na fl380, fs420, fs250 jezeli teren pozwala np. na fl80? Nie rozumiem tego. Gdy lece np. z okecia do newark atc mi wali zebym na fl380 sie wzbil, przy czym jak lece nawet na fl320 to samolot leci krzywo ;/ tzn. dziób jest podniesiony do góry i lece (czyt. tocze sie) z predkoscia ledwo 190 ;/. Dla czego tak wysoko trzeba leciec i meczyc samolot? Albo fl380 jak nieraz zauwaze na jakims radarze leci wizzair albo co innego, to az mnie sciska z ciekawosci, po co tak wysoko?!. Jezeli ja w 767 na fl320 lece prawie pod katem 30 stopni, to wizz na fl380 taki a320 leci chyba pionowo i predkosc ma z 150. Serio nie wiem, moze to przez fs, taki bug jakis czy co :/ :/ :/ :/
    Use makes mastery

  5. #5
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Jak planujesz lot IFR to tam sobie ustawiasz na jakiej wysokości chcesz lecieć i wtedy wznosisz się na tą wysokość, a ATC na 100% nie będzie ci się czepiać.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  6. #6
    Awatar harrier

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Koluszki

    Domyślnie

    Im wyżej tym mniejsze spalanie paliwa. Czasami jak samolot ma długą trasę i jest ciężki to najpierw leci np na Fl330. W miarę spalania paliwa jest lżejszy i np wtedy prosi o jakiś wyższy FL.
    Canon EOS 60D + Canon EF 70-200 f/4 L IS USM

  7. #7
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kłantas
    Jezeli ja w 767 na fl320 lece prawie pod katem 30 stopni
    Coś musisz robić źle skoro lecisz pod kątem 30 stopni. Nie wiem co, bo nie mam dużego doświadczenia w tej kwestii, ale takie coś nigdy mi się nie zdarzyło (latam od pół roku). Wydaje mi się, że albo jesteś za ciężki, albo dajesz za mało "gazu".
    Pozdrawiam, Pluxe

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Kłantas, czy mógłbyś opisać problem jeszcze raz, tym razem po Polsku?

  9. #9

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kłantas
    Pomyslalem, zeby to napisac tutaj . A wiec sytuacja stoi tak : po co latas w fs2004 samolotami na fl380, fs420, fs250 jezeli teren pozwala np. na fl80? Nie rozumiem tego. Gdy lece np. z okecia do newark atc mi wali zebym na fl380 sie wzbil, przy czym jak lece nawet na fl320 to samolot leci krzywo ;/ tzn. dziób jest podniesiony do góry i lece (czyt. tocze sie) z predkoscia ledwo 190 ;/. Dla czego tak wysoko trzeba leciec i meczyc samolot? Albo fl380 jak nieraz zauwaze na jakims radarze leci wizzair albo co innego, to az mnie sciska z ciekawosci, po co tak wysoko?!. Jezeli ja w 767 na fl320 lece prawie pod katem 30 stopni, to wizz na fl380 taki a320 leci chyba pionowo i predkosc ma z 150. Serio nie wiem, moze to przez fs, taki bug jakis czy co :/ :/ :/ :/
    to się nazywa indicated speed, tak naprawdę ( true airspeed ) masz ok 450 kts przy prędkości na autopilocie 0.8 Ma

  10. #10
    Awatar kłantas

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    YMML/EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kaczorra
    to się nazywa indicated speed, tak naprawdę ( true airspeed ) masz ok 450 kts przy prędkości na autopilocie 0.8 Ma
    czyli ze za szybko lece?
    Use makes mastery

  11. #11
    Awatar kłantas

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    YMML/EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez boeing787
    Kłantas, czy mógłbyś opisać problem jeszcze raz, tym razem po Polsku?
    Chodzi mi o to, że gdy lece wysoko, na przykład na FL380 to unosi się przód samolotu, i lecę ok 190 IAS. A z tego co wiem, to samoloty latają na tych wysokościach i z normalną prędkością i w "poziomie", i nie wyobrażam sobie, aby np. 9 godzin samolot leciał z podniesionym dziobem, a u mnie w fs tak otóż się dzieje.
    Use makes mastery

  12. #12
    Awatar piotr-pajor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Leci się na dużym FL-u aby spalać mniej paliwa a jednocześnie lecieć szybciej, spowodowane to jest gęstością powietrza na tej wysokości . Samolot pokazuje Ci prędkość jako TAS i IAS, czyli prawdziwa względem ziemi i prędkość względem powietrza, która będzie dużo mniejsza niż TAS na wysokim FL-u.

    Samolot leci pochylony bo tak jest wyważony, zawsze jak się leci w poziomie to dziób jest uniesiony, jeśli leciałeś kiedyś samolotem to zauważyłeś to że przód samolotu jest wyżej niż jego ogon. Jest to widoczne
    Nikon D90 + MB-D90 + Nikkor 70-300 mm VR + Nikkor 18-105 mm VR + Nikkor 50mm F1.8 + DigiMate III plus z dyskiem 120 GB

  13. #13
    Awatar piotr-pajor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Polecam zakup[ biletu do Londynu lub gdzieś jakimś Low Costem to zobaczysz, że samolot leci pochylony :P
    Nikon D90 + MB-D90 + Nikkor 70-300 mm VR + Nikkor 18-105 mm VR + Nikkor 50mm F1.8 + DigiMate III plus z dyskiem 120 GB

  14. #14
    Awatar kłantas

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    YMML/EPKT

    Domyślnie

    Ok... A gdzie widać prędkość TAS?
    Use makes mastery

  15. #15

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie



    szukaj

    PS. To boeing 738 od PMDG

  16. #16
    Awatar piotr-pajor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Autobrake na 3 spora prędkość i klapy na 15

    na konwojery benkiem to nie wygląda bo masz autobrake armed wiec pax-y nie są bezpieczne !
    Nikon D90 + MB-D90 + Nikkor 70-300 mm VR + Nikkor 18-105 mm VR + Nikkor 50mm F1.8 + DigiMate III plus z dyskiem 120 GB

  17. #17

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    prędkość liczona przez FMC ( uwzględnine + 5kts ) a na ile miały być klapy skoro tak FMC podało?

  18. #18
    Awatar piotr-pajor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    coś nie czuję, aby FMC dało 138 kts do klap 15

    autobrake 3 to sporo jak na tak długi pas,
    Nikon D90 + MB-D90 + Nikkor 70-300 mm VR + Nikkor 18-105 mm VR + Nikkor 50mm F1.8 + DigiMate III plus z dyskiem 120 GB

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    nie pamiętam dokładnie bo to z miesiąc temu było :P

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez piotr-pajor
    autobrake 3 to sporo jak na tak długi pas,
    Skąd wiesz jak długi jest pas?

    Co to za lotnisko w ogóle?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •