-
Własne malowania nei działają
Polecamy
Witam!
Zrobiłem własne malowania do F-16 viper PAF(Polish Air force xD) otworzyłem orginalne tekstury programem DXTBmp,zapisałem je na DDS i przerobiłem w photoshopie,zapisałem.Odpaliłem znowy DXTBmp,zapisałem jako Bmp 32bit(czy jakoś tak).Odpalam FS,wybieram F-16 i widzę tylko szarą teksture.
Co "spieprzył*m"?
Dodam że robie według tuta.
PS:TO jest FS2004
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:35
-
a ja mam inne pytanie:skąd wziąć samo malowanie, żeby nałożyć teksturę na samolot? Czy może trzeba z samolotu wyciąć samo malowanie?
Nikon P90, UL 984, UL 986, UP 746, UM 857
-
otwórz oryginalne tekstury w DXTBmp a potem zapisz je jako 24 bit BMP Image, poprzerabiaj je sobie a później spowrotem je zapisz jako bmp 32 bit File--->Save as---->Extended Bitmap ( i tam wybierz Extended 32bit)
-
Brian May, zalezy jak orginalne textury były zpisane. (wiele razy robiłem malowania). Np. jesli malowania były zapisane w DXT3(4,5,6) to po pomalowaniu textur zapisz je (w DXTBmb) spowrotem w format DXT(czy w jakim tam były zapisane na początku). Powinno wszystko chodzić. Oczywiście nie zapominając o przeróbkach w pliku Aircraft
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki