Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Kluszkowce, Poland

    Domyślnie Własne malowania nei działają


    Polecamy

    Witam!
    Zrobiłem własne malowania do F-16 viper PAF(Polish Air force xD) otworzyłem orginalne tekstury programem DXTBmp,zapisałem je na DDS i przerobiłem w photoshopie,zapisałem.Odpaliłem znowy DXTBmp,zapisałem jako Bmp 32bit(czy jakoś tak).Odpalam FS,wybieram F-16 i widzę tylko szarą teksture.
    Co "spieprzył*m"?
    Dodam że robie według tuta.

    PS:TO jest FS2004
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:35

  2. #2
    Awatar Sonqer

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Wys. Strzyż. / EPRZ

    Domyślnie

    a ja mam inne pytanie:skąd wziąć samo malowanie, żeby nałożyć teksturę na samolot? Czy może trzeba z samolotu wyciąć samo malowanie?
    Nikon P90, UL 984, UL 986, UP 746, UM 857

  3. #3
    Awatar QuCyk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM

    Domyślnie

    otwórz oryginalne tekstury w DXTBmp a potem zapisz je jako 24 bit BMP Image, poprzerabiaj je sobie a później spowrotem je zapisz jako bmp 32 bit File--->Save as---->Extended Bitmap ( i tam wybierz Extended 32bit)

  4. #4
    Lockheed
    Goście

    Domyślnie

    Brian May, zalezy jak orginalne textury były zpisane. (wiele razy robiłem malowania). Np. jesli malowania były zapisane w DXT3(4,5,6) to po pomalowaniu textur zapisz je (w DXTBmb) spowrotem w format DXT(czy w jakim tam były zapisane na początku). Powinno wszystko chodzić. Oczywiście nie zapominając o przeróbkach w pliku Aircraft

  5. #5

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Kluszkowce, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Już wszystko działa zapisywałem w złym formacie.
    Wielkie dzięki za pomoc :* xD

    Efekty można zobaczyć w Symulatory lotnicze - Screeny

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •