Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Awatar Rawlings

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Podejście proceduralne


    Polecamy

    Nie za bardzo rozumiem jak wykonać takie milutkie i poprawne lądowanie. Jakie są te prędkości itd. bo ja nie rozumiem za bardzo o co chodzi. Innym słowem proszę o radę jak wykonać poprawne lądowanie...

    PS Co oznacza komenda ,,glideslope"? I czy da się jakoś ustawić żeby w FSX były chmury kondensacyjne?

    Z góry dzięki za pomoc
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 22:56
     

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A może najpierw poczytać manuale, poćwiczyć lekcje z płyty...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

     

  3. #3
    Awatar Blank

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ZCH
    NIKON D5100, , MTO 11CA
     

  4. #4
    Awatar Rawlings

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Znam te wszystkie strony, ale chciałbym się nauczyć wylądować ładnie i gładko. Czy mógły ktoś mi napisać na czym polega takie lądowanie? Przypominam że chodzi mi o to, żeby ładnie wyszło. Proszę tylko o rady jak wykonać takie lądowanie. Ktoś mi coś podawał że prędkość 130-140, klapy 40. Chcę tylko wiedzieć jak wylądować jak w realu i jakie są np. jeszcze wysokości. Dodam, że potrafię lądować na ILS i jeśli ktoś powie gdzie się ustawia w FMC klapy itp. to też zrobię.
    Ostatnio edytowane przez Rawlings ; 09-05-2009 o 11:19
     

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2008

    Domyślnie

    To na " tych wszystkich stronach" masz to dokładnie rozpisane !
     

  6. #6
    Awatar Rawlings

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Przeczytałem poradnik podejścia ILS na Aviation, trochę pomogło. Mam tylko kilka pytań, proszę odpowiedzcie. Czy jak wciśnę APP w 735 to się go wyłącza po pewnym czasie? I o co chodzi z glide slope? Tylko tyle chcę wiedzieć
     

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rawlings Zobacz posta
    Przeczytałem poradnik podejścia ILS na Aviation, trochę pomogło. Mam tylko kilka pytań, proszę odpowiedzcie. Czy jak wciśnę APP w 735 to się go wyłącza po pewnym czasie? I o co chodzi z glide slope? Tylko tyle chcę wiedzieć
    Jak możesz umieć lądować ILS, nie wiedząc co to jest glideslope.
     

  8. #8
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Guzik APP wyłącza się dopiero przed przyziemieniem. Kojarzy mi się, że musi być to powyżej 200ft na radio alt (nad ziemią), ale tutaj niech się wypowie ktoś, kto zna procedury. A wpisz sobie glideslope chociażby do angielskiej wikipedii albo wpisz to w google Na pewno coś wyskoczy. Ale jest to dość intrygujące, że umiesz robić podejście z ILS nie wiedząc co to glideslope...
    Pozdrawiam, Pluxe
     

  9. #9

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    200ft to przy ILS CAT I, dla CAT II CAT III a, b, c są też inne wysokości. Wszystko jest na aviatio.home.pl.
     

  10. #10
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]
     

  11. #11
    Awatar Rawlings

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dzięki wszystkim za pomoc, ale chciałbym wiedzieć co robić bo cały czas słyszę komunikat glide slope a wy cały czas nie chcecie powiedzieć co to. Co do tego z lądowaniem ILS to proste, jak mam ustawić częstotliwość i naprowadzanie i ląduje. Tylko ostatnio długo nie latałem i mi coś nie wychodzi i stale słyszę glide slope, więc chcę wiedzieć o co chodzi.
    Ostatnio edytowane przez Rawlings ; 09-05-2009 o 17:59
     

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Temat zamykam - jak kolega oczekuje wskazówek typu: wciśnij to, pokręć tamtym to pomylił adres. To jest forum dla miłośników lotnictwa, a nie dla leni, którym się nie chce przejrzeć manuala.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

     

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •