Na pewno REX. Pamiętam na forum aztec ( chyba ) był kiedyś link do lepszych świateł samolotów i na lotnisku, ale nie pamiętam co to było. Do tego Active Sky i przeróżne dodatki typu Switzerland Pro, czy FTX Australia.
Cześć,
Piszcie tu jakich programów używacie do urealnienia FSa (np. lepsze tekstury ziemi, wody, efekty specjalne...)
Pzdr.,
Filip
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 22:08
Ja ściągnąłem z AVSIM:
- Tekstury trawy
- Tekstury wody
- Airport Enviromental Upgrade 7 (czy jakoś tak)
- i jeszcze poprawione światła zarówno w scenerii autogen jak i nie autogen
Pozdrawiam, Pluxe
Witaj moim zdaniem podstawa to Global 2008 czyli dokładniejsze odwzorowanie terenu niż w czystym FSX do tego powinieneś się zastanowić gdzie najwięcej latasz jeśli to np Europa to polecam obowiązkowo Ultimate Terrain - Europe te produkty to moim zdaniem obowiązkowa podstawa
FS Global to tylko mesh, czyli siatka wysokości. Mesh można też za darmo ściągnąć z internetu.
Do poczytania:
http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?t=9008
http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?t=6205
http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?t=2311
http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?t=6195
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Ja używam:
- FS2004 - Ground Environment Pro
- Flight1 ULTIMATE Terrain EUROPE FS2004 z ULTIMATE Terrain EuroCity West and East Europe (poprawia wygląd miast, dodaje mniejszcze miasta, miasteczka i większe wsie, poprawia też drogi i tory kolejowe, rzeki itp)
- Jakiś Mesh Polski
- FS2004 - Justflight Traffic 2005 - żeby było weselej
- no i dorzucone lotniska i kilka miast min: Malbork, Gdańsk. Lotniska: EPWA, EPGD, EPKK, EPWR, EPBK (z własnym AFCAD), EPPO
i tyle.
- aha i ostatnio pokusiłem się o Active sky, faja sprawa, zdziwił mnie fakt, iż w genialny sposób ten program potrafi przerobić światła w nocy, bardzo ładnie błyszczą, szczgólnie nad większym miastem na w oddali
Do FS9:
- FS Global 2008
- Ground Environment Pro
- Active Sky 6.5
- Chmury i woda od Zinertec
- Ultimate Terrain Europe, i USA
- WoAI - traffic AI
- scenerie lotnisk najróżniejszych, nie tylko płatne są świetne - vide LLBG, UMMS, LROP, EPGD, CYYZ
- samoloty - darmowo i dosyć realistycznie to Boeing 747 iFly i mniej realistycznie ale też bardzo fajnie Boeing 737 Air Scheffel, no i masa płatnych, niekiedy bardzo realistycznych samolotów.
Taki zestaw zmienia FS'a nie do poznania - wszystko jest lepsze, ładniejsze i bliższe realizmowi (o ile w przypadku symulatorac na PC to możliwe).
________________________________________
Pozdrawiam, Krzysiek.
"If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.
W przypadku Maddoga jest to bardzo bardzo realistyczne. Chyba najlepsza maszyna pod FSa.
Bez dobrej znajomości manuala nie ma co podchodzić, bo się po prostu nie uruchomi maszyny albo spali silniki. Coś dla miłośników, a nie udawaczy latania
Ciekawy również może być AirSimmer, ale to już przyszłość.
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
ja bym polemizował czy to tylko mesh czy aż, mash to podstawa scenerii co z tego teksturki zajefajne itp jak w środku dolinki "rośnie" sobie jeziorko, tatry są "płaskie" jak beskidy itp te wszystkie darmowe meshe to tylko namiastka jak na razie Global dysponuje najdokładniejszą siatką naszego globuFS Global to tylko mesh, czyli siatka wysokości.Mesh można też za darmo ściągnąć z internetu.
FSGlobal 2008 oferuje mesh w rozdzielczości 76m, a w niektórych miejscach 19 m. Za darmo jest dostępny w rozdzielczości 70 m.Zamieszczone przez [url=http://secure.simmarket.com/flight-1-europe-fsglobal-x-(fsglobal-2008).phtml]simMarket: FLIGHT 1 EUROPE - FSGLOBAL X (FSGLOBAL 2008)[/url]
Są też za darmo szczegółowe mesh-e dla poszczególnych lokacji, jak np. Alpy.
Dalej twierdzisz, że wydanie 60€ na FSGlobal 2008 jest aż tak niezbęde?
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Zwracam honor zapomniałem o tej stronce ale czy on poprawnie działa w FSX ?? jeśli tak to faktycznie nie ma sensu wydawać 250zl ale dalej twierdzę że Mesh to podstawa podstaw w FSX z drugiej strony cyferki cyferkami a wrażenia wzrokowe to co innego bo z tego co pamiętam z FS2004 ten 70m mesh był mniej dokładny niż ten 76m w globaluFSGlobal 2008 oferuje mesh w rozdzielczości 76m, a w niektórych miejscach 19 m. Za darmo jest dostępny w rozdzielczości 70 m.
Są też za darmo szczegółowe mesh-e dla poszczególnych lokacji, jak np. Alpy.
Następny ciekawy dodatek to Switzerland Pro X.... kosztuje krocie ale góry wyglądają prawie jak ze zdjęcia. A na Matterhornie można się doszukać szlaków wspinaczkowych Jest też Lukla X, dająca Everest i lotnisko niedaleko.
"Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
Nie polubicie mnie.
Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."
Można podmienić envmap.bmp albo pokombinować z kanałem alpha tekstur samolotu.
Na przykład z Avsimu, jest kilka do wyboru - ja używam tej z pakietu Real Environment Pro.
EuroCity jest to patch dla programu Ultimate Terrian Europe, który powoduje zmianę wyglądu miast, dróg, trakcji kolejowych, rzek (chodzi o zmianę położenia zgodną z mapami jak również grafikę) plus dodaje mniejsze miasta, oraz większe wsie. Po tym dodatku latając VFR naprawde nie problem jest się zgubić. Sam patch jest w postaci dwóch plików: UtEurUrbanLc.exe (zmieniający zachodzią część Europy aż do Wisły) oraz UtEurEE.exe (zmieniający wschodnią część Europy). Nie pamiętam skąd go dorwałem, zapewne czytając któryś z tematów aztec.forum ale nie podam niestety dokładnych namiarów bo... bo nie wiem, przyznam się bez bicia
Zakładki