Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
  1. #1
    Awatar Shogun

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie Lock On Su-27 Martwy ciąg


    Polecamy

    Temat raczej kierowany do prO gwardii w Lock On.

    Może mi ktoś powiedzieć jak wyrwać w LO samolot z martwego ciągu? Czasem jak robie gwałtowne manewry przy stosunkowo niskiej prędkości i ta prędkość spadnie mi poniżej 300km/h to samolot wpada w martwy ciąg opadania i nie mam żadnych możliwości aby go wyrwać. Samolot kieruje sie w strone w którą przeciągałem. Prędkość zazwyczaj podczas martwego ciągu wacha się między 250km a 290km i jak dojdzie do 290 to samolot sam wychamowuje do 250.

    Czasem mi się jednak udaje ale to jest może 1 na 5 przypadków kiedy uda mi sie wyrwać maszyne.

    Może mi ktoś podać jakieś porady?
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 22:35
    EPWA-EDDF flight travel fan

  2. #2
    Olaffek
    Goście

    Domyślnie

    To nie schodź poniżej 300 km/h, gdyż płatowiec traci na takich prędkościach siłę nośną i jak sam napisałeś - następuje przeciągnięcie. Wtedy nurkowanie może pomóc wyjść z takiej sytuacji gdy masz odpowiedni pułap o ile nie wpadniesz w korkociąg.

  3. #3
    Awatar Shogun

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    Problem w tym, że ja tracę kompletnie kontrole nad maszyną i ani w tą ani w tą nie mogę, przyśpieszyć też nie mogę chociaż włączam dopalacze. Próbowałem również hamować żeby sprowadzić myśliwiec do swobodnego opadania i to też nic nie daje...
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 24-09-2009 o 12:21 Powód: Pisownia.
    EPWA-EDDF flight travel fan

  4. #4
    Awatar sniffer

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Leszno

    Domyślnie

    Zakładam, że nie wduszasz 'J' (utrzymywanie stałej prędkości), albo 'H' (utrzymywanie wysokości) bo wtedy mniej więcej zachowuje się tak jak piszesz. Tak jak Olaffek wspomniał - odstaw latanie odrzutowcami w okolicy 300 km/h (na razie przynajmniej ) A tak wogóle to czym latasz bo prędkości charakterystyczne dla Su-25/A-10

  5. #5
    Awatar Shogun

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    Su 27. Z resztą w temacie masz napisane
    W dogfighcie szybko sie chcę zawrócić przy namierzaniu. Zazwyczaj mam 600/700 km ale jak sie szybko zawróce to dupa, bo zaraz zaczynam tracić kontrole. Na H i J latam tylko jak dolatuje do jakiegoś miejsca, bo nie chce mi sie wolantem machać i przepustnicą bawić.
    EPWA-EDDF flight travel fan

  6. #6
    Awatar sniffer

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Leszno

    Domyślnie

    No to wytracasz całą energię, którą zebrałeś Albo przepustnica na maxa do przodu, albo łagodniejsze ruchy drążkiem - to nie Red Baron lecz Su-27

  7. #7
    Awatar Shogun

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    Tylko że nawet przepustnica na max do przodu nic nie daje. I poprostu ciekawi mnie to czy da się w jakiś sposób wyrwać z martwego ciagu maszyne...
    EPWA-EDDF flight travel fan

  8. #8
    787
    787 jest nieaktywny
    Awatar 787

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EPWA, CYYZ

    Domyślnie

    Ja z reguły wyprowadzam samolot przy pomocy pełnych klap i steru kierunku.
    המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים

  9. #9
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 787 Zobacz posta
    Ja z reguły wyprowadzam samolot przy pomocy pełnych klap i steru kierunku.
    Ja działam podobnie i sądzę, że najważniejszą rolę odgrywa tu ster kierunku.
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPKM/EPKT

    Domyślnie

    Tak jak przedmówcy...trzeba ostro sterem kierunku i lotkami + klapy i dopalacz. Su27 jest strasznie podatny na przeciągnięcia i właściwie ta granica wynosi około 400km/h także do ostrej akrobacji na niskim pułapie się nie nadaje

  11. #11
    Awatar Shogun

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    No też to zauważyłem. No nic jak bede miał okazje to przetrenuje te wskazówki które mi podaliście

    Dzięki wszystkim
    EPWA-EDDF flight travel fan

  12. #12
    Awatar Kamil1231

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Radom/Chełm

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bandur Zobacz posta
    u27 jest strasznie podatny na przeciągnięcia i właściwie ta granica wynosi około 400km/h także do ostrej akrobacji na niskim pułapie się nie nadaje
    Hahaha. Bo Ty Bandur latasz tylko na F15.

  13. #13

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPKM/EPKT

    Domyślnie

    A widziałeś w realu pokaz akrobacji na Su27 na niskim pułapie na tyle dynamiczny co F15 albo MiG29? Ten samolot po prostu nie nadaje się do niskiego kręcenia...

  14. #14
    Awatar Blady_01

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Łódź EPLL

    Domyślnie

    Przy dolocie do manewru na niskim pułapie wraz z redukcją prędkości musisz wysunąć klapy na maxa jeszcze przed wykonaniem manewru. Tylko pamiętaj że klapy stawiają większy opór zwiększając natarcie na skrzydło, co tym samym wyhamuje ci trochę maszynę. Teraz pytanie jaki manewr? Jeśli nawrót na skrzydło, to poniżej 300 jest to trudny manewr, ale nie niemożliwy. Taki wykonuje się z klapami i z korekcją orczyka ,ale obserwuj wariometr i sztuczny horyzont, ale delikatnie z drążkiem steru, bez szarpnięć, Su nie lubi tego. Jeśli nie będziesz mógł nad nimi zapanować, to znak do wyjścia z manewru. Dobrze jak masz sterowanie selektywne ciągiem, wtedy możesz pomóc sobie zwiększeniem mocy jednego ze stosownych silników. Nie da się tak w paru słowach opisać sposoby wyjścia z różnych opresji. Najlepiej wejdź na wyższy pułap ok. 3000 i zacznij kombinować. Su się ciężko pilotuje, ale ja go lubię, szczególnie lądowania na lotniskowcu. Marze o tym że może kiedyś wydadzą dodatek do LO w postaci Su 37 To dopiero będzie jazda, zmienna geometria dysz. A i to co mi przeszkadza, to system zapobiegający przeciągnięciu, nie da się go wyłączyć a potrafi przeszkodzić np. będąc na pułapie gdzie pochylenie nosa rozpędziło by mi maszynę, to on go podniósł, wykonując manewr zwiększający natarcie i nadal wyhamowywał. I tak sobie leciałem z wysokości 400 walcząc z nim aż do „totalnego przyziemienia”, (korekcja orczykiem w tym stanie, przy tej prędkości i pułapie może skutkować obróceniem maszyny do góry brzuchem i pikowaniem)

  15. #15
    Awatar Don Corleone

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Maastricht

    Domyślnie

    Tak jak przedmówcy...trzeba ostro sterem kierunku i lotkami + klapy i dopalacz.
    Długo by ten ster kierunku w rzeczywistości nie wytrzymał.

    Z tego co oglądałem w telewizji (nigdy nie próbowałem) wynika, że puszczasz całkowicie drążek i czekasz na ustabilizowanie lotu.

  16. #16

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPKM/EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    w rzeczywistości, ale nie w LockOnie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •