Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie FS2002 Split - Wrocław by Star Alliance.


    Polecamy

    Podczas wakacji w Chorwacji, pewnego razu udałem sie do Splitu. Lotnisko spodobało mi sie bardzo, także dlaczego nie mógłbym sobie z niego polecieć do WRO
    Etap 1 - Split Monachium by Croatia Airlines

    Wcześnie rano wstałem, wsiadłem do autobusu specjalniepo mnie przysłanego, i udałem sie 56 km na zachód, pod terminal A - International. Terminal jak zwykle czysty, zadbany... w środku pusto,, jednak przy check`inie 13 i 14, panowała nermowa atmosfera, spowodowana odwołaniem lotu do Moskwy wykonywanego przez Aeroflot. Przeszedłem przez kontrole traktowaną z dość dużym przymróżeniem oka, i udałem sie do Crew room`u. W środku czekała na mnie już cała załoga; tzn. 2 stewardessy i pierwszy oficer, 26-letni bułgar.
    usiedliśmy przy stole, miła pani z obsługi baru podała nam po kawie i croissancie, otworzylsmy laptopy i zaczeliśm przygotowywania do naszego lotu OU3328 Split - Monachium. Sprawdzając METAR, okazało sie, że nad całą środkową Europą wisi gęsta ściana chmur burzowych na wysokości od 7,000ft do 10,000ft. Po dopełnieniu wszystkich innyvh formalności i otrzymaniu planu lotu, udalismy sie do samolotu. Czekał na nas całkiem nowy Airbus A320-200 9A-CTF. Rozsiadłem sie wygodnie w cieplutkim kokpicie, a F/O oddelegowałem do wykonania walk around. Po 5 minutach zaczął się boarding, mamy 108 pasażerów i 6 ton bagażu. Tankujemy samolot mniej więcej na 50%, bo przewidujemy holdingi i możliwe odloty na lotniska zapasowe. Wieża daje nam zgode na lot i kołowanie. Toczymy sie do pasa 25, jedziemy po nim, robimy nawrót i startujemy z lekkim opóźnieniem z pasa 07. Gear and flaps up, i powoli sie zbliżamy do wielkiej, czarnej ściany... Wlatujemy w nią, zaczyna trzęść...

    niepokojącą cisze przerywa nam wieża, nakazujące zggłoszenie sie do Zagrzeb Center. Wyłaniamy sie z tej chmury, i powoli sie wznosimy na 25000ft. I tak mija nam najbliższe 53 minuty lotu.

    Szybkie zniżanie, wielka czarna chmura, i znienacka pojawia sie Bawaria. 6 minut później lądujemy w MUC. Pod terminal kołujemy za A430-600 Phillipine Airlines. Deboarding przez rękaw, pożegnanie z załogą, i... to koniec naszego lotu.

    Etap 2, Monachium - Wrocław by Lufthansa.

    Udaje sie na drugi koniec T2, witam z kapitanem , odbieramy METAR, plan lotu i reszte papierologii, i jedziemy busem pod naszego CRJ-700, trafił nam sie Star Alliance.
    Tym razem ja wykonuje Walk around, podczas gdy kapitan wprowadza dane do komputera pokładowego. Tankujemy na 60%, zaczyna sie boarding i chwile później już kołujemy. Dość krótkie kołowanie, jednak by nie było zbyt pięknie długi holding przed pasem z powodu lądowania 2 744 LH, i 773 Jal`u. Start z woleja i już sie wznosimy, a przed nami znów ta wielka chmura...
    Wylatujemy z niej i z tylnym wiatrem pędzimy na 26000ft do WRO.

    Zniżamy, ustawiamy sie na kursie do pasa 11 i dość miękko przyziemiamy.

    Kołujemy na stanowisko pierwsze i Deboarding. Jesteśmy we WRO!

  2. #2
    Awatar Michkolud

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Jastrzębie Zdrój

    Domyślnie

    Cóż, całkiem nieźle, szkoda że nie dałeś żadnych zdjęć ze Splitu, też tam byłem w te wakacje Pierwszy screen bardzo fajny, reszta taka sobie.

    I mały błędzik - A430-600
    _____
    MUSE

  3. #3
    Skyfighter
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Trzeci najładniejszy.
    Szkoda, że to FS2002 bo masz"ograniczone możliwości".

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •