Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 31

Wątek: Moje filmy

  1. #1
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie Moje filmy


    Polecamy

    Lądowanie na EGPD Zapraszam na youtube, tam szerszy opis filmiku.

    http://www.youtube.com/watch?v=pbjOp9YKsUQ

  2. #2
    Skyfighter
    Goście

    Domyślnie

    Jakościowo fajnie.l fajne również są widoki podczas podejścia.
    Natomiast szkoda, że widać pasek oraz napisy FS'a i latający kursor myszki po ekranie.
    Staraj się robić film montując kilka ujęć. A nie jedno, gdyż to wg. mnie jest po prostu nudne.
    Zakładam, że to Twój pierwszy film i się dopiero uczysz. I z czasem nabierzesz wprawy

  3. #3
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Tak tak zdaję sobie z tego sprawę Tylko robiłem z tym filmikiem o 2.30 w nocy i nie za bardzo mi się chciało cackać, a chciałem pokazać jak ładnie wylądowałem

  4. #4
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sereno Zobacz posta
    Tylko robiłem z tym filmikiem o 2.30 w nocy
    Myślałem, że w nocy się śpi, albo...
    W każdym razie nie robi filmiki w FS
    Pozdrawiam, Pluxe

  5. #5
    Skyfighter
    Goście

    Domyślnie

    Pluxe, co kto lubi
    A jak się nie chce to można dokończyć jutro

  6. #6
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    następny filmik będzie cacy ten zrobiony w pośpiechu, gdyż 737 latam od niedawna, dopiero się uczę, a byłem bardzo zadowolony z tego lądowania telemarkiem :P musiałem zrobić filmik i dodać

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    a ja powiem że mi się film podoba i co tam że kursor lata itp film robi się dla własnej satysfakcji ;p

  8. #8
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Jeżeli są jakieś osoby tutaj bardzo doświadczone, latające na VATSIM to prosiłbym o napisanie kilku słów o samym lądowaniu

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Lepiej pokaż kokpit z zegarami z tego lądowania, wystarczy jeden skrin i coś będziemy w stanie powiedzieć.

  10. #10
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    No właśnie niestety FSX ma tę wadę, że w replayu kokpit jest "martwy" ale niedługo wrzucę filmik dzisiejszy, na żywo kręcony

  11. #11
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    A klapy to gdzie? Warto jednak włączyć FD i mod APP, ustawić kurs pasa pokrętłem (CRS). Pompy paliwa i generatory chyba niewłączone, za to x-feed owszem. Paliwo źle rozlane i źle policzone na lot. Kontrolki świecą jak żaróweczki na choince...
    DA ustawione na 200ft przy elewacji lotniska 400ft AMSL...

    Poza tym ludzie nie latający na VS też się mogą znać.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]

  12. #12
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk Zobacz posta
    A klapy to gdzie? Warto jednak włączyć FD i mod APP, ustawić kurs pasa pokrętłem (CRS). Pompy paliwa i generatory chyba niewłączone, za to x-feed owszem. Paliwo źle rozlane i źle policzone na lot. Kontrolki świecą jak żaróweczki na choince...
    DA ustawione na 200ft przy elewacji lotniska 400ft AMSL...

    Poza tym ludzie nie latający na VS też się mogą znać.
    Rzemyk, mowilem że kokpit jest martwy przy replayu (jest tak ustawiony jak w momencie przed włączeniem replaya, a ten moment to było już prawie cold and dark), np. wolant się nie rusza. Animacji klap też nie widać na replayu, ale były nie martw się :P FD było, app nie, bo leciałem ręcznie, kurs pasa fakt mogłem ustawić, ale tego nie zrobiłem. Pompy paliwa nie włączone, bo nie mają być włączone, generatory włączone, APU też. Paliwo było rozlewane przez FSPassengersX, ale fakt, miałem go za dużo, bo jeszcze nie rozkminiłem jak je odpowiednio policzyć. Jeśli Ci chodzi o DA (nie wiem raczej co to), to pewnie mówisz o ciśnieniu na lotnisku? Faktycznie coś tam nie gra, ale dziwi mnie to, bo zawsze ustawiam poprawne. A elewacja EPGD to 488ft.

    A co do ludzi nie latających na VS, to oczywiście, że mogą się znać, ale jak ktoś lata na VS większymi maszynami na poważnie to już na pewno się bardzo dobrze zna.

  13. #13
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sereno Zobacz posta
    Pompy paliwa nie włączone, bo nie mają być włączone
    ??!!??
    Spróbuj odłączyć pompę paliwa w samochodzie, zobaczymy, czy zapali
    Pozdrawiam, Pluxe

  14. #14
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    ... Pompy paliwa wg checklisty włącza się tylko na start silników.

  15. #15
    Awatar Węgorz

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    ...i wyłącza po wyłączeniu silników

    i7 2600K @3.7Mhz, 8Gb DDR3, GTX 560Ti 2Gb, Corsair TX750

  16. #16
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sereno Zobacz posta
    Rzemyk, mowilem że kokpit jest martwy przy replayu
    Pisałem swój post w momencie, gdy jeszcze nie było Twojego. To FS Recorder.
    Pompy paliwa nie włączone, bo nie mają być włączone, generatory włączone, APU też.
    Pompy paliwa mają być włączone. Samolot leci, bo paliwo spływa grawitacyjnie i dodatkowo jest zasysane przez silnik (nie mylić pomp w silniku z tymi, które się włącza na overhead-zie). Nie trzeba włączać APU na podejściu.
    Paliwo było rozlewane przez FSPassengersX, ale fakt, miałem go za dużo, bo jeszcze nie rozkminiłem jak je odpowiednio policzyć.
    Paliwo najpierw leje się w skrzydła, dopiero później w kadłub. Fuel planner B737 Fuel Planner
    Jeśli Ci chodzi o DA (nie wiem raczej co to), to pewnie mówisz o ciśnieniu na lotnisku? Faktycznie coś tam nie gra, ale dziwi mnie to, bo zawsze ustawiam poprawne. A elewacja EPGD to 488ft.
    DA to Decision Altitude - wysokość decyzyjna - na niej podejmuje się decyzję o tym czy będzie się lądowało czy przerwa się podejście. DA i DH (Height) są przy podejściach ILS. W nieprecyzyjnych jest inaczej, tam jest Minimum Descend Altitude (rzadziej Height) i Missed Approach Point.
    Więc siłą rzeczy wysokość decyzyjna nie może być mniejsza niż elewacja lotniska (to i to n.p.m. = AMSL).
    Co do wysokości lotniska, to albo ciśnienie albo błąd w FSie, szczególnie jeśli to default sceneria.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]

  17. #17
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Co do tych pomp, to ja mówiłem o pompach w overheadzie Jest jeszcze coś takiego jak Hydraulic punps, ale to już chyba zupełnie inna historia? (one zdaje się są potrzebne do operowania klapami podwoziem itp.) Latam defaultowym 738, a tam wiele rzeczy jest nie tak jak w rzeczywistości. Te pompy wg checklisty włącza się tylko przed włączeniem silnika i zaraz po jego włączeniu się te pompy wyłącza (ale silniki i tak odpalą bez pomp... to już bug chyba w defaultowym 738). A APU mam napisane żeby włączyć przy approach.

    Dzięki za resztę wskazówek

    P.S.
    Lotnisko mam ściągnięte z pl vacc, a tam jest demo D.Design.

  18. #18
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk Zobacz posta
    Nie trzeba włączać APU na podejściu.
    Np. w ERJ-145 jest taki punkt na checkliście. Ale w 737 raczej nie ma.

    Cytat Zamieszczone przez Sereno Zobacz posta
    to już bug chyba w defaultowym 738
    Nie, zwyczajne uproszczenie.
    Właśnie ze względu na te uproszczenia, defaultem odbyłem jedynie kilka lotów, potem sie przerzuciłem na addony.
    Pozdrawiam, Pluxe

  19. #19
    Awatar Sereno

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Mam checklistę do defaultowego B738 i widzę wyraźnie, że należy wyłączyć je po starcie silników. A checklistę mam stąd:
    http://www.faatest.com/simchecklists/fsx_b738.zip
    ponadto jest punkt mówiący o tym, aby włączyć APU na podejściu

  20. #20
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie


    Polecamy

    Pomp paliwa nie wyłącza się po uruchomieniu silników.
    Włączenie APU jest wymagane przy podejściach CAT II, "na codzień" się go włącza przy opuszczaniu pasa.

    Polecam odwiedzić stronę PMDG, tam można za darmo pobrać instrukcje do ich samolotów, polecam do 737. Dowiesz się nieco więcej o samolocie.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •