Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie FS2004 KEWR-KATL DL575


    Polecamy

    Po dłuższej przerwie wróciłem do lotów, jednak znudziło mi sie powtarzanie tych samych tras po Europie; nadszedł więc czas na USA
    Oto kilka szczegółów:

    Lot nr DL575
    Samolot: B763ER N125DL Delta Airlines
    From KEWR to KATL
    Dep 0600am Arr 0825am
    Distance 653.8nm
    FL 310 Trasa: KEWR DCT LANNA J48 MOL STAR KATL

    W poszukiwaniu wrażeń ustawiłem pogode na zamieć śnieżną, aby było ciekawiej.

    Oto historyjka:

    (...)Zajechaliśmy pod terminal B naszym Delta Crew Bus Shuttle, przepuściliśmy dziewczyny przodem i po przejściu kontroli udaliśmy sie do briefing room`u. Po otrzymaniu wszelkiej papierologii z zaniepokojeniem popatrzyliśmy na METAR, wiedzieliśmy z wczorajszych zapowiedzi o intensywnych opadach śniegu dziś, ale po pobudce o 3:40 najwyraźniej nie zdawaliśmy sobie sprawy co tak naprawde sie dzieje. Visibility 5, Wind 059/12, heavy snow, temp -5, dewpoint -12... było to zapowiedzią męczącej podróży. Po zjedzeniu croisanta i wypiciu cappucino przez rękaw przy bramce C99 weszliśmy na pokład naszego 767. Pierwszego oficera oddelegowałem na obchód, sam natomiast zabrałem sie za uruchomienie samolotu. Po 15 minutach szefowa stewardess zadzwoniła z zapytaniem czy jesteśmy gotowi na przyjęcie PAXów. Ogrzewanie już włączone, więc odrzekłem... tak. Pierwszy oficer po powrocie z obchodu zajął się pomocą w odczytywaniu kart pokładowych natomiast ja załatwiłem zgodę na lot i kołowanie. Równo po 5 minutach boardingu byliśmy gotowi do kołowania. Po wypchnięciu na 15 metrów w tył i obróceniu o 90` w lewo już z włączonymi silnikami i po wysunięciu klap na 15 stopni rozpoczeliśmy kołowanie za Airbusem A340-500 Singapore Airlines. On również udawał sie do pasa 4L, lecz najpierw czekał nas jeszcze De-Icing.
    Po 15 minutach oczekiwania na zwolnienie płyty do odladzania przez duet 737NG CO przyszła kolej na nas. Chwilka czekania, i już kołowaliśmy dalej przez drogi RC A N PA D PD do 04L. Z 26-minnutowym opóźnieniem wieża wypowiedziała magiczne: "Delta 5-7-5, clearded to take-off runway 0-4 Left. Goodbye, have a nice flight"
    Drugi pilot wysunął się z zamiarem wystartowania, ja natomiast miałem lądować. ...80kts, V1, Rotate... energicznie przyciągnął wolant, pitch 15`... V2. Schowałem podwozie, później klapy 10, 5, 1... schowane. Żegnamy sie z Newark, przełączamy na Nowy Jork Center i otrzymujemy zgode na wznoszenie Do FL 310:

    Po 17 minutach wznoszenia stabilizujemy na FL310. Po chwili środkowa sekcja zgłosiła, że pasażerowie skarżą sie, że jest za ciepło... nie ma problemu, heat down.
    przelatujemy nad Vor`em MOL i otrzymujemy polecania przejścia na Atlanta Center. Mamy sie spodziewać wektorowania na podejście ILS RW08L, całe szczęście, bo to akurat wpisałem już na KEWR
    Rozpoczynamy zniżanie na FL130

    Na wysokości 10000ft przełączamy wysokościomierz z 29.92 na 29.56, włączamy Landing Lights, Decision Height, Seat Belts sign, autobrake na 2... standard.
    Po przejęciu wektora na kurs 094` prosto do RW08L opuszczamy klapy na 15, włączamy wycieraczki aby zaczeły usuwać ten irytujący puch z przedniej szyby.

    Po przeleceniu 5 mil łapiemy ścieżke schodzenia, zatem pierwszy oficer wypuszcza podwozie, klapy na 30, Vapr na 138 kts, dalej ustawia spojlery na pozycje "Armed"...

    Na wysokości 500 ft nad terenem odłączam autopilota, 100 stóp nizej autothrottle. Nieco zbyt długie wytrzymanie kończy sie troche twardym przyziemieniem, ale to też wina cross windu.

    Opuszczamy pas, po przecięciu 08R/26L dostajemy instrukcje kołowania. Bez marszałka, idealnie ustawiam samolot w bramce, głównie za sprawą perfekcyjnych linii kołowania
    Zaraz po wyłączeniu silników zostaje do nas podpięty rękaw, pasażerowie opuszczają pokład, wyciszamy kokpit... jesteśmy w Atlancie!



    Jeśli wytrwaliście do końca... jesteście wielcy!
    Samolot Level D 767-300ER,
    Sceneria Newark oraz Atlanty od Imagine Sim,
    Ruch AI WoAi, Malowanie samolotu z Avsim.

  2. #2
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Historyjka pierwsza klasa. Natomiast screeny... jak to bywa w przypadku historyjek, idzie się w ilość bardziej niż w jakość, co widać. Ten z wycieraczkami w VC mi się bardzo podoba, reszta natomiast nothing special.
    Pozdrawiam, Pluxe

  3. #3
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    No troche oklepane kadry, to prawda. Dzięki za opinie.

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Historyjka świetna.
    Mi bardzo podoba się screen nr 4. Być może to przez ten kadr... sam nie wiem. :P
    Pozdrawiam
    Dawid =)

  5. #5
    Skyfighter
    Goście

    Domyślnie

    Historyjka naprawdę fajna. Najfajniejszy screen to ten po przyziemieniu.

  6. #6
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    Dzięki. Postaram sie niedługo zrobić coś podobnego tylko z lepszymi screenami.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    From KEWR to KATL
    FL 310 Trasa: KEWR DCT LANNA J48 MOL STAR KATL
    Niepoprawny poziom lotu, niepełny plan lotu. EWR8.EWR LANNA J48 MOL FLCON.FLCON6.

    Na wysokości 10000ft przełączamy wysokościomierz z 29.92 na 29.56
    W stanach TA = 18 000ft i TL = FL180, więc nie wiem po co kombinujesz z ciśnieniem na 10 000ft.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]

  8. #8
    Awatar aliant

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Jaktorów

    Domyślnie

    Może być że się czepiam ale widzę błąd w sztuce latania, a mianowicie:
    "Na wysokości 10000ft przełączamy wysokościomierz z 29.92 na 29.56" TL w USA jest na FL180 a TA 18000.
    Poza tym fajna historia.

    PS. Rzemyk mnie uprzedził.

  9. #9
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Przyznam sie, że zapomniałem wcześniej:/ Dzieki, następnym razem będę pamiętał.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •