Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie FSX, lądowanie na EKCH Kopenhaga-Kastrup. Norwegian B738


    Polecamy



    Tym razem w HD, zdaję sobie sprawę z tego, że w jednym ujęciu (podwozie) przyziemienie wygląda dość okrutnie. Zauważyłem to dopiero po oglądnięciu filmiku po zrenderowaniu i konwersji. Nagrywałem to z 3 razy, z czego raz źle zrenderowałem i musiałem czekać od nowa te 30 min.

    Czekam na komentarze.
    Ostatnio edytowane przez Raven ; 25-09-2012 o 21:05 Powód: poprawa błędów

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie

    Co to za 737? Klapy powinny pójść wcześniej (ale nie rozkładaj ich od razu do 30-40*!), bo na początku kąt natarcia dość duży, podwozie też trochę za wcześnie moim zdaniem (no chyba, że chciałeś zwiększyć opór celem zmniejszenia prędkości).

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Krzychoo Zobacz posta
    Co to za 737? Klapy powinny pójść wcześniej (ale nie rozkładaj ich od razu do 30-40*!), bo na początku kąt natarcia dość duży, podwozie też trochę za wcześnie moim zdaniem (no chyba, że chciałeś zwiększyć opór celem zmniejszenia prędkości).
    Default 737, Leciałem wtedy około 190 węzłów, zaczynałem wchodzić w stożek ILS więc postanowiłem wypuścić podwozie. Następnym razem stopniowo zacznę wypuszczać klapy (chociaż przeważnie tak robię). Dzięki.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •