Strona 2 z 114 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 52 102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 2263
  1. #21
    Awatar Cachu

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/Hooglede

    Domyślnie


    Polecamy

    Jesli ktos uzywa default ATC to nic dziwnego ze twierdzi o MFS ze jest zabugowany. Ogolnie rzecz biorac ATC w FS to jest jedna wielka pomylka, jesli juz ktos chce latac z normalnym ATC to Radar Contact v4 Recenzja z portalu AZTEC bo Vatsim to juz calkiem inna bajka

    Pozdrawiam
    Bartek
     

  2. #22
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vazovsky
    Jest to blad FS'a. Defaultowe ATC nie ma takiej opcji jak wypychanie, a wiec AI wypycha kiedy che i jak chce. Niestety FS jest jedna z najbardziej zabugowanych gier
    Ja bym FS'a nie nazwał grą... Niewątpliwie jest to błąd (bardzo wkurzający zwłaszcza jak się FMC 15 min. programowało do EPKK ), ale nie powinieneś od razu symulatora z grą porównywać. Takie jest moje zdanie.
     

  3. #23
    Vazovsky
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez clmisiu
    nie powinieneś od razu symulatora z grą porównywać.
    Ze co? A gdzie ja porownywalem symulator z gra?
    Cytat Zamieszczone przez Cachu
    jesli juz ktos chce latac z normalnym ATC to
    to jedzie na lotnisko i rentuje samolot.
     

  4. #24
    Awatar 6182

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vazovsky
    to jedzie na lotnisko i rentuje samolot.
    Wybacz ale ze względów finansowych nie jest to możliwe dla przeciętnego Polaka,choćy dlategoże przeciętnego użytkownika forum nie stać chociażby na licencję,i polatać z żywym kontrolerem może sobie co najwyżej na VATSIM
    Chociaż właściwie trudno się dziwić Twojej wypowiedzi jak mieszkasz w USA,gdzie pilotów "jak psów",benzyna tania i wszędzie są lotniska :P


    Nikon D50,Nikkor 18-55 ED i 55-300 VR
    Maycom AR-108

    Pozdrawiam
    Daniel
     

  5. #25
    Vazovsky
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 6182
    mieszkasz w USA,gdzie pilotów "jak psów",benzyna tania i wszędzie są lotniska
    Dokladnie tak... Przykro mi ze Polska rzadza (CENZURA) I nie daja zyc zwyklym ludziom, ze o rozwijaniu pasji nie wpomne.

    No ale OFF topowo sie zrobilo...

    Zeby Ci nie bylo smutno, ze ja latam prawdziwym samolotem a ty nie to specjalnie dla ciebie sympatyczny pingwinku screen:
    Z FS2004 - ofkoz



     

  6. #26
    Awatar 6182

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vazovsky
    Zeby Ci nie bylo smutno, ze ja latam prawdziwym samolotem a ty nie to specjalnie dla ciebie sympatyczny pingwinku screen:
    Spokojnie,jestem jeszcze mlody i wszystko przede mną
    Dobra EOT


    Nikon D50,Nikkor 18-55 ED i 55-300 VR
    Maycom AR-108

    Pozdrawiam
    Daniel
     

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Oto kilka fotek z wczorajszego lotu z EPLL do EDDM,

    Boeing 737-900 KLM























    I oczywiście bonusik dwa helikoptery nad miastem

     

  8. #28
    Awatar fulcrum

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Takie tam testy Antka
     

  9. #29

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    R. South Side

    Domyślnie

    777 na LOWW i lądowanie A320 na LGTS















    ...Nie ustanę w walce, wciąż jestem sobą,
    Wierzę w prawdę, honor i serbskie Kosowo!
     

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk GDN/EPGD

    Domyślnie

    Mixer - super screeny! skąd masz takie rewelacyjne textury pasa?

    Zamierzam się ożywić troche w tym temacie, bo już dawno mnie nie było
    Nowe screeny niebawem...

    Opowiem wam przy okazji co mi się dzisiaj przydarzyło, było kiedyś mówione na starym forum o różnych errorach, failurach itp podczas lotów,

    otóż dziś zrobiłem sobie taki lot szkolny (żeby się podszkolić w obsłudze FMC w PMDG) ustawiłem wszystko ładnie, start 28, podejście 29 ILS, klapy, throttle, 80 knots, i... słysze: Engine Fail, wszystko poszło w dół, ciśnienia itd, thrust... no to po hamulach, zatrzymałem się, i mimo że zdażyło mi się to pierwszy raz i już minęło od tego pare godzin, nadal nie wiem co było tego przyczyną...

    PS dokupiłem sobie RAMa i mam nową kartę (GF7600GT), grafą się nie różni od mojej starej (GF6600GT) tylko jest dużo szybsza
     

  11. #31

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    R. South Side

    Domyślnie

    Dzięki Teksturki pasa ze scenerii których używałem do tych screenów, pierwsze to LOWW - FlyTampa (payware) a drugie to LGTS - Thesslaoniki od GAP (freeware), ta sceneria jest na Avsim.

    A w PMDG mi też się takie coś kiedyś zdarzyło, a już bardzo ciekawie jest jak się używa do tego FSPassangers z włączonymi awariami 8)

    Pozdrawiam!
    ...Nie ustanę w walce, wciąż jestem sobą,
    Wierzę w prawdę, honor i serbskie Kosowo!
     

  12. #32
    Awatar sebacyw

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Jedna fotka MiG-a po lądowaniu
     

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaN
    otóż dziś zrobiłem sobie taki lot szkolny (żeby się podszkolić w obsłudze FMC w PMDG) ustawiłem wszystko ładnie, start 28, podejście 29 ILS, klapy, throttle, 80 knots, i... słysze: Engine Fail, wszystko poszło w dół, ciśnienia itd, thrust... no to po hamulach, zatrzymałem się, i mimo że zdażyło mi się to pierwszy raz i już minęło od tego pare godzin, nadal nie wiem co było tego przyczyną...
    A jak masz ustawione awarie dla PMDG, kliknij ALT i w menu PMDG, tam to jest (podczas gry)
     

  14. #34
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Heathrow-Frankfurt/Main, KML Boeing 737-700.








     

  15. #35
    Awatar Pawel Bronek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Szybko podwozi wysuwasz. Ja bym jeszcze poczekał
    zmienione ;)
     

  16. #36
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Tak, ja podwozie daję w dół po zakończeniu zakrętu o 30 stopni na oś pasa (chyba to się nazywa "na przechwycienie ILS"). Jestem młodym pilotem i jeszcze cała procedura jest troszkę chaotyczna. Dlatego o takich rzeczach nie chcę myśleć... na razie
     

  17. #37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    A co to sie porobiło że tak zboczyłeś z trasy?
     

  18. #38
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafał
    A co to sie porobiło że tak zboczyłeś z trasy?
    Może podchodził do lądowania?
     

  19. #39
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafał
    A co to sie porobiło że tak zboczyłeś z trasy?
    Dlaczego zboczyłem?? Na fotce podchodzę poprawnie.
     

  20. #40

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez clmisiu
    Cytat Zamieszczone przez Rafał
    A co to sie porobiło że tak zboczyłeś z trasy?
    Dlaczego zboczyłem?? Na fotce podchodzę poprawnie.
    http://i118.photobucket.com/albums/o...y/fsscr009.jpg

    Ja nie mówiłem o lądowaniu, no chyba że faze lądowania już zaczynasz na FL290

    Jeszcze zapomniałeś ustawić wajchy od kół w pozycji "off". Powoduje to wypuszczenie zdaje sie cisnienia z hydrauliki. W realu tak sie robi, w fs nie ma na nic wpływu.
     

Strona 2 z 114 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 52 102 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •