Flight Simulator 2004 lub X
Flight Simulator 2004 lub X
Rozkins
FSX lub FS2004 i kilka samolotów od czołowych producentów (np. PMDG) powinno wystarczyć.
Podobno X-Plane ma dobry model lotu, ale nie wiem, bo nie latałem na nim.
I słownik też polecam. Nie ma słowa "najprofesjonalniejszy". Jest słowo "najbardziej profesjonalny"
Pozdrawiam, Pluxe
Grałem i w Xa i w Xplane - generalnie dużo opinii jest na temat X plane - podobno do profesjonalnych (prostszych) symulatorów jest wgrywany engine tej gry - czy to prawda nie mam pojęcia. Gra dość miło zaskakuje, aczkolwiek nie poznałem jej jeszcze tak jak FSX'a. Podobno w X Plane dokładniejszy właśnie jest realizm lotu, uzwględnia warunki atmosferyczne takie jak ruchy powietrza uskoki wiatru (nie mam pojęcia czy tak to się pisze) itp. W FSX osobiście podoba mi się model lotu Extry 300 jest taka "narowista" oraz można fajnie polatać bokami wykorzystując orczyk, oczywiście na max realiźmie tylko jak przesadzisz z prędkością to się można szybko zdziwić Wydaję mi się że stalle nie są takie jak w rzeczywistości - nie są idealnie takie. NIektóre samoloty w FSX na max realiźmie ciężko wprowadzić w typowe przeciągnięcie. Właściwie przeciągniecie to uzyskać można gorzej np. z korkociągiem, płaskim korkociągiem itp.
Ale powiedzmy sobie szczerze w tym temacie liczy się opinia głównie pilotów prawdziwych GA, liniowych oraz akrobacyjnych. Oni tylko mogą to ocenić.
Podobno symulator szybowcowy Condor jest bardzo realistyczny. Nie wiem jak wypada na tle X-PLANE.
X-plane pod względem odwzorowania maszyny w locie.
Condor dla szybowców.
FS9/FSX z [url=http://www.flythemaddog.com/]Maddog 2008[url] dla samolotu pasażerskiego w lotach IFR.
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Zakładki