Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: ILS poradnik

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie ILS poradnik


    Polecamy

    Witam.
    Bardzo przepraszam jeśli taki temat już był.
    Bardzo bym prosił o poradnik jak lądować za pomocą systemu ILS.
    I co ze zmianą pasa podczas lądowania np. 27 który nie ma ILS na 36 który ma ILS.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 22:33

  2. #2
    Awatar pablo2208

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    Podejście ILS

    masz tu lekturke
    Pozdrawiam Pablo



  3. #3
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Na youtube jest masa poradników na ten temat. Wałkowane miliony razy, wystarczy wklepać w szukajkę.
    Pozdrawiam, Pluxe

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Bo sygnał ILS czasami mi znajdzie ale potem nie wiem co dalej i pisze w ATC Declare Missed Approach i Request Airport Direction
    Czy to znaczy: Zadeklaruj zaprzestanie podchodzenia i Poproś o Kierunek Lotniska ?

    W tym temacie: http://lotnictwo.net.pl/7-inne/38-lo...5-fs9_ils.html
    To napisał użytkownik wapster89:

    W lekkim uproszczeniu:
    Przyjmujemy że lecisz na AP. Jesteś na 2500 feet, AP utrzymuje tą wysokość. Będziesz siadał np. na pasie 27, lecisz po kręgu, jesteś właśnie po trzecim prawym, w AP masz włączony HDG 180. Teraz tak: przede wszystkim musisz mieć ustawioną w radiu (NAV1) częstotliwość ILS'a z którego będziesz korzystał (w fs'ie chyba przewaznie 110,3MHz). Przełączasz AP z HDG na NAV (wystarczy że wciśniesz NAV, HDG wyłączy się samo jak przetniesz ścieżkę ILS) spowoduje to skręt w prawo i ustawienie samolotu idealnie w osi pasa (jak tylko przechwyci sygnał ILS'a). Przygotowywujesz sobie konfiguracje do lądowania (w zależności od maszyny, prędkość, klapy itd.). Kiedy wskaźnik ścieżki zchodzenia zacznie opadać (w sumie można i wcześniej - moje przyzwyczajenie) włączasz w AP tryb APP, w momencie przecięcia ścieżki zchodzenia automatycznie wyłączy się utrzymywanie wysokości przez AP i samolot zacznie powoli zniżać po ścieżce do pasa, i tak sobie lecisz tuż do pasa, trzymasz prędkość podejścia, wypuszczasz podwozie itd. Gdy zbliżasz sie do progu pasa dezaktywujesz AP (i ewentualnie A/T jeśli korzystasz) i sadzasz samolot delikatnie na ziemi (Delikatnie, jakbyś całował siostrę. Własną siostre! "Madagaskar 2" ).
    Mam nadzieje że coś z tego mojego zakręconego opisu zrozumiesz, w razie czego pytaj dalej

    Co to znaczy że jesteś po trzecim prawym ?

    Wpisuje w wyszukiwarkę ILS i piszę brak wyników

  5. #5
    Awatar whufc

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Dwa posty wyżej dostałeś linka
    Poczytaj:
    AVIATION.HOME.PL
    a potem pytaj.

    http://www.youtube.com/watch?v=6-c71...eature=related

  6. #6

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •