Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie [KONKURS] GearUP week z lotnictwo.net.pl - dzień 4/5


    Polecamy

    GearUP! logo.jpg

    GearUP! to jedyny w Polsce, pełnowymiarowy i funkcjonalny symulator samolotu pasażerskiego Boeing 737NG. Nasze urządzenie to wyjątkowo wierna replika prawdziwego kokpitu. Symulator jest w pełni zaawansowany i profesjonalny - trenują na nim również kandydaci na pilotów w liniach lotniczych.


    Dziś czwarty dzień naszego konkursu. Do piątku, na portalu lotnictwo.net.pl, będzie możliwość wygrania Voucheru do GearUP na 15 minutowy lot. Vouchery będzie można zrealizować w Poznaniu przy ul. Kwiatowej 2.





    Zapraszamy również na stronę GearUP! - Profesjonalny symulator lotu samolotem


    GOTOWI???

    Pytanie na czwartek:



    Cytat Zamieszczone przez PYTANIE
    Dlaczego przy pewnej minimalnej ilości paliwa (450-550kg w locie poziomym, 1050-1150kg przy starcie) wyłącza się pompy paliwowe poszczególnych zbiorników paliwa?

    Pierwsza poprawna odpowiedź na powyższe pytanie wygrywa!


    Przypominamy zasady konkursu:
    1. Liczą się tylko poprawne odpowiedzi.
    2. Edytowanie postów jest niedozwolone.
    3. W ramach pięciodniowego konkursu można wygrać tylko jeden vaucher na lot w GearUP!


    START!
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
     

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Ponieważ wtedy są one ponad lustrem paliwa(nie zanurzone) i to może doprowadzić do ich przegrzania/zatarcia.
     

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2016

    Domyślnie

    Aby wyrównać paliwo we wszystkich zbiornikach
     

  4. #4
    Awatar toudi24

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Żeby nie doszło do ich zapowietrzenia
    Pozdrawiam, Tobiasz
     

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Żeby w przypadku gdy samolot nie ma automatycznego sterowania nimi tzn. przy niskim ciśnieniu "na pompie" nie wyłącza ich, (niektóre tak mają. Zależnie od zamówienia) aby nie dopuścić do zatarcia i uszkodzenia
     

  6. #6
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wojtasso Zobacz posta
    Ponieważ wtedy są one ponad lustrem paliwa(nie zanurzone) i to może doprowadzić do ich przegrzania/zatarcia.
    Gratulujemy poprawnej odpowiedzi. Skontaktujemy się z Tobą przez PW.

    Jutro ostatni dzień naszego konkursu. Obserwujcie nasz fanpage oraz forum.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
     

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    EPPO/EPPK

    Domyślnie


    Polecamy

    DEL
     

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •