Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar VVujcio

    Dołączył
    Aug 2009

    Lightbulb Wings of Prey - najładniejszy wizualnie symulator


    Polecamy

    Witam
    Przyznam ze jestem troche zdziwiony ze nie ma tu osobnego tematu o tej grze, zwlaszcza ze wyszla juz pare miesiecy temu.
    Filmy z gry zrobily na mnie ogromne wrazenie, moim zdaniem jest to nie tylko najlepszy graficznie symulator (tekstury terenu powalaja, rowniez ilosc budynkow i drzew), ale w ogole jedna z najbardziej dopracowanych wizualnie gier ostatnich lat - pytanie tylko czy w parze z wygladem idzie grywalnosc...
    Czy ktokolwiek z was mial okazje ja przetestowac? Opinie zachodnich graczy sa zachecajace, ja niestety musze obejsc sie smakiem do czasu az wymienie sprzet, co nastapi niepredko.
    Zalaczam kilka filmow.

    Krociotki, ale swietnie zmontowany trailer (jesli komus tnie, trzeba przelaczyc na SD):
    Wings Of Prey Video Game, Debut Teaser HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

    Dluzszy trailer:
    Wings Of Prey Video Game, Launch Trailer HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

    I filmy z gameplayem:

    Tu w 35 sekundzie polecam zwrocic uwage na sczegolowosc z jaka oddano miasteczko, kazdy z tych budynkow to osobny model 3D - boje sie myslec jakie to ma wymagania na maksymalnych ustawieniach...
    YouTube - P47 vs BF109 in Wings of Prey

    YouTube - Wings of Prey - P51D Mustang

    Pocztowkowe widoki:
    YouTube - Wings of Prey

    YouTube - Wings of Prey Online Dogfight - Simulation mode

    YouTube - Wings of Prey Battle of Britain Dogfight Trailer

    YouTube - Wings of Prey: I-16 vs He-111

    Na koniec ostrzezenie: w tej grze jest opcjonalny tryb arcade (i dwa tryby symulacji o roznym stopniu trudnosci), wiec zebyscie nie przestraszyli sie jak znajdziecie nagranie z widokiem z zewnatrz i czerwonym celowniczkiem jak w konsolowych zrecznosciowkach

  2. #2
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Grafika taka jest spokojnie do uzyskania na FSX - potrzebny mocny komp i gruby portfel na wszystkie REX, UTX itp.
    Zobacz sobie Switzerland Prodessional X - to jest dopiero grafika. Wklep w JuTube 'Mirage FSX patrol over switzerland'.

    Każdy z budynków nie jest osobnym modelem 3D. Mają kilka modeli, gęsto rozmieszczonych. Coś w stylu autogena, tyle, że to twórcy umieszczają te modele tak, żeby nie było widać, że co jakiś czas się powtarzają. No a drzewa w FSX są.

    A więc moje zdanie - porównując do zmodyfikowanego FSX na ultra high - nic, co wybijało by znacznie się nad tłum.
    Pozdrawiam, Pluxe

  3. #3
    Awatar QuCyk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pluxe Zobacz posta
    Grafika taka jest spokojnie do uzyskania na FSX - potrzebny mocny komp i gruby portfel na wszystkie REX, UTX itp
    Widzisz, a Wings of prey genialna grafika jest w standardzie ;p jednak co do sprzętu to zgadzam się w 100%

    Cytat Zamieszczone przez Pluxe Zobacz posta
    A więc moje zdanie - porównując do zmodyfikowanego FSX na ultra high - nic, co wybijało by znacznie się nad tłum.
    jedank jeśli chodzi o symulator w którym można troche postrzelać, a kozystając z dobrego modelem lotu powywijać jakieś akrobacje a przy okazji podziwiać śliczną grafikę to ja jestem za Wingiem ;p

    Możę się powtórzę, ale do kompletu dorzucę filmik, który mi się bardzo spodobał:
    http://www.youtube.com/watch?v=zhj3W6MKBnE

  4. #4
    Awatar VVujcio

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pluxe Zobacz posta
    Każdy z budynków nie jest osobnym modelem 3D. Mają kilka modeli, gęsto rozmieszczonych.
    Tak, wiem ze nie sa niepowtarzalnymi modelami, chodzilo mi o to ze miasteczko nie jest zrobione jak w starszych symulatorach gdzie wiekszosc zabudowy byla tekstura, a tylko pojedyncze, najbardziej charakterystyczne budynki modelami 3D.
    Natomiast juz sama ilosc budynkow generowanych przez engine robi wrazenie (na procesorze i karcie graficznej pewnie tez robi i to niemale).

    Klip z Mirage'ami faktycznie swietny, momentami fotorealistyczny. Tu najmocniej oddzialuje skala gor wiernie odpowiadajaca skali rzeczywistej.
    Jednak na pozostalych filmikach aerosoftu nie wyglada to juz tak dobrze, np tutaj:
    YouTube - Aerosoft - Switzerland Professional X - Insel Spital Bern - FSX
    Tekstury z bliska prezentuja sie znacznie gorzej niz w WoP, drzewa tez.
    Wiadomo, jest to kwestia innej koncepcji gry, MFS bazuje calkowicie na zdjeciach satelitarnych i oddaje ogromne obszary, wiec ponizej pewnej wysokosci tekstury musza byc rozmyte - cos za cos.

    Cytat Zamieszczone przez Pluxe Zobacz posta
    A więc moje zdanie - porównując do zmodyfikowanego FSX na ultra high - nic, co wybijało by znacznie się nad tłum.
    Tłum? W takim razie sa tylko 2 symulatory na takim poziomie, trudno to nazwac tlumem...

  5. #5
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeszcze jest FS2004, który po 'zdodatkowaniu' wygląda momentami lepiej od FSX i HAWX, ze świetną grafiką (przynajmniej na Xboxie), ale z profilem bardziej arcade.

    Ale jak QuCyk stwierdził - jest to najlepszy wizualnie symulator, w którym można postrzelać i powywijać akrobacje korzystając z dobrego modelu lotu.
    Pozdrawiam, Pluxe

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •