Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Awatar chrzanu

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Praga, Warszawa, Poland, Poland

    Domyślnie Lądowanie St. Maarten? Jak? ILS?


    Polecamy

    Jak lądować na ST. Maarten? W FS9 nie mam ścieżki ILS, można ją jakoś dodać? Na filmie w FSX jest ścieżka ILS

    YouTube - Landing in (St Maarten) TNCM ILS Fog Learjet 45








    Na przyszłość nie zapominaj o prefiksie przy zakładaniu tematu!/R.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 27-07-2010 o 00:25

  2. #2
    Awatar Selwynn

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    W normalnych warunkach też nie ma ILS na TNCM z tego co wiem. Także nie wiem czemu ktoś miałby tam dodawać. Lądowanie wizualne ("na oko") też trzeba trenować.
    Pozdrawiam, Dawid.


    There are only 10 types of people in the World: those who understand Binary and those who don't.


  3. #3
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez chrzanu Zobacz posta
    Na filmie w FSX jest ścieżka ILS
    Nie ma na tym filmie zadnego ILS. Ktos kto zrobil ten film nie ma zielonego pojecia o lataniu. Zreszta widac z samego panelu ze jego podejscie nic z ILS nie ma wspolnego.

  4. #4
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Na TNCM nie ma ILS. Z tego, co kojarzę jest tam jakiś VOR, ale i tak zawsze się lata Visual, bo jak to mówią "pogoda jest jednego dnia ładna, a następnego idealna".

    Edit: co ta za idiota leci na tym filmie? Podchodzi bez klap, przy 150 węzłach, NIE MA NAWET ZAŁĄCZONEGO APP (więc żaden ILS cat III nie wchodzi w grę).
    Edit 2: Na innym filmie podchodzi B738 na full flaps przy prędkości Vref 135kts... Stall zaczyna się poniżej 110kts, więc FMS wyliczyło pewnie Vref coś koło 120.
    Pozdrawiam, Pluxe

  5. #5
    Awatar Selwynn

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    No geniuszem to on nie jest. A co do pytania założyciela tematu to chyba się nie da "wmontować" ILS na własną rękę. A nawet jeśli to odradzam i proponuje przyjemnych lotów VFR po Karaibach
    Pozdrawiam, Dawid.


    There are only 10 types of people in the World: those who understand Binary and those who don't.


  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A co do pytania założyciela tematu to chyba się nie da "wmontować" ILS na własną rękę.
    Da się, wystarczy wyedytować AFCAD.
    NIE MA NAWET ZAŁĄCZONEGO APP (więc żaden ILS cat III nie wchodzi w grę).
    Możliwe jest podejście CatIII bez użycia AP, oczywiście nijak ma się do tego co zaprezentowano na filmiku.

  7. #7
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor Zobacz posta
    Możliwe jest podejście CatIII bez użycia AP, oczywiście nijak ma się do tego co zaprezentowano na filmiku.
    Wiem, że można podchodzić ręcznie wg wskazań FD, wiem...
    Pozdrawiam, Pluxe

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    No nie bardzo, z samym FD nie wykonasz CatIII (oczywiście nie uwzględniam tu przypadków awarii). Przydałby się HUD i odpowiednia certyfikacja...

  9. #9
    Awatar chrzanu

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Praga, Warszawa, Poland, Poland

    Domyślnie

    Ok. Już wszystko wiem.

  10. #10
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Do TNCM są tylko podejścia do pasa 10: RNAV, VOR X, VOR Y, VOR Z, LCTR, gdzie:
    RNAV - podejście dla maszyn z wyposażeniem RNAV;
    VOR X - podejście z zakrętem proceduralnym dla maszyn kategorii C i D;
    VOR Y - jak wyżej, ale dla maszyn kategorii A i B;
    VOR Z - podejście z ARC DME;
    LCTR - podejście na lokator.
    Najmniejsze minima posiada podejście VOR Z - MDA na poziomie 500ft i widzialność na poziomie 3500m. Jednak przy ograniczeniu do 205kt przed ustabilizowaniem na kursie 180* podczas procedury nieudanego podejścia. W innym przypadku 770ft i 3500 - 4000m w zależności od kategorii samolotu.


    A filmik to taka sztuka dla sztuki, klasyczny 4szpan
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  11. #11
    Awatar Selwynn

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Kurde jaki wykład
    Chyba wszystkiego się w FSie nie wykorzystuje
    Pozdrawiam, Dawid.


    There are only 10 types of people in the World: those who understand Binary and those who don't.


  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Wszystkie z tych podejść da się wykonać w FSie, choć nie z defaultowym ATC (no i do podejścia RNAV przyda się sensowne wyposażenie, FSowy GPS to za mało).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •