W normalnych warunkach też nie ma ILS na TNCM z tego co wiem. Także nie wiem czemu ktoś miałby tam dodawać. Lądowanie wizualne ("na oko") też trzeba trenować.
Jak lądować na ST. Maarten? W FS9 nie mam ścieżki ILS, można ją jakoś dodać? Na filmie w FSX jest ścieżka ILS
YouTube - Landing in (St Maarten) TNCM ILS Fog Learjet 45
Na przyszłość nie zapominaj o prefiksie przy zakładaniu tematu!/R.
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 27-07-2010 o 01:25
W normalnych warunkach też nie ma ILS na TNCM z tego co wiem. Także nie wiem czemu ktoś miałby tam dodawać. Lądowanie wizualne ("na oko") też trzeba trenować.
Pozdrawiam, Dawid.
There are only 10 types of people in the World: those who understand Binary and those who don't.
Na TNCM nie ma ILS. Z tego, co kojarzę jest tam jakiś VOR, ale i tak zawsze się lata Visual, bo jak to mówią "pogoda jest jednego dnia ładna, a następnego idealna".
Edit: co ta za idiota leci na tym filmie? Podchodzi bez klap, przy 150 węzłach, NIE MA NAWET ZAŁĄCZONEGO APP (więc żaden ILS cat III nie wchodzi w grę).
Edit 2: Na innym filmie podchodzi B738 na full flaps przy prędkości Vref 135kts... Stall zaczyna się poniżej 110kts, więc FMS wyliczyło pewnie Vref coś koło 120.
Pozdrawiam, Pluxe
No geniuszem to on nie jest. A co do pytania założyciela tematu to chyba się nie da "wmontować" ILS na własną rękę. A nawet jeśli to odradzam i proponuje przyjemnych lotów VFR po Karaibach![]()
Pozdrawiam, Dawid.
There are only 10 types of people in the World: those who understand Binary and those who don't.
Da się, wystarczy wyedytować AFCAD.A co do pytania założyciela tematu to chyba się nie da "wmontować" ILS na własną rękę.
Możliwe jest podejście CatIII bez użycia AP, oczywiście nijak ma się do tego co zaprezentowano na filmiku.NIE MA NAWET ZAŁĄCZONEGO APP (więc żaden ILS cat III nie wchodzi w grę).
No nie bardzo, z samym FD nie wykonasz CatIII (oczywiście nie uwzględniam tu przypadków awarii). Przydałby się HUD i odpowiednia certyfikacja...
Do TNCM są tylko podejścia do pasa 10: RNAV, VOR X, VOR Y, VOR Z, LCTR, gdzie:
RNAV - podejście dla maszyn z wyposażeniem RNAV;
VOR X - podejście z zakrętem proceduralnym dla maszyn kategorii C i D;
VOR Y - jak wyżej, ale dla maszyn kategorii A i B;
VOR Z - podejście z ARC DME;
LCTR - podejście na lokator.
Najmniejsze minima posiada podejście VOR Z - MDA na poziomie 500ft i widzialność na poziomie 3500m. Jednak przy ograniczeniu do 205kt przed ustabilizowaniem na kursie 180* podczas procedury nieudanego podejścia. W innym przypadku 770ft i 3500 - 4000m w zależności od kategorii samolotu.
A filmik to taka sztuka dla sztuki, klasyczny 4szpan![]()
[Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]
Kurde jaki wykład
Chyba wszystkiego się w FSie nie wykorzystuje![]()
Pozdrawiam, Dawid.
There are only 10 types of people in the World: those who understand Binary and those who don't.
Zakładki