Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar Kanapka

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Zawiercie

    Domyślnie Utrata mocy po V1---PIC 734


    Polecamy

    Ostatnio trenuje utratę mocy po V1 na B734 PIC. Po osiągnięciu V1 wyłączam prawy silnik samolot słabo przyspiesza do Vr. Po podniesieniu go do paru stopni po Vr nie przyspiesza albo bardzo słabo... Osiągniecie V2 graniczy z cudem... Dodam że ustawiam moc na TO wyliczoną przez FMC i TOW wynosi 130000lbs (MTOW około 149000lbs).

  2. #2
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Jak ładujesz samolot, używasz dodatkowo FSPassengers do tego? W takim wypadku przed ładowaniem paxów, musisz ręcznie usunąć masy pasażerów w FSowym menu.
    Samolot, to najnowsza wersja? Poprawnie wpisujesz GROSS WEIGHT albo ZFW do FMC? Trymer poprawnie ustawiony?

    Jako, że temat wyróżnia się na tle ogółu, to chętnie go pociągnę i spróbuję coś poradzić
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  3. #3
    Awatar Kanapka

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Zawiercie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk Zobacz posta
    Jak ładujesz samolot, używasz dodatkowo FSPassengers do tego?
    Nie
    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk Zobacz posta
    Samolot, to najnowsza wersja?
    Podstawowa(na stronie producenta znalazłem dodatek, który "leczy" switche, które się nie przełączają dla XP,a mam WIN7 na dodatek jest on płatny)
    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk Zobacz posta
    Poprawnie wpisujesz GROSS WEIGHT albo ZFW do FMC? Trymer poprawnie ustawiony?
    Tak
    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk Zobacz posta
    Jako, że temat wyróżnia się na tle ogółu, to chętnie go pociągnę i spróbuję coś poradzić
    Dziękuje i liczę, bo jesteś mistrzu
    Ostatnio edytowane przez Kanapka ; 08-08-2010 o 23:08 Powód: Przecinek

  4. #4
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Nie jestem żadnym mistrzem.
    Sprawdziłem u siebie przy silnikach z ciągiem 22 tyś lbs (funtów siły). Mam tak samo, przy TOW 59.1 tony, przy wyłączeniu silnika pomiędzy V1 a Vr praktycznie nie da się utrzymać maszyny w powietrzu jeśli istnieje konieczność wznoszenia przed przeszkodą.
    Stawiam na to, że w takich warunkach jeden silnik po prostu nie daje sobie rady, szczególnie, że zbliżamy się do MTOW.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  5. #5
    Awatar Kanapka

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Zawiercie

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki Wielkie za sprawdzenie i odpowiedź

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •