Przy zapisywaniu odznacz opcję tworzenia MIP-map. No i podobny wątek był też na forum, poszukaj.
Witam! Z góry przepraszam za nowy temat, ale nie znalazłem takiego, do którego mógłbym się śmiało podpiąć... Mam taki problem: tworzę właśnie malowanie do modelu Extra 300L, edytuję orginalne tekstury, nakładam kanał Alpha, zapisuję jako BMP 32-bity. Wszystko byłoby OK gdyby nie jakość tych tekstur na modelu - orginalna tekstura była w bardzo dobrej rozdzielczości, na dużych przybliżeniach detale były bardzo ostre (rozdzielczość całego pliku z teksturami kadłuba wynosi na dłuższym boku 1024). Pomalowałem sobie więc jedną raptem stronę po swojemu i klops - wygląda to tak (przy okazji widać jakość orginalnego malowania):
Teksturka prezentuje się następująco (orginalna wielkość, przekonwertowana na JPG):
Do tworzenia bitmapy używam programu DXTBmp, edytuję w Photoshopie. Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc, będę dozgonnie wdzięczny
Przy zapisywaniu odznacz opcję tworzenia MIP-map. No i podobny wątek był też na forum, poszukaj.
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Zakładki