Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
  1. #1
    Awatar Krzysztof.May

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Leszno/Poznań

    Domyślnie War over Poland - Wojna Obronna Polski 1939/1920


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Flycat
    Witam!

    Mam zaszczyt ogłosić, że wirtualny 1 Pułk Lotniczy ( www.1pl.boo.pl ) pracuje właśnie nad nowym symulatorem lotniczym osadzonym w realiach kampanii wrześniowej noszącym tytuł Wojna Obronna Polski 1939 (ang. War Over Poland 1939). Będzie to kontynuatorka simów z serii Wojna Obronna Polski ( http://wop1920.co.nr ), jednakże, wprowadzi ona całkowitą innowację- nowy silnik gry firmy Targetware (www.targetware.net) znany już z takich tytułów jak Target Korea, Target Hanoi, Target Rabaul czy Richtofen’s Skies.

    Co to oznacza w praktyce? Ano całkowite odejście od nieco archaicznego już (aczkolwiek wiecznie żywego ) silnika Red Barona 3D. Wiąże, się z tym całkowita zmiana grafiki, znaczne urozmaicenie i udoskonalenie modelu lotu (na który kładziony jest zdecydowanie największy nacisk), szersze możliwości rozgrywania kampanii, ułatwione prowadzenie statystyk etc. Jedyną złą wiadomością jest to, że wersja silnika na której budowany jest WOP, opatrzona cyferkami 0.64 zawiera w sobie, mimo wcześniejszych zmian wciąż wiele błędów. Cóż, na razie nic nie można zrobić. Pozostaje tylko czekanie na kolejną modyfikację 0.65, która zgodnie z zapowiedziami ma wiele odmienić w świecie TW. A kiedy się ona ukaże? Miejmy nadzieje, że jeszcze w tym roku.

    Tyle drogą wstępu, przejedzmy do meritum.
    Jak nie trudno się domyśleć, symulator przenosi nas w realia kampanii wrześniowej. Skupiać się będzie głównie na odwzorowaniu walk Brygady Pościgowej nad stolicą. W grę wchodzą też działania Brygady Bombowej i Lotnictwa Armijnego. Będziemy mieli do wyboru, albo stać się niegrzecznym chłopcem z Luftwaffe, albo mężnym rycerzem biało czerwonej szachownicy Przy okazji wybieramy też do której z lotniczych formacji chcemy przynależeć- czy będzie to lotnictwo myśliwskie, bombowe czy może jeszcze obserwacyjne. Po przydziale do odpowiedniej historycznej jednostki w dalszej kolejności otrzymamy rumaka na którym wyruszymy w podniebny bój (oczywiście takiego, który faktycznie znajdował się na wyposażeniu danej jednostki we wrześniu). I skoro mowa już o rumakach chciałbym się tu zatrzymać. Oto maszyny, której najpewniej i najszybciej znajdą się w simie:

    Bf 109 B1 (prace trwają)
    Bf 109 B2 (prace trwają)
    Bf 109 D1 (prace trwają)
    Bf 109 E1 (pojawi się wkrótce)
    Fi 156 C (zakończony- właściwie jest to maszyna udostępniona dla projektu przez twórców Target Tobruk, przerobiony został natomiast FM)
    Hs 126 A1 (prace wstrzymane)
    Do 17Z (pojawi się wkrótce)
    Ju 87B (pojawi się wkrótce)


    PZL P. 11c (prace wykończeniowe)
    PZL P. 7a (nie rozpoczęty)
    PZL 23b (prace trwają)
    PZL 23a (nie rozpoczęty)
    RWD 14b (prace trwają)


    I na razie to tyle. Szczególnie, ze w tym samym czasie „produkowane” są maszyny do WOP 1920- o nim jednak później.

    Co do dalszego rozgrywania kampanii nic na razie więcej nie powiem z prostego powodu- nie ma jeszcze ostatecznych ustaleń. To wymaga czasu, a jak widzicie sami większość maszyn nie jest jeszcze nawet gotowa (no chyba, ze piloci będą latać na miotłach ). Jedno co jest pewne, to to, że na czas oficjalnych gier kampanijnych widoki zewnętrzne z samolotu będą blokowane, zatem będzie można w pełni wykorzystać element dzięki któremu odniesiono 80% wszystkich potwierdzonych zwycięstw powietrznych w czasie drugiej wojny światowej- zaskoczenie. Oczywiście do tego, żadnych ikonek na mapie, dżi pi esów itp. (jak to w niektórych symulatorkach bywa). Z pewnością piloci w 1939 też takowych nie posiadali Nie będzie też żadnych napisów nad zauważonymi samolotami, będziesz miał po prostu kłopot jeśli siądzie Ci na ogonie 109- tka a Ty wywnioskujesz, ze to jakiś Storch. Na zrozumienie błędu nie będzie już prawdopodobnie czasu...
    No i po zakończonej grze relacja ze swoich wyczynów w postaci raportu- czyli to co kochamy najbardziej (że już o odprawie nie wspomnę).

    No dobra, a co oprócz wrażych maszyn będzie do zniszczenia? Ano cała armada pojazdów naziemnych/nawodnych. Na dzień dzisiejszy przedstawia się ona tak:

    Pzkpfw I
    Pzkpfw III
    Opel Blitz (cysterna)
    Kubelwagen


    TK 3
    TKS
    Vickers E
    Renault 35
    7 TP
    Kuchnia polowa wz. 23
    Ursus A
    Samochód opancerzony wz. 34
    Działo plot 40mm Bofors
    Okręt Flotylli pińskiej
    Armata polowa kal. 75mm "Prawosławna"


    A na pewno pojawią się jeszcze:

    Działo plot. kal. 37mm
    Armata polowa kal. 105mm
    PzKpfW II
    PzKpfW IV
    SdKfz 221
    SdKfz 222
    SdKfz 231 (6x4)
    SdKfz 231 (8x8)


    FIAT PF-621 L
    FIAT PF-618 "Grom"
    FIAT PF-508/III "Łazik”


    Do tego w grze znajdą się inne, nieruchome, historyczne obiekty naziemne takie jak:

    Cytadela warszawska [w budowie]
    Dworzec Główny, [gotowy]
    Baza 1 Pułku Lotniczego [gotowa]
    Lotnisko Okęcie [gotowe]
    Lotnisko Poniatów [gotowe]
    Lotnisko Mokotów [gotowe]
    kościół k. placu Zbawiciela [w budowie]

    + na pewno wszystkie lub większość mostów na Wiśle.

    Oczywiście, oprócz tego tereny urozmaicać będą wiejskie domy, zagrody, prowincjonalne kościółki, dworki, fabryki, stacje kolejowe, mosty itd.

    Jeśli idzie o topografię terenu wszystko będzie zgodne z faktami. Nie wiadomo jeszcze jaki obszar obejmie mapka (na razie to Wawa i okolice), ale jakby nie było, każde miasto, rzeczka czy las będzie rozmieszczona na niej zgodnie z rzeczywistością. Rodzynkiem jest tu sama Warszawa, która dzięki poświęceniu i niezwykle żmudnej pracy por. Lucasa „zbudowana” została na podstawie przedwojennych zdjęć lotniczych tak iż teraz nie tylko rozmiarem ale i niemalże w 100% wyglądem przypomina naszą stolicę sprzed prawie 70 lat.

    No i tak pogdybałem, pogdybałem a nie powiedziałem najważniejszego- kiedy gra ujrzy światło dzienne. No cóż, trudno powiedzieć, nie mniej mam cichą nadzieję, ze stanie się to jeszcze przed wakacjami 2007. Tymczasem, na zakończenie kilka świeżych i mniej świeżych screenów z prac.

    Będący w budowie kokpit P 11c.


    P 11c. 8. 70, 113 Eskadra Myśliwska, ppor. H. Duwal, IV/1 Dywizjon Myśliwski, Brygada Pościgowa.


    Pezetelka i jej argumenty w postaci 2x PWU wz. 33 7, 2mm


    Płat Puławskiego.


    Nad zachodnią Warszawą. W tle widać Mokotów.


    P 11c na Polu Mokotowskim. 8. 14, 112 Eskadra Myśliwska, III/1 Dyon PB,


    Detale statecznika pionowego.


    Detale silnika.


    Wrrrrrr, czyż to nie sylwetka rasowego myśliwego?


    Widok z kokpitu, krajobraz na płn- wsch od Warszawy.


    PZL 23b nr 9 na Wisłą (zachodnia Warszawa w tle). 41 Eskadra Rozpoznawcza lotnictwa armii „Modlin”. (beta)


    Ten sam delikwent podczas wznoszenia. (beta)


    PZL 23B nr 1. 55 Eskadra Bombowa, VI Dyon Bombowców Lekkich, Brygada Bombowa. (beta)


    Fi 156 C nad Poniatowem.


    J/w


    Widok do przodu z kokpitu „Bociana”. „Przed nami Wisła płynie...”.


    Ekran ładowania misji treningowej. Bliska osłona.



    O ile WOP 1939 jest jeszcze dość odległą przyszłością, o tyle całkiem niedawno, światło dzienne ujrzał wymieniany już przeze mnie WOP 1920. Nie będę się o nim rozpisywał. Pozwólcie, że wyręczę się w tym miejscu słowami jednego z pomysłodawców i wykonawców projektu- pil. por. Lucasa. Oto nasza historia jego oczyma...

    Maj 1920, lotnisko Żodzin, gdzieś na wschód od Mińska

    Deszcz bębnił niespokojnie o zgniłą powłokę hangaru. Przez uchylone wejście wdzierały się nieśmiało promyki światła. Siedziałem przy stole i paliłem papierosa. Przed chwilą przyszedł rozkaz z dowództwa w Mińsku, aby wesprzeć broniące się zaciekle polskie jednostki. Wczoraj ruszyła bolszewicka ofensywa, która z całej siły napiera na nas. Cholera- przeszło mi przez myśl, jak tego nie byliśmy w stanie rozpoznać na czas. Przecież nasza "19-tka" lata od tu od miesiąca. A są jeszcze dwie rozpoznawcze eskadry wielkopolskie i jedna myśliwska...
    Jak donosiły nasze jednostki, wróg przygotował mosty pontonowe oraz zmobilizował znaczną ilość wszelakiego sprzętu pływającego, aby jak najszybciej przekroczyć Berezynę i rozpocząć szybki marsz... sytuacja powoli stawała się krytyczna, gdyż przewaga ilościowa czerwonych była ogromna.
    Do tego jeszcze te sowieckie eskadry...pomyślałem ze zgrozą. Rozpanoszyły się po całym niebie i utrudniają naszym ataki na zgrupowania wrażej piechoty. Ich dowódca, Szyrynkin chce nas wszystkich posłać do piachu... Zresztą już posyła, kilka dni temu poległ Bartkowiak i Klicze podczas nalotu na Slavnoye. Nie zdążyłem zareagować na czas, bo kilka nieuportów odseparowało nas od naszego bombowca. Szkoda chłopaków...

    Czas naglił. Założyłem pilotkę i wdrapałem się do mojego grata. Poczciwy SPAD musiał być reperowany po każdym locie. Przeklęci "sojusznicy" -pomyślałem- przysłali nam najgorsze ścierwo na jakie ich było stać. Maszyny te służyły wcześniej Poznaniakom z 15-tej myśliwskiej jako maszyny treningowe. Do walki się nie nadawały. W dodatku otrzymali teraz prawie nowe Fokkery D.VII, które zakupiono jakimiś lewymi kanałami w Gdańsku. A nam zostały przydzielone te trumny.

    Przekręciłem kontakt, werkmistrz zakręcił śmigłem, odstawiono podstawki spod kół. Dodałem gazu i wykołowałem pod wiatr. Zaraz za mną toczył się leniwie kolejny SPAD. Niebo było aż sine, cały czas padało. Mruknąłem tylko coś pod wąsem, poprawiłem gogle, szalik i pomknąłem przed siebie. Ciekawe ile to jeszcze potrwa- przemknęło mi się przez myśl. Obróciłem nos samolotu w kierunku Borysowa i zacząłem powoli nabierać wysokości. Przed nami widać było snujące się dymy od ostrzału z dział...


    Data "premiery" nie jest przypadkowa, co więcej została dawno zaplanowana. Bo 11.XI to również początki organizacji polskiego lotnictwa.
    Są to tylko maszyny + scenariusz z 1920 roku. W skład parku lotniczego wchodzą:
    - Nieuporty 11, 12, 24, 24bis oraz 80
    - SPAD S.VII w wersji 150 konnej oraz 180 konnej
    - Albatros C.I
    Teren to okolice Borysowa i Bobrujska, czyli dorzecze Berezyny, gdzie od jesieni 1919 do czerwca 1920 stał front. Po jednej stronie mamy 12 i 14.EW oraz 13 i 19.EM, a po drugiej "Eskadrylę Szyrynkina" i "Esk. Kożewnikowa" Malowania zostały odwzorowane. W kolejnych paczkach Zespół Konstrukcyjny skupi się na budowie maszyn 2-osobowych: DFW C.V, Sopwith 1 1/2 Strutter i Halberstadt CL.II

    Zapraszam wszystkich zainteresowanych na nasze forum: http://www.1pl.boo.pl/forum/phpBB2/index.php?c=5 celem zadawania pytań, wpisywania komentarzy. Jestem też obecny na GG: 2040124 i służę pomocą.
    Grę instalujemy w następujący sposób: Idziemy na www.targetware.net zakładamy tam konto. Po rejestracji dostaniemy hasło na maila. Następnie ściągamy silnik gry z działu download, instalujemy go. W options silnika wpisujemy nasz login i hasło z rejestracji. Następnie przechodzimy do "Download mods" i ściągamy. Plik ma 37MB.

    Także mi pozostaje tylko dopełnić formalności i umieścić kilka wopowych screenów co by gołosłownym nie pozostawać

    Nieuport 24 bis


    Nad lasem


    24- ka w ferworze walki z polskim SPADem VII


    Najnowsze cacko- DFW C.V autorstwa Fatmana.


    Niemiecka solidność- 200 konny Benz D IV- jednostka napędowa „piątki” w detalach.


    Zrzut ulotek propagandowych a polskiego Albatrosa C I- tego w simach jeszcze nie było! (przepraszam za słabą jakość)


    Wiatr we włosach (z perspektywy czerwonego)


    Mam nadzieje, że wzbudziłem Wasze zainteresowanie. Wszystkich chętnych czy to do gry czy do pomocy proszę o kontakt poprzez niniejsze forum/polskie ( http://www.1pl.boo.pl/forum/phpBB2/index.php ) lub zagraniczne ( http://www.targetware.net/modules.ph...viewforum&f=43 ) forum projektu /mail ( flycat@o2.pl )/ numer gg:1887977 (niepotrzebne skreślić).

    Aby rozwiać potencjalnie niejasności zaznaczam- WOP jest całkowicie darmową grą tworzoną przez amatorów- fascynatów w celu promowania i utrzymywania tradycji lotnictwa polskiego lat 1918- 1939, a także najzwyczajniej w świecie w celach rozrywkowych. Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie, nie wahaj się- dołącz do nas!

    Pozdrawiam.

  2. #2
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    I stało się- projekt WOP 1920 na dobre rozwinął skrzydła. Ruszyły już zapisy na nadchodzącą kampanię, zatem wszystkich, którzy kochają wiatr we włosach oraz zapach oleju rycynowego o poranku, zapraszam do zapisów na sub forum 1 PL pod adresem: http://www.1pl.boo.pl/forum/phpBB2/viewforum.php?f=17 (można dowiedzieć się tam także konkretów nt. zasad jak i samego sima).

    Co by post tak pusto nie wyglądał, zamieszczam kilka najnowszych screenów z prac, zarówno nad WOPem '20 jak i '39

    Prace nad kokpitem RWD 14 (WOP 1939)


    Wczesne testy RWD 14 w locie (WOP 1939)


    Hangary w bazie 1 Pułku Lotniczego na Okęciu (WOP 1939)


    Ciągnące drogą niemieckie Pzkpfw II


    Lotnisko na Mokotowie (WOP 1939)


    Polski Fokker DVIII (WOP 1920)


    DFW C. V na płycie lądowiska (WOP 1920)


    Czerwoni pod lufą polskiego SPADA VII (WOP 1920)


    Ukończony kokpit Fokkera DVIII (WOP 1920)


    Podoba się?

    PS: bardzo fajne nowe forum.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Hmm... moment moment... czy ja dobrze rozumiem (strona Targetware), że można w to pograć również pod Linuxem? I do tego za friko? No to by było zbyt pięknie...

  4. #4
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    A jednak- nie dość, że za friko to chodzi pod Windowsa, Maca i Linuxa
    (z tym, że właśnie z tym ostatnim mogą być narazie pewne kłopoty)

  5. #5
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    No no no, jestem pod wrażeniem. Projekt darmowy, rozwija się, kto jeszcze nie miał okazji potestować, niech spróbuje.

  6. #6
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    Ja przypominam tylko, że wciąż w grze występuje kilka głupich błędów co jest winą starego silnika Targetware. To się z pewnością zmieni. Kiedy? Nic konkretnego niestety nie mogę w tej chwili powiedzieć.
    Pozostaje mi tylko raz jeszcze zaprosić wszystkich na kampanię. Latanie, gdy w grze znajduje się 15- 20 pilotów tworzy naprawdę świetny klimat. W połączeniu z nieodłącznym dreszczykiem emocji zaciera to wszelkie negatywne wrażenie związane z niedopracowanym silnikiem. Bo czy ktoś lecąc nad białoruskim lasem zastanawia się dlaczego można lądować na morzu, mając świadomość, że właśnie od strony jego martwej strefy może zbliżać się nieprzyjacielski myśliwiec z jeżącą się na kadłubie czerwoną gwiazdą?

  7. #7
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    Na rozbudzenie apetytu







    A tu niemiecka Gotha z projektu Richthofen Skies

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Pruszków

    Domyślnie

    Czołem,

    Dodaję kilka newsów, bo Flycat przez tego Łosia mógł przeoczyć

    W ten piątek planowane jest wypuszczenie nowej wersji WoP1920. Zamknie ona temat Wojny 1919/20, no chyba że dodamy w przyszłości jeszcze jakiś samolocik )
    Oto lista zmian w stosunku do starej wersji:

    Sceneria:
    -nowe efekty wybuchów, strzałów, OPL
    -nowe drzewka

    Nowe Samoloty:
    -Fokker E.V
    -DFW C.V w trzech wersjach (wczesne chłodnice, późne chłodnice, przekompresowany silnik Benz D.IVa)
    -Albatros D.III "tymczasowo udający" Oeffaga D.III (czyli austriackiego Albatrosa ze znacznie mocniejszym silnikiem i innymi karabinami maszynowymi. Z modu "Richthofens Skies")
    -Sopwith 1 1/2 Strutter (ciekawa sprawa, bo aparat ma hamulce aerodynamiczne. służyły co prawda do lądowania, ale tutaj doskonale nadają się równiez do bombardowania z lotu nurkowego. Taki pre-stukas )

    (a do tego stare maszyny: SPAD S.VII, Nieuport N.11/12/24/24bis i Albatros C.I)

    -Scenariusze:
    -6 scenarów dla 7.Dywizjonu Lotniczego na Białorusi z okresu IV-VII 1920. Uwzględniono lokację prawdziwych lotnisk polowych oraz w miarę możliwości charakter misji. Niestety, mało zachowało się przekazów o oryginalnych misjach z konkretnego dnia. Ale robiliśmy co mogliśmy. Są ataki na statki rzeczne (bocznokołowce, a jak!), pociągi pancerne, przeprawy przez Berezynę. Można również zrzucać ulotki propagandowe (w obecnej wersji silnika gry są tylko dla efektu, nie da się ich wykorzystać, dla np. osłabienia morale przeciwnika, hehe)
    -scenariusze dla Bitwy Warszawskiej VIII.1920. To będą scenariusze z serii "co by było gdyby Sowieci mieli lotnictwo w czasie BW". Podłożem będą oczywiście prawdziwe walki w rejonie Warszawy. Czyli starty z Pola Mokotowskiego i Siekierek, ataki na kawalerię czy tabory, walki o Radzymin.
    Scenariusze nie będą dostępne w podstawowej paczce. dodane zostaną w trakcie trwania kampanii WoP1920, która obecnie trwa.

    Teren
    -nowa mapa: Centralna Polska
    Mapa posłuży również w wop39. Celem nadrzędnym jest odwzorowanie Warszawy. Do tego służy ortofotomapa z 1935 roku ze strony warszawa1939.pl, która została połączona, pokolorowana i umieszczona w grze. Oprócz tego odwzorowanych zostanie trochę charakterystycznych budowli. No właśnie....

    Nowe obiekty:
    -Cytadela Warszawska
    -Fort Mokotów z masztami Polskiego Radia
    -Lotnisko Pole Mokotowskie
    -Samochód pancerny Ford
    -Samochód pancerny Austin Putilov
    -Pociąg pancerny "Pierwszy Marszałek"
    -Kawaleria oraz piechota dla obu stron

    ...oraz sporo sprzętu, który się przyda przy WoP1939, a będzie już zainstalowany (jakieś panzer I i II, 7.tp, TK-3, TKS i takie tam 8) )

    Kilka screenów:

    Kokpit Struttera (widać pokrętła airbraków)


    Cytadela


    Wracając do samego silnika gry.
    Pamiętajcie, że to jest BETA, w dodatku niedoskonała. Są bugi, grafika jest jak na współczesne czasy dosyć leciwa. Ale jest to praktycznie jedyna platforma, pod którą można samemu bezboleśnie wykonać coś w tym stylu pod kątem trybu multiplayer.
    Produkty ThirdWire (pod które można by było coś teoretycznie stworzyć, np. Wings over Europe, First Eagles, itp) wymagają posiadania 3DMaxa (ma ktoś 10tys. PLN?), poza tym mają słaby realizm.
    Można by było coś zrobić na starym dobrym CFS2, ale ucierpiał by na tym tryb Multiplayer. Poza tym, przestawienie się na GMaxa też by zajęło sporo czasu. A targetware obsługuje 4 różne formaty plików 3d, można robić rzeczy do niego w freewarowym Wings3D, czy Blenderze, a pliki środowiska (FM, animacje, itp) tworzy się w plikach txt z odpowiednim rozszerzeniem.

    Pozdrawiam!

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Pruszków

    Domyślnie

    Hej,

    Miło mi oznajmić, że nowa, poprawiona wersja wop1920 ujrzała w końcu światło dzienne.
    Mod jest gotowy do zassania przez opcję DOWNLOAD MODS w głównej aplikacji Targetware.
    Mam tylko dwie małe prośby do potencjalnych użytkowników wop1920 v2:

    a) Przed zassaniem nowego modpacku, proszę wejść do folderu Targetware/Data i wykasować stary folder wop oraz pliczek wop.mod Teraz już możecie zassać nową paczkę. Jest to konieczne z uwagi na drastyczne zmiany w niektórych folderach w nowej wersji.

    b) Po zassaniu gry, proszę o wejście na serwer gry (nawet tylko na chwilkę) Aplikacja pobierze Wam niezbędne poprawki (tak, jest jeden głupi bug, który likwiduje się, po zassaniu małego fizu z serwera)

    Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, sugestie, opinie, proszę o zadawanie ich w tym wątku, forum 1.Pułku Lotniczego (www.1pl.boo.pl), lub też poprzez PM, lub GG (moje gg: 2040124)

    Pozdrawiam!

  10. #10
    muminek
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Flycat
    Na rozbudzenie apetytu
    Obrazek
    Cześć .
    Robisz temat mojej pracy inżynierskiej Mam zamodelowac w SoftImage Łosia i zamierzam dodatkowo sprawić aby latał w FS-ie.

    >W czym robisz swój projekt ?
    >Do jakiej gry to robisz i jak szczegółowy model może podźwignąć .
    Skąd masz referki . Bo tu można oszaleć na każdej inaczej są przedstawione szczegóły .
    >Kiedy zamierzasz skończyć swój projekt.

    Mój model w nurbsach pierwsza praca w 3D . Porzucone bo będe robic to w kompletnie innym programie i występują konflikty.

  11. #11
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    Witaj muminek.

    Od razu sprostowanie- model nie jest mój, ja tu tylko szukam chętnych do wspólnych lotów
    Namiary autora wyślę Ci na PW. Z góry natomiast mogę powiedzieć, że model budowany jest w programie Wings 3D i napewno użyty zostanie w WOPie 1939.
    Tak z ciekawości jeszcze- czy mi się wydaję, czy widziałem Twój projekt na forum Sturmovika?

    Tymczasem kilka nowych obrazków.






    Pozdrawiam.

  12. #12
    muminek
    Goście

    Domyślnie

    Wow trochę kanciaste (zoptymalizowane pod grę ) , juz widzę jak mój komp się dusi na moim modelku.

    Ten zielony łoś był robiony w Rihno bardzo fajny program do technicznych "zabaw" ale modyfikacja już zrobionych rzeczy przyprawia o ból głowy. I był na Iłku i kilku innych miejscach.

    A teraz moja inspiracja :



    http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35863

    Z tymi rysunkami do łosia to tez jest fajnie , silnik wydawał się prosty potem zobaczyłem zdjęcie oryginału z muzeum w Krakowie.

  13. #13
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    Ten Łoś będzie miał 45000 polysów. Mimo wszystko autorzy chcą dać szansę ludziom ze słabszym sprzętem (np. mi) Tak czy owak, nieco kanciaste z bliska kształty, w grze nie będą miały praktycznie żadnego znaczenia, a to dlatego, że widoki zewnętrzne będą na czas lotów kampanijnych zablokowane (realizm).

    PZL-ka niesamowita!

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Pruszków

    Domyślnie

    Robienie modelu pod rendery, lub nawet serię FS, a pod grę która jest wyłącznie pod massive multiplayer, to dwie różne rzeczy Trzeba się strasznie liczyć z każdym najgłupszym trójkącikiem.
    Do łosia będą dwa modele: zewnętrzny i wewnętrzny ze wszystkimi bajerami. Zanimować środek to będzie horror:
    -brak dobrych rysunków gaugów
    -skomplikowany układ paliwowy
    -bardzo skomplikowany układ komór bombowych oraz kombinacji samego ładunku
    -nieścisłości dotyczące malowania wnętrza

    W tej chwili mogę tylko powiedzieć, że trwają "dmuchania" profilu JD 12\P.37 w naszym "domowym" Instytucie Aerodynamicznym. Na dniach planowane są pierwsze testy w PZL WP-1 na Okęciu-Paluch Następnie obiekt trafi do Dywizjonu Doświadczalnego ITL na dalsze próby, a później na targi sprzętu wojskowego w Paryżu 8)

    Zaś w lakierni PZL ukończono prace nad 17 malowaniami do PZL P.11c. Oprócz tego trwa przebudowa płatowca linjowego PZL 23B.

  15. #15
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    Łoś łosiem, tymczasem ukończony został model zewnętrzny płatowca PZL 23B






  16. #16
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie

    Witam

    Przedstawiam krótką, nieoficjalną i amatorską prezentację Messerschmitta Bf 109 E3. Teren to Okęcie i okolice.

    http://pl.youtube.com/watch?v=KttKx0WEpj4

  17. #17
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    No, nie jestem fanem symulatorów bojowych, a szczególnie tych z okresów 2 wojny światowej, ale w to to sobie chwilkę pogram Filmik bardzo klimatyczny (szczególnie muzyczka ). Dobra robota!

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Super klimat Trochę psuje go "klawiaturowe" rozglądanie się po kabinie, jeśli masz opcję mouselook, to koniecznie włącz - wrażenie z głupiego spojrzenia w bok zwiększa się o 300% no i ruchy są bardziej naturalne

  19. #19
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Ja sobie właśnie troche polatałem . Ehhh, trza by się było do bitew dołączyć
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  20. #20
    Awatar Flycat

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    bloku

    Domyślnie


    Polecamy

    Clmisiu, muflon, wegi - bardzo dziękuje za szczególne zainteresowanie! Miło mi tym bardziej, że jest to moja pierwsza prezentacja tego typu, co zresztą pewnie widac. Sam filmik nagrywany był na ustawieniach zaledwie "medium" tj. gwarantujących jakąś satysfakcjonująca płynnośc ruchu w większosci sytuacji (na sprzęcie z PIV 1.6 GHz z Radeonem 9550 i 256 MB RAM). Uzyłem do jego stworzenia darmowego programu GameCam gwarantującego co prawda mocno sredni jakosciowo obraz, aczkolwiek posiadajacego bardzo duzo innych zalet w stosunku do freewarowej wersji Frapsa. Muzyka w tle to Jagdflieger Lied (piosenka pilotow mysliwskich). Moze troche nie pasujaca do WOP pod wzgledem slow (spiewaja o Tommym [Angliku], ktorego maja sprac i ktory ma rzekomo isc do diabla ), ale ogolnie... kogo to obchodzi?

    Jak mozna wyczytac w napisach koncowych, pierwsza oficjalna odslona gry pojawi sie juz 1 wrzesnia 2007 (data nie jest przypadkowa) Będzie dostepna dla wszystkich, calkowicie za darmo (co juz chyba nie jest nowoscią ) Mam nadzieje, ze sie skusicie, szczegolnie, ze co kilka dni w projekcie zachodza duze zmiany. Mowiac szczerze, jesli idzie o modele ukonczonych maszyn i ogolnie realizm (zgodnosc historyczna, modele lotu), na dzien dzisiejszy, gra stoi na naprawde wysokim poziomie.

    Muflon- widoki w grze obsługuje za pomoca wlasnie myszki, a takze przyciskow hat switch w joysticku. Ostateczny efekt nie wypadl najlepiej bo podczas nagrywania reka trzęsla mi sie z nerwow jak galareta Klawiaturą zmieniam jedynie miejsce w kokpicie (w boki, wyzej, nizej, przygarbic sie itp). Swoja droga calkiem niezle mozna sie tam wiercic. Np. przesuniecie sie do przodu i w prawo widac w minucie 2: 37, z kolei jedno z wieeelu przyblizen mozna zobaczyc TU.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •