Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 43
  1. #1
    Rewan
    Goście

    Domyślnie FS2004 i problem.


    Polecamy

    Witam. Od niedawna gram te grę (od wczoraj dokładnie) i ledwo się w tym wszystkim łapie. Gre mam od kumpla, a on zgubił poradnik Więc z neta ściągnąłem poradnik mam do dwóch lotów, jednak tak czy inaczej mam problem. Gdy ustawiłem na autopilocie pułap 12 000 to nawet gdy już na nim jestem ten co jakiś czas opada i muszę ponownie go wznieść. Jest na to jakaś rada?

    Inny problem to taki, że nie wiem czy w autopilocie da się ustawić stałą prędkość.

    A trzeci to słyszałem, że da się przyspieszyć grę. Jak to zrobić?

    Z góry dzięki za wszystko.

  2. #2
    Awatar Flyer

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Re: FS2004 i problem.

    Cytat Zamieszczone przez Rewan
    Inny problem to taki, że nie wiem czy w autopilocie da się ustawić stałą prędkość.
    Prędkości nie ustawiasz w autopilocie, np. w takim B737 jest od tego osobny "licznik" podpisany IAS/MACH tam ustawiasz prędkość i wciskasz przycisk IAS oraz przełączasz przycisk A/T ARM w pozycji ON. Wszystkie te przełączniki są jakby pod przednią szybą. Co do mniejszych samolotów typu Cessna to chyba nie ma takiej możliwości.

    A trzeci to słyszałem, że da się przyspieszyć grę. Jak to zrobić?
    Wciskasz R i "="

  3. #3
    Rewan
    Goście

    Domyślnie

    Dzięki, ale wracając do tego drugiego, to lece aktualnie Beechcraft king air 350 i czy w nim znajudje się coś takiego? Przez słabą prędkość chyba cały czas opadam i nie mogę z tym nic zrobić...

    Jeszcze jedno. Jeżeli ma się przepustnicę, to prędkość można kontrolować tak, by pozostała np wyższa?

  4. #4
    Awatar Flyer

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Prędkość możesz kontrolować na 3 sposoby:

    1. Przepustnicą przy Joysticku.

    2. Klawiszami:
    F1- minimalna moc silników
    F2- zmniejszasz moc
    F3- zwiększasz moc
    F4- maksymalna moc

    3. Wciskasz ten przycisk i tam masz przepustnicę

    Wydaje mi się że w tym samolocie nie ma automatycznej regulacji prędkości.

  5. #5
    Rewan
    Goście

    Domyślnie

    Co do przepustnicy to mam p-roblem. Mam stary yojstick, którego po wielu latach zainstalowałem. Ma on przepustnice, ale nie wykrywa jej komputer(wykrywa, ale jako inny przycisk). Wie ktoś może co zrobić?


    A i jak opuścić klapy do pozycji APPR?

  6. #6

    Dołączył
    Jul 2007

    Domyślnie

    Jak klikniesz na ten przycisk, to też możesz regulować klapy, a poza tym możesz nimi sterować klawiszami F6-chować i F7- opuszczać. P.S. do zwiekszania mocy silników ja uzywam Page up i page down do zmniejszania.
    Cytat Zamieszczone przez Rewan
    Co do przepustnicy to mam p-roblem. Mam stary yojstick, którego po wielu latach zainstalowałem. Ma on przepustnice, ale nie wykrywa jej komputer(wykrywa, ale jako inny przycisk). Wie ktoś może co zrobić?
    Próbowałeś bawić się w ustawieniach joya, w panelu sterowania?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    A właczyłeś przycisk ALT pod wysokościa? Wogóle właczyłeś AP?

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jesli spadasz to poprostu albo ster masz skierowany w dol, albo za mala predkosc. Innej mozliwosci nie ma. Mozesz sie o tym przekonac ustawiaja poziom realizmu na najwiekszy. `Wtedy, jezeli bedziesz mial za malą siłę ciągu pojawi Ci sie czerwony napis "stall" i wtedy wlasciwie juz mozesz zaczac robic rachunek sumienia. Natomiast wiecej szans masz, jezeli przekroczysz predkosc. Komputer poinformuje Cie ze lecisz za szybko. Masz kilka seknd na dostosowanie predkosci, w innym wypadku poprostu sie rozlecisz.
    W autopilocie mozna ustawic wszystko, lacznie z automatycznym podejsciem do ladowania (NAV), wysokoscia, predkoscia i kursem.

    Pozdrawiam
    PR

  9. #9

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Kolega wyzej napisal Ci ze predkosci nie ustawiasz w autopilocie.

    w B737 w wersji 400 , czyli jednym z dostepnych w FS2004, IAS jest w Panelu Autopilota. Z reszta jak wkazdym.

    Pozdrawiam
    PR

  10. #10

    Dołączył
    Jul 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adapter
    Wtedy, jezeli bedziesz mial za malą siłę ciągu pojawi Ci sie czerwony napis "stall" i wtedy wlasciwie juz mozesz zaczac robic rachunek sumienia.
    Hmmm zlaezy jak wysoko jestes, bo jak lecisz na 30 000 to jest pewne, że wyjdziesz z przeciągnięcia. Jeśli lecisz na 1 000ft, to szanse są minimalne, ale czasami sie uda wybrnąć.
    Cytat Zamieszczone przez adapter
    Masz kilka seknd na dostosowanie predkosci, w innym wypadku poprostu sie rozlecisz.
    no własnie jak to jest? bo jak ja np. walnę w ziemię, to się nie rozbijam, tylko odbijam sie i lecę w górę tak samo z tą prędkością - mój rekord to na 747 leciałem chyba ponad 700kts

  11. #11
    Awatar anthony

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Truman
    no własnie jak to jest? bo jak ja np. walnę w ziemię, to się nie rozbijam, tylko odbijam sie i lecę w górę tak samo z tą prędkością - mój rekord to na 747 leciałem chyba ponad 700kts
    szacun

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Truman
    no własnie jak to jest? bo jak ja np. walnę w ziemię, to się nie rozbijam, tylko odbijam sie i lecę w górę
    Masz pewnie realizm mały i opcje crash wyłączoną :P

  13. #13

    Dołączył
    Jul 2007

    Domyślnie

    no i jeszcze jedno - jak lecę na np. 35 000ft to max. prędkość to jakieś 290kts (boeing 737) a jak lecę niziutko to moge jakoś 350kts (?). To też jest problem z tym małym realizmem?

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2007

    Domyślnie

    ooops sory, rozpędziłem się tylko jedno, ostatnie pytanie: TAS = GS?
    Pzdr.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    W 7 poście w tamtym temacie jest skrin. Czy te wartosci są takie same?

  17. #17
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

  18. #18

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Chudy
    no i jeszcze jedno - jak lecę na np. 35 000ft to max. prędkość to jakieś 290kts (boeing 737) a jak lecę niziutko to moge jakoś 350kts (?). To też jest problem z tym małym realizmem?
    Po pierwsze, zalezy od samolotu, a po drugie do 30 000 stop 737 229 IAS wyciaga. Potem juz ryzykowanie jest. Moze Cie zepchnac nieoczekiwanie mocno w dół.

  19. #19

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kondziu
    no własnie jak to jest? bo jak ja np. walnę w ziemię, to się nie rozbijam, tylko odbijam sie i lecę w górę
    Nie ustawiles realizmu. Ustaw na maxa. Ale oczywiscie wieży WTC, dodanie realizmu nie sprawi

  20. #20
    mikolaj-mpk
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak się ustawia autopilota ?

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •