Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Awatar elcin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/EPWR

    Domyślnie Kilka pytań do Condora


    Polecamy

    1. Jak ściągnąć samoloty holujące jak np. Wilgę?
    2. Czy wystarczy skopiować nowe szybowce do pliku z szybowcami w pliku Condora?
    3. Podajcie kilka linków z poskimi materiałami do Condora bo znalzłem forum Condora oficjalne ale tram jest roche nie jasno napisane.
    4. Które patche zainstalować żeby działał mi Condor jak najlepiej.
    5. A teraz coś z mechaniki lotu latałem godzine na razie ale zauwazylem ze jak sie za bardzo skręci to zaczynam spadać i jakies 200 ft nad ziemia zaczynam sie wznosić czy to przez wzrost prędkości?

    Pytam o proste rzeczy bo narazie latałem symulatorami samolotów a to jest jak wiadomo diametralnie inny sposób latania.
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:53

  2. #2
    Awatar Bartek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez elcin
    4. Które patche zainstalować żeby działał mi Condor jak najlepiej.
    Najnowszy

  3. #3
    Awatar elcin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/EPWR

    Domyślnie

    No dobra to pytanie akurat bylo w miare proste. A co z pozostałymi? A i jeszcze jedno jak skutecznie "obracać" się wokół komina aby mieć dobre wzoszenie bo ja jak proboje to od razu lece w dół bo mam za mocny promien skretu (chyba) albo skrecam wlasciwie ale nie wzosze sie.

  4. #4
    Awatar Gater

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez elcin
    A i jeszcze jedno jak skutecznie "obracać" się wokół komina aby mieć dobre wzoszenie bo ja jak proboje to od razu lece w dół bo mam za mocny promien skretu (chyba) albo skrecam wlasciwie ale nie wzosze sie.
    Używasz wskazówek, które pokazują Ci gdzie jest komin? Jeśli tak, to pamiętaj, że komin jest rozległy i wraz z wysokością zmienia się jego kształt, rozciągłość. Krąż nie tylko przy słupku, ale też obok. Nie używasz pomocy termicznej? Zakładaj zakręt zawsze chwilę przed chwilą, w której wariometr pokaże wznoszenie, ponieważ przyrząd działa ten z opóźnieniem.

    W samym zakręcie czuwaj nad linią horyzontu i, w zależności od twojej aktualnej prędkości, podnoś lub zniżaj dziób z tej linii.

    W krążeniu warto jest jeszcze używać pomocy GPS, na którym, pod warunkiem, że przełączysz go w odpowiedni tryb, jest wyświetlana historia Vertical Speed'a (prędkości pionowej) w każdych punktach. Dzięki temu łatwiej znaleźć z powrotem komin, jak z niego wypadniesz.

    5. A teraz coś z mechaniki lotu latałem godzine na razie ale zauwazylem ze jak sie za bardzo skręci to zaczynam spadać i jakies 200 ft nad ziemia zaczynam sie wznosić czy to przez wzrost prędkości?
    A konkretniej? Bo nie zabardzo zrozumiałem. Opisz warunki: prędkość, dokładniej wysokość i na jakim etapie to się dzieje. Przypuszczam błąd pilota.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •