Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Pluxe

Wątek: Captain Sim 727 - parę pytań.

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie Captain Sim 727 - parę pytań.


    Polecamy

    Witam, stałem się posiadaczem tego pięknego samolociku.
    1. Czy istnieje poradnik po Polsku dotyczący tego samolotu? przeszukałem dość sporo i nic, szczególnie chodzi mi o poradnik autopilota, na YT jest tego masa, ale jedynie po Eng.
    2. Jak uzyskać to, aby były głosy V1 itd tak jak jest to np w przypadku 767 Level-D?
    3. Ma ktoś informacje, czy istnieją jakieś check listy do tego samolotu? Lub chociaż dopuszczalna masa startowa, lądowania itd.
    Dzięki.

  2. #2
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Co znaczy, że wpadłeś w posiadanie? Ja jak kupowałem 767 od CS to miałem w pudełku książeczkę z manualem i było tam wszystko co mi było potrzeba.

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Nie kupiłem wersji BOX, ściągnąłem wersję ze strony producenta, jest tu parę rzeczy - poradników lecz wszystko w języku angielskim.

  4. #4
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Manuale są pisane prostym angielskim nie powinieneś mieć problemu z ich przetłumaczeniem. Ja się uczę angielskiego podstawowego i nie miałem problemu ze zrozumieniem treści.

  5. #5
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Nie zawsze - dokumentacja do 737 NGX ma w sumie ponad 2000 stron i w większości jest to po prostu dokumentacja do prawdziwego 737 (choć zapewne nie jest to najnowsze jej wydanie) z dopiskiem "do not use for flight", np. FCTM czy też FCOM.

    Ale do każdego samolotu jest przeważnie dodawany tutorial, w którym jest lopatologicznie opisane co i jak.
    Patryk13 likes this.
    Pozdrawiam, Pluxe

  6. #6
    Awatar Reyes

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Patryk13 Zobacz posta
    Manuale są pisane prostym angielskim nie powinieneś mieć problemu z ich przetłumaczeniem. Ja się uczę angielskiego podstawowego i nie miałem problemu ze zrozumieniem treści.
    To przetłumacz mi Pan manuala do PMDG, słowo w słowo, toćka w toćke...

    Do autora tematu: http://www.atlanticsunairways.com/tr...list_b727f.pdf

    Swoją drogą, FMC wystarczy nauczyć się na przykładzie jakiegokolwiek samolotu, np. Aztec.pl (działamy od 2000 roku) - Poradnik do samolotu PMDG 747-400

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Reyes Zobacz posta
    Swoją drogą, FMC wystarczy nauczyć się na przykładzie jakiegokolwiek samolotu, np. Aztec.pl (działamy od 2000 roku) - Poradnik do samolotu PMDG 747-400
    Tylko po co autorowi poradnik do FMC, jeśli w CS727 nie ma FMC? Poza tym uważam, że jak już się uczyć obsługi FMC, to do danej maszyny.

  8. #8
    Awatar Reyes

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Tylko po co autorowi poradnik do FMC, jeśli w CS727 nie ma FMC?
    Ups

    Poza tym uważam, że jak już się uczyć obsługi FMC, to do danej maszyny.
    Te w Boingach niczym się od siebie nie różnią (prawie). Nie wiem jak wygląda to w Airbusach.

  9. #9
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Reyes Zobacz posta
    To przetłumacz mi Pan manuala do PMDG, słowo w słowo, toćka w toćke...
    Nie widziałem dokładnie manuala do PMDG ale posiadam kilka innych od różnych firm i nie miałem problemów z ich przetłumaczeniem, a jak pisałem nie jestem super z angielskiego.
    Ostatnio edytowane przez Patryk13 ; 14-08-2012 o 00:25 Powód: ,

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie

    Z FCOM-em do NGX-a możesz mieć małe kłopoty, bo on jest pisany trudniejszym angielskim, dla zaawansowanych. Tak jak pisał Pluxe: to jest manual do prawdziwego samolotu, który został przerobiony pod wirtualne fruwanie.

  11. #11
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    No może tak, jednak w tym wątku mowa jest o produkcie CS. Latam na 757 i 767 w FS oba od CS i żaden manual od nich nie sprawił mi problemów przy tłumaczeniu.
    Ostatnio edytowane przez Patryk13 ; 14-08-2012 o 14:28 Powód: Składnia :)

  12. #12

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Patryk13 Zobacz posta
    No może tak, jednak w tym wątku mowa jest o produkcie CS. Latam na 757 i 767 w FS oba od CS i żaden manual od nich nie sprawił mi problemów przy tłumaczeniu.

    Extra! bardzo się cieszę, co to wnosi do mojego tematu?
    Uwierz, że dla osoby uczącej się X lat ruskiego podstawy Angielskiego stanowią problem. Co prawda uczę się go, ale nie trwa to długo, dlatego też założyłem temat z myślą, że takie poradniki istnieją.
    A co do CS 757, 767 to nie mam problemu z autopilotem w tych samolotach, ogólnie radzę sobie z nimi bez czytania poradników, 727 ma starszy i dla mnie dość bardziej skomplikowany AP.

  13. #13

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Miałem ten sam problem co i ty i niestety nie mam dobrych wieści. Praktycznie 100% wiedzy na temat latania wirtualnego jest po angielsku. Więc jeśli chodzi o mnie dało mi to kopa do intensywnego nauczania języka angielskiego i samodzielnego ze słownikiem do co trudniejszych słów tłumaczenia manuala. Nie wiem jak jest w PMDG bo posiadam B 737 NG od Ifly, ale tutaj jest spoko i można (żmudnie bo żmudnie ) przetłumaczyć samemu. Innej opcji chyba nie masz, ale za to jak satysfakcja

    Pozdrawiam
    Maciej

  14. #14
    Awatar djozwiak

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Wejdź w posiadanie Project Tupolev Tu-154. Problem bariery językowej zniknie, a zyskasz najlepiej zrobiony model świata

  15. #15

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez djozwiak Zobacz posta
    Wejdź w posiadanie Project Tupolev Tu-154. Problem bariery językowej zniknie, a zyskasz najlepiej zrobiony model świata
    Jeżeli chodzi o 154B-2 to latam i super mi się na nim "śmiga", ruski nawet dobrze znam, ale do samego włączania silników parę minut poradnika na YT musiałem oglądnąć
    To, że jest to najlepiej zrobiony model świata jest Twoją opinią? czy ogólnie znaną teorią?

  16. #16

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Bardziej pasuje: najlepiej zrobiony darmowy dodatek świata. Chociaż wersja B2 jest uboższa od M, ale eMki nie ma pod FSX.

    Skończmy offtop, bo nas Rzemyk pogoni.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •