Co znaczy, że wpadłeś w posiadanie? Ja jak kupowałem 767 od CS to miałem w pudełku książeczkę z manualem i było tam wszystko co mi było potrzeba.
Witam, stałem się posiadaczem tego pięknego samolociku.
1. Czy istnieje poradnik po Polsku dotyczący tego samolotu? przeszukałem dość sporo i nic, szczególnie chodzi mi o poradnik autopilota, na YT jest tego masa, ale jedynie po Eng.
2. Jak uzyskać to, aby były głosy V1 itd tak jak jest to np w przypadku 767 Level-D?
3. Ma ktoś informacje, czy istnieją jakieś check listy do tego samolotu? Lub chociaż dopuszczalna masa startowa, lądowania itd.
Dzięki.
Co znaczy, że wpadłeś w posiadanie? Ja jak kupowałem 767 od CS to miałem w pudełku książeczkę z manualem i było tam wszystko co mi było potrzeba.
Nie kupiłem wersji BOX, ściągnąłem wersję ze strony producenta, jest tu parę rzeczy - poradników lecz wszystko w języku angielskim.
Manuale są pisane prostym angielskim nie powinieneś mieć problemu z ich przetłumaczeniem. Ja się uczę angielskiego podstawowego i nie miałem problemu ze zrozumieniem treści.
Nie zawsze - dokumentacja do 737 NGX ma w sumie ponad 2000 stron i w większości jest to po prostu dokumentacja do prawdziwego 737 (choć zapewne nie jest to najnowsze jej wydanie) z dopiskiem "do not use for flight", np. FCTM czy też FCOM.
Ale do każdego samolotu jest przeważnie dodawany tutorial, w którym jest lopatologicznie opisane co i jak.
Pozdrawiam, Pluxe
To przetłumacz mi Pan manuala do PMDG, słowo w słowo, toćka w toćke...
Do autora tematu: http://www.atlanticsunairways.com/tr...list_b727f.pdf
Swoją drogą, FMC wystarczy nauczyć się na przykładzie jakiegokolwiek samolotu, np. Aztec.pl (działamy od 2000 roku) - Poradnik do samolotu PMDG 747-400
UpsTylko po co autorowi poradnik do FMC, jeśli w CS727 nie ma FMC?
Te w Boingach niczym się od siebie nie różnią (prawie). Nie wiem jak wygląda to w Airbusach.Poza tym uważam, że jak już się uczyć obsługi FMC, to do danej maszyny.
Z FCOM-em do NGX-a możesz mieć małe kłopoty, bo on jest pisany trudniejszym angielskim, dla zaawansowanych. Tak jak pisał Pluxe: to jest manual do prawdziwego samolotu, który został przerobiony pod wirtualne fruwanie.
No może tak, jednak w tym wątku mowa jest o produkcie CS. Latam na 757 i 767 w FS oba od CS i żaden manual od nich nie sprawił mi problemów przy tłumaczeniu.
Ostatnio edytowane przez Patryk13 ; 14-08-2012 o 14:28 Powód: Składnia :)
Extra! bardzo się cieszę, co to wnosi do mojego tematu?
Uwierz, że dla osoby uczącej się X lat ruskiego podstawy Angielskiego stanowią problem. Co prawda uczę się go, ale nie trwa to długo, dlatego też założyłem temat z myślą, że takie poradniki istnieją.
A co do CS 757, 767 to nie mam problemu z autopilotem w tych samolotach, ogólnie radzę sobie z nimi bez czytania poradników, 727 ma starszy i dla mnie dość bardziej skomplikowany AP.
Miałem ten sam problem co i ty i niestety nie mam dobrych wieści. Praktycznie 100% wiedzy na temat latania wirtualnego jest po angielsku. Więc jeśli chodzi o mnie dało mi to kopa do intensywnego nauczania języka angielskiego i samodzielnego ze słownikiem do co trudniejszych słów tłumaczenia manuala. Nie wiem jak jest w PMDG bo posiadam B 737 NG od Ifly, ale tutaj jest spoko i można (żmudnie bo żmudnie ) przetłumaczyć samemu. Innej opcji chyba nie masz, ale za to jak satysfakcja
Pozdrawiam
Maciej
Wejdź w posiadanie Project Tupolev Tu-154. Problem bariery językowej zniknie, a zyskasz najlepiej zrobiony model świata
Zakładki