FS2004+Dobra Cessna. Np. Carenado
FS2004+Dobra Cessna. Np. Carenado
Ale chodzi o "gre" czy o kabine??
We Flight Unilimited III jest chyba Cessna 152, o ile się nie mylę . . .Zamieszczone przez zakreconaelfa
Pozdr.Mat
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
khm....raczej o kabinę ten ktoś ma na ziemi trenować
Jeśli ktoś jest na kursie prawdziwego latania, to FSa - o FU III nie wspomnę - powinien omijać z daleka.
Można się co najwyżej nad X-Plane zastanowić.
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Na szybko co do kabiny powiem Starlight w w-wie ale jest troche wiecej tego w PL i wystarczy troche googlem ruszyć
Możesz rozwinąć? Do tej pory myślałem że FS jest dość realistycznym symulatorem...Zamieszczone przez RzEmYk
Jest grą, fajną rozrywką, ale do nauki latania(nie niektórych procedur) zdecydowanie się nie nadaje.Zamieszczone przez emzet
Spraw tej osobie Cessne 172 z Flight1 (jako dodatek do FS). Absolutnie najlepsze co moze byc w tej branzy za stosunkowo nieduze pieniadze:Zamieszczone przez zakreconaelfa
http://www.flight1.com/products.asp?product=esd172
Do tego oczywiscie potrzebujesz szybki nowy PC z dobra karta graficzna, Microsoft FS i joystick lub (lepiej) zestaw pedalow/wolant.
A jak cie stac na naprawde profesjonale symulatory nie oparte na FS to tutaj:
http://www.flyelite.com/software.php
Ale w to bym sie nie bawil bez kupienie odpowiedniego zestawu konsoli/pedalow - potrzeba na to pare tysiecy $. W sumie to ELITE jest raczej symulatorem do nastepnego stopnia - jak ta osoba zacznie robic kurs IFR.
Akurat fs zdecydoawnie bardziej przy sie np. do IR niz PPL.Zamieszczone przez saturn5
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Zakładki