Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Awatar Mattanjah

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Złotoryja

    Domyślnie Po pierwsze lądowanie... dodatkowo ils...


    Polecamy

    Witam, mam kilka problemów. Jestem nowym użytkownikiem fsx... Jako tak radzę sobie ze startem, ustawiam autopilota, jakoś leci, zmieniam kurs lotu na punktach drogi pokrętłem nad HDG. Nie wiem czy dobrze. Problem powstaje przy podejściu do pasa. Ustawiam w NAV1 w radiu ILS , ustawiam kurs, radio piszczy, dając znać że złapało sygnał ale nic się nie dzieje. Sam muszę korygować podejście cały czas. Gdy już dolecę do pasa, nie mogę nic zrobić z przepustnicą i nie mogę wychamować. Nie chce zmniejszyć się ciąg, a co dopiero dać na ujemny... Proszę o pomoc.
     

  2. #2
    Awatar Skoneczny

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Po złapaniu sygnału, na odpowiedniej wysokości, po ustawieniu się na prostej włączasz utrzymywanie podejścia. Kilka chwil przed pasem rozbrajasz autopilota i przyziemiasz manualnie, przy tym sterujesz przepustnicą.

    PS. Sorry za mało fachowy język.
     

  3. #3
    Awatar Reyes

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Przed przyziemieniem naciskasz "z" (wyłączenie autopilota), przepustnica na zero, następnie F2, włączy się wsteczny ciąg i zostaną wypuszczone hamulce aerodynamiczne.
     

  4. #4
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Domyślam się, że samolot to default 738? Podczas lotu używaj trybu LNAV. Wcisnąłeś VOR LOC, APP? Przepustnicą nie możesz ruszyć, bo może nie wyłączyłeś automatycznego ciągu? Wyłącz A/T albo pozostaw na ARM. Czytaj dużo poradników, oglądaj filmy na YT i polecam nie latać na defaultowych samolotach.
     

  5. #5
    Awatar cerki

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Bedzin, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Reyes Zobacz posta
    Przed przyziemieniem naciskasz "z" (wyłączenie autopilota), przepustnica na zero, następnie F2, włączy się wsteczny ciąg i zostaną wypuszczone hamulce aerodynamiczne.
    Oczywiście ciąg wsteczny i hamulce aerodynamiczne po przyziemieniu.
     

  6. #6
    Moderator
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie tędy droga.
    Na forum są wątki o podejściu ILS a ponadto gsschool_pl.pdf. Bez przeczytania i zrozumienia nic z tego nie będzie.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]
     

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •