Po złapaniu sygnału, na odpowiedniej wysokości, po ustawieniu się na prostej włączasz utrzymywanie podejścia. Kilka chwil przed pasem rozbrajasz autopilota i przyziemiasz manualnie, przy tym sterujesz przepustnicą.
PS. Sorry za mało fachowy język.
Witam, mam kilka problemów. Jestem nowym użytkownikiem fsx... Jako tak radzę sobie ze startem, ustawiam autopilota, jakoś leci, zmieniam kurs lotu na punktach drogi pokrętłem nad HDG. Nie wiem czy dobrze. Problem powstaje przy podejściu do pasa. Ustawiam w NAV1 w radiu ILS , ustawiam kurs, radio piszczy, dając znać że złapało sygnał ale nic się nie dzieje. Sam muszę korygować podejście cały czas. Gdy już dolecę do pasa, nie mogę nic zrobić z przepustnicą i nie mogę wychamować. Nie chce zmniejszyć się ciąg, a co dopiero dać na ujemny... Proszę o pomoc.
Po złapaniu sygnału, na odpowiedniej wysokości, po ustawieniu się na prostej włączasz utrzymywanie podejścia. Kilka chwil przed pasem rozbrajasz autopilota i przyziemiasz manualnie, przy tym sterujesz przepustnicą.
PS. Sorry za mało fachowy język.
Przed przyziemieniem naciskasz "z" (wyłączenie autopilota), przepustnica na zero, następnie F2, włączy się wsteczny ciąg i zostaną wypuszczone hamulce aerodynamiczne.
Domyślam się, że samolot to default 738? Podczas lotu używaj trybu LNAV. Wcisnąłeś VOR LOC, APP? Przepustnicą nie możesz ruszyć, bo może nie wyłączyłeś automatycznego ciągu? Wyłącz A/T albo pozostaw na ARM. Czytaj dużo poradników, oglądaj filmy na YT i polecam nie latać na defaultowych samolotach.
Nie tędy droga.
Na forum są wątki o podejściu ILS a ponadto gsschool_pl.pdf. Bez przeczytania i zrozumienia nic z tego nie będzie.
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Zakładki